ID: 213431
Łączenie rozładunków Niemcy-Szwajcaria
ID: 213431
ID: 213431
Witam,
Czy ktoś kojarzy czy istnieje jakiś przepis prawny itp. łączenia rozładunków Niemcy+ Szwajcaria?
Np. Towar musi być zaplombowany podczas wjazdu na teren Szwajcarii.
Zabrania się łączenia towaru na naczepie przy rozładunkach w Niemczech a następnie w Szwajcarii bez plomby... itp.
Muszę się dowiedzieć czy jest możliwe połączenie tych dwóch krajów, czy muszę obowiązkowo wysłać towar bezpośrednio na Szwajcarię bez doładunków..
Witam,
Czy ktoś kojarzy czy istnieje jakiś przepis prawny itp. łączenia rozładunków Niemcy+ Szwajcaria?
Np. Towar musi być zaplombowany podczas wjazdu na teren Szwajcarii.
Zabrania się łączenia towaru na naczepie przy rozładunkach w Niemczech a następnie w Szwajcarii bez plomby... itp.
Muszę się dowiedzieć czy jest możliwe połączenie tych dwóch krajów, czy muszę obowiązkowo wysłać towar bezpośrednio na Szwajcarię bez doładunków..
Posty (11)
Puzi7
| jak w temacie... | |||
trucking
| Kilka lat temu jeździłem bardzo dużo na CH i rzadko kiedy miałem plombę. Woziłem tez meble w relacji D+CH, najpierw ściągałem u Niemca, potem do Szwajcarii. Nigdy nie miałem z tym problemów. | |||
~Piotr | To jak w końcu jedziesz, najpierw D, potem CH? | |||
jacek-kuba
| Piotr a jak inaczej? | |||
~Piotr | To zależy jaka jest potrzeba, zlecenie, etc. Każdy normalny UC nie plombuje już naczepy przy transporcie do CH - odprawa na granicy UE/CH. Nie mniej jednak warto zgłosić to przed załadunkiem/odprawą, ewentualnie przy doładunku lub chęci przeładunku (plombowanie palet np). | |||
jacek-kuba
| Uważam, że plombowanie nie ma nic do rzeczy podobnie jak Twoje potrzeby. Jeżeli wjedziesz do Szwajcarii z ładunkiem-mając 2 ładunek przeznaczony do Niemiec np. to musisz zapłacić cło i tyle. | |||
g-a
| A skąd w ogóle jedziesz? Jak z Włoch to może być problem, jak z Polski, to tak jak kolega pisał. | |||
~Piotr | Tak czy inaczej za mało danych żeby odnieść się jednoznacznie | |||
Puzi7
| Towar ładuje się w jednym miejscu w PL. Towar neutralny na paletach. Rozładunki DE-CH lub CZ-CH Wnioski: Nie potrzeba plomby celnej. Takie łączenie jest dozwolone bez problemu. Jedyną niedogodnością jest papierologia. Na granicy CH trzeba posiadać kompletne dane towaru który ma być rozładowany w CH, i tyle w temacie. Czy ktoś widzi jakiś błąd? Chciałby coś dodać? | |||
gustav
| Żadnego błędu nie widać, o ile szofer rozgarnięty. Polskie Urzędy Celne lubują się w plombowaniu towaru wywożonego poza UE. Wystarczy zgłosić konieczność otworzenia naczepy przed granicą UE na oprawie wywozowej w Polsce. Często prosiłem o odprawę bez plomby w celu sprawdzenia i poprawienia mocowania ładunku po drodze, czasem były problemy, ale zawsze się udawało. | |||
~LIDER KANTOR | może kogos zainteresuje WYMIANA WALUTY? nowy kantor Żyrardów 786 98 47 47 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.