ID: 213505
Kabotaz Niemcy
ID: 213505
ID: 213505
Witajcie Panowie i Kobiety miedzy nami ; )
Mój niwy pracodawca mówi mi ze od piątku zaczynam prace i jeżdżę tylko po DE. cały czas.
Pytanie teraz wiem ze nie można tylko po DE. Zawsze do tej pory po 3 żal. Lądowałem sie w innym państwie a teraz co mam zrobić jak bedzie kontrola to chcą wiedziec wszystkie papiery co woziłem aż do załadunku w innym kraju i według tego liczą ile razy sie lądowałem w DE...
jak wy to robicie ze by afery nie było???
Przegibane. .
Witajcie Panowie i Kobiety miedzy nami ; )
Mój niwy pracodawca mówi mi ze od piątku zaczynam prace i jeżdżę tylko po DE. cały czas.
Pytanie teraz wiem ze nie można tylko po DE. Zawsze do tej pory po 3 żal. Lądowałem sie w innym państwie a teraz co mam zrobić jak bedzie kontrola to chcą wiedziec wszystkie papiery co woziłem aż do załadunku w innym kraju i według tego liczą ile razy sie lądowałem w DE...
jak wy to robicie ze by afery nie było???
Przegibane. .
~Gsx1200- Aniol*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (15)
~Gsx1200- Aniol | jak w temacie... | |||
~BoSS | Kolego, ja bym uwazal bo w niemczech za to do pierdla idziesz. 3 miesiace to za pierwszy raz, potem juz tylko wiecej. | |||
Dawid87
| Gsx, ty chyba nie masz pojęcia na co się piszesz, za pierwszym razem jak trafisz na wyrozumiałość policji to będzie ok, a jak będziesz to robił dalej i cie złapią możesz mieć nie mały problem, tłumaczenia bo szef kazał juz nie przejdą | |||
~sid | jazda po niemczech tylko w niemieckiej firmie - tylko taka praca na terenie niemiec jest legalna | |||
~Hejka | ??? Taa każdy sie trzyma kabotazu hehe bo padnę ; ) | |||
Azrael
| Dzięki panu Dawid87 dowiedziałem się dziś czegoś nowego, pewnie dla tego że po niemczech w ogóle nie jeżdżę... ale warto wiedzieć na przyszłość... choć do nazilandu mi nie spieszno... kiedyś jeździłem ale nigdy nie robiłem kabotażu zawsze rozładunek załadunek pod volkswagenem praca w kółkach, stąd moja niewiedza... | |||
jacek-kuba
| No ale co z kolegą aniołem będzie jak tą wiedzę przyswoi? Chłopak nie wyjedzie już nigdzie teraz. | |||
Azrael
| jeśli chodzi o mnie to nick nie jest związany z Aniołem... ale nie ważne. jak na razie nie zanosi się abym zmienił pracę i jeździł do nazioli... | |||
jacek-kuba
| Azrael -oprócz ciebie są jeszcze inni. Popatrz może kto założył wątek. Nie bądź tak w siebie wpatrzony. | |||
~Milicjant | dwa ładunki po De i Wy/pad bo możesz się zdziwić ile to kosztuje. | |||
jacek-kuba
| Milicjant z jakiego parkingu masz te dane? Szkoda, że nie doczytam, bo wyjeżdżam za kwadrans | |||
~Milicjant | no to oświeć mnie ile można tych ładunków kabotażowych robić | |||
jacek-kuba
| Tyle na ile pozwala konwencja w UE | |||
jacek-kuba
| Niemiecki kabotaż, ale jak? Rozporządzenie (WE) nr 1072/2009 z dnia 21. 10. 2009 r. wprowadziło kilka kluczowych regulacji, które powinien znać każdy przewoźnik wykonujący przewozy kabotażowe. Jedną z nich jest wymóg określony w art. 8 ust. 1, dotyczący posiadania licencji wspólnotowej. Wymóg posiadania licencji wspólnotowej dotyczy przewoźników wykonujących przewozy pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) przekraczającej 3, 5 tony. Rozporządzenie nie narzuca takiego obowiązku na przewoźników wykonujących przewozy pojazdami o DMC nieprzekraczającej tego tonażu, czyli tzw. busiarzy. Rozporządzenie określa również szczegółowe warunki wykonywania przewozów kabotażowych, które dotyczą już wszystkich przewoźników. Art. 8 ust. 2 dopuszcza wykonanie: 3 przewozów w ciągu 7 dni, liczonych od daty rozładunku towaru wwiezionego do kraju na liście CMR, do ostatniego rozładunku towaru przewożonego w ramach przewozu kabotażowego, 1 przewozu w ciągu 3 dni, liczonych od daty wjazdu do kraju bez ładunku do rozładunku towaru przewożonego w ramach przewozu kabotażowego. Dodatkowo art. 8 ust. 3 rozporządzenia nakłada obowiązek, aby kierowca posiadał przy sobie dokumenty potwierdzające 8222; przewóz w przychodzącym ruchu międzynarodowym oraz każdy kolejny wykonany przewóz kabotażowy. 8221;. Informacje otrzymywane od przewoźników potwierdzają, że lokalne organy kontrolne dość skutecznie czuwają nad przestrzeganiem warunków wykonywania przewozów kabotażowych i niejednokrotnie nakładają na przewoźników dotkliwe kary finansowe. | |||
jacek-kuba
| OK spadam -pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.