Płaca minimalna w Austrii- najnowsze informacje
ID: 211109

Centralna Jednostka Koordynacyjna austriackiego Ministerstwa Finansów ds. zwalczania nielegalnego zatrudnienia oraz austriackie Ministerstwo Spraw Socjalnych potwierdzają wcześniejszą interpretację Działu Prawnego Kancelarii Transportowej KOBEN, że przepisy znowelizowanej ustawy o zwalczaniu dumpingu płacowego i socjalnego (Lohn- und Sozialdumping-Bekämpfungsgesetz, LSD-BG) znajdują również zastosowanie do transportu międzynarodowego.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (6)

~Tołdi
2017-01-11 13:45:49
Austria to rzeczywiście "potęga" gospodarcza! Ładunków tam i z powrotem jest niezliczona ilość...

1

~Piotr
2017-01-11 14:01:05
jest to dla nich mega problem, większość frachtów w w Wiedniu i okolicach obsługują firmy z Węgier, Słowacji i Czech.
~Tołdi
2017-01-11 20:22:36
Tylko ktoś tym Pepikom, Madziarom i innym Jugolcom płaci za te usługi, tak??? A kto płaci: ano Walter, Quehenberger, Frikus, Tirolia, Top-Logistik, Cargo-Partner i wiele, wiele innych firm trzymających rynek frachtów w Austrii w swoich łapskach, a pochodzących z tejże właśnie Austrii! Więc może kasztany przyjrzały by się, kto tutaj tak na prawdę czerpie profity z dumpingu cenowego, i czy oby właśnie nie oni sami???

1

~Tołdi
2017-01-11 20:26:30
Jeśli ktoś bowiem twierdzi, że przewoźnicy ze Wschodu piepszą rynek na Zachodzie, bo jeżdżą za dumpingowe stawki, to czemu tz. Zachód owym przewoźnikom nie zacznie płacić stawek zachodnich??? Wtedy nikt nikogo nie będzie rysował bokiem i robił mu konkurencji, bo wszyscy zarobią po równo! Ja chętnie podstawie wozy po 1, 5 - 2, 0 e z kilometra i ręka w rękę polecę z kierowcą austriackim, dajmy na to, z Wiednia do Palermo, potem z palermo do Holandii i dalej do GB, na "powrocie" ładując jeszcze do Neapolu i na powrót cosik w okolicę Bratysławy, tylko czy Pan szlachcic kasztański ma na tyle jajca, że zrobi tę samą robotę bez kwękania, że za daleko, za długo itp, itd???

1

~Tołdi
2017-01-11 20:27:56
Szczerze wątpię!
~Tołdi
2017-01-11 20:32:30
Niemcy, Francja, Austria, Norwegia, Włochy a za chwilę kraje Beneluxu, uchwalają gnioty prawne typu MiLog wcale nie w obronie miejsc pracy swych kierowców! To tylko pozorowane ruchy, które mają trochę uspokoić ichniejsze związki zawodowe i kupić trochę czasu, czy wręcz odwlec w czasie problem. Rządy wymienionych krajów doskonale wiedzą, że konfitury są tylko i wyłącznie na tanim przewoźniku za wschodu, więc nie ma sensu przepłacać swoim rodakom po 2 czy 3 razy za tę samą robotę!!!

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.163.157.48

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce