ID: 211421
Zmiany w ustawie o minimalnym wynagrodzeniu a przedsiębiorstwa transportowe
ID: 211421
ID: 211421
Wprowadzenie minimalnej stawki godzinowej należnej przyjmującemu zlecenie lub świadczącemu usługę tytułem wykonania zlecenia lub świadczenia usługi, a także konieczność ewidencjonowania godzin pracy wykonanej w związku z realizacją umowy, oznacza dla przedsiębiorcy konieczność zmodyfikowania dotychczasowych umów cywilnoprawnych z kierowcami, a czasem może wymóc konieczność zastąpienia umów cywilnoprawnych umowami o pracę.
Wprowadzenie minimalnej stawki godzinowej należnej przyjmującemu zlecenie lub świadczącemu usługę tytułem wykonania zlecenia lub świadczenia usługi, a także konieczność ewidencjonowania godzin pracy wykonanej w związku z realizacją umowy, oznacza dla przedsiębiorcy konieczność zmodyfikowania dotychczasowych umów cywilnoprawnych z kierowcami, a czasem może wymóc konieczność zastąpienia umów cywilnoprawnych umowami o pracę.
~etransport.pl
Posty (4)
~x-man | bicie piany i tyle, kierowca ma tachograf in on wszystko rejestruje nie wiem po co druga ewidencja chyba ze dla organow kontrolnych albo dla magnesiazy. | |||
~Marcin | Ciekawe jak teraz biznesmeni jezdzacy po kosztach sobie poradza czy nadal bedom brac 500 km 5 ton za 600 zl w doladunku i termin platnosci 60 dni i jeszcze ze 2 tygodnie opuznienia moze to wkoncu wykasuje ta szarancze w co wontpie bo de*il zawsze sie znajdzie | |||
ese
| ~x-man 2017-01-18 10:36:17 bicie piany i tyle, kierowca ma tachograf in on wszystko rejestruje nie wiem po co druga ewidencja chyba ze dla organow kontrolnych albo dla magnesiazy... "- A wystarczy przeczytać tekst, który ma się zamiar skomentować. Choćby wstęp: ... Przewoźnicy drogowi dysponujący pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3, 5 tony, w stosunku do których istnieje obowiązek wyposażenia ich w tachograf, mogą wykorzystać dane gromadzone z wykorzystaniem tachografu na potrzeby ewidencjonowania godzin pracy. Taki sposób jest względnie najbezpieczniejszy 8211; pod warunkiem prawidłowej obsługi tachografu przez kierowcę 8211; stąd też zalecamy wprowadzenie do istniejących umów takiego sposobu ewidencjonowania pracy przez świadczących usługę. | |||
~x-man | tez napisalem ze druga ewidencja dla magnesiazy i innych kierowcow widmo. w ich przypadku tacho nie rejestruje nic. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.