ID: 207585
Za zainstalowanie wyłącznika tachografu musi zapłacić 2000 zł
ID: 207585
ID: 207585
Policjanci z dąbrowskiej „drogówki" w ramach realizacji zadań prowadzą systematyczne kontrole samochodów ciężarowych.
Policjanci z dąbrowskiej „drogówki" w ramach realizacji zadań prowadzą systematyczne kontrole samochodów ciężarowych.
~etransport.pl
Posty (9)
~MAN | No i co to za kara 2000 zł szef zapłaci z uśmiechem i założy nowy bo te 2000 zaraz mu się odrobi na wylaczniku kara 200. 000 zrobiła by swoje ale państwo samo na to pozwala i przymyka oko | |||
~MAN | Jazda na wylaczniku magnesie itp powinna być traktowana jak pod wpływem alkoholu lub środków odurzających | 1 | ||
~ktosik | nie wiem czy tlumaczyc tekst artykulu... no dobra, niech bedzie. widzisz MAN, kierujacy nie jechal na wylaczniku. on ( ten wylacznik ) tylko byl w aucie. zapewne jak znow bedzie ten pojazd poddawany kontroli, to kontrolujacy bedziemial stosowne info w systemie i zwroci uwage na fakt czy znow tego nie ma w aucie. gdyby sie okazalo ze jest, no coz, przewoznik dostanie meila z informacja zeby przygotowal duzy termos z kawa, bo juz jada do niego na kontrole | -1 | ||
~Oszukaniec | Ktosik jestes naprawde idiota po "uniwersytecie parkingowym" jesli ktos montuje WYLACZNIK na tacho to nie, zeby sobie byl bo akurat moze kiedym mi sie albo cos sie... wylacznik montuja de*ile, ktorzy napier... ja poza tacho ile sie da. Jesli komus "zdarzy" sie podpiac magnes z jakiegos powodu to chocby mial sie u*lic jak dzik w kartoflisku to zrobi t o i po temacie, ale jesli mialby to robic kazdego dnia to... | |||
visitors
| gdyby go zlapali na jezdzie z wlaczonym tym wylacznikiem, kara bylaby o 5tys wieksza | |||
~Kamil | Bardzo dobrze, bo przez to cierpią normalni, co chca w spokoju pracować. Przynajmniej 2 razy w tygodniu musze tlumaczyc swojemu spedytorowi, dlaczego niektorych kursów odmawiam, a wszystko przez elastycznych -pauzunia na zaladunku, pauzunia na rozladunku i "wypoczety" w droge. | 1 | ||
~ABSURD | WINA ZŁYCH PRZEPISÓW. Przykładowo - czekając na załadunek 8 godz, podjazd pod rampę 50 metrów anuluje to czekanie i po 4 godz załadunku trzeba od początku kręcić pauzę dzienną 9 godz. Czy to nie idiotyczne? | |||
~Siofer | Absurd. Nie idiotyczne przepisy tylko idiotyczna robota, idiotyczny spedytor i niedołęga co roboty nie może ogarnąć. I co po tych 8 godzinach jesteś wypoczęty? Jak czekasz i w kazdej chwili mogą Ci kazać podjechać pod rampe? Tak jakbyś spał w nocy ale w kazdej chwili możesz dostac cynka że trzeba jechać.. zauważ że jest jeszcze taka opcja w tacho jak dyspozycja. Pewnie nie wiedzialeś jeszcze o niej :) | |||
~kierownik szlabana | Absurd-faktycznie masz problem... Czekając na załadunek 8 godzin jesteś w dyspozycji pracodawcy, i tacho należy ustawić na koperte. No ale ty byś chciał widać z wpisu jechać dalej-dalej czyli wiecej pracować. Po co? Jak można stać i piwko sobie pić... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.