Z dzieckiem w kabinie
ID: 206593

Czy ktoś zna przypadki jazdy z dzieckiem w ciężarówce? Sytuacja mnie zmusza by albo rzucić prace, albo zabierać dziecko ze sobą. Jeśli ktoś zna albo miał taki przypadek będę wdzięczny za mądrą poradę. Z góry dziękuję.

~przypadek
*.interka.pl

Posty (41)

barracuda
2016-10-04 15:53:28
Nie wiem jak jest teraz, ale kilka lat temu, na terenie SK i CZ był zakaz wożenia dzieci do lat 12 w ciężarówce (nawet w foteliku). Nie wiem czy to zmienili.
~przypadek
2016-10-04 16:26:21
Dziecko ma trzy lata, więc obowiązku szkolnego nie ma. Realizując takie rozwiązanie biorę pod uwagę konieczność osoby pełnoletniej, która zajmie się dzieckiem podczas załadunków i rozładunków. Trasy tylko po Niemczech. Skrajna nieodpowiedzialność raczej nie. Chory system wartości... może masz rację... jakie są na ten chory system wartości paragrafy?... Czy to jest teoretycznie do zrealizowania?
ksyzol
2016-10-04 16:29:42
Co ty pier/dolisz człowieku. Ja wymiękam.
~kierowca 61
2016-10-04 16:31:35
Kiedyś babka w SM Logistic jezdzila z malym dzieckiem. Spotkalem ja w Austrii. Najpierw je nakarmila, potem wjechala sie z nim zaladowac. Moze mial z 2, 3 latka.
~kierowca 61
2016-10-04 16:34:07
Ludzie, co Wy tu wypisujecie. Moje dzieci jezdzily ze mna od 4 i 5 roku zycia w fotelikach z przodu, a potem malowaly sobie na lozku. Wszystko idzie. Prosze nie panikowac i glupot nie pisac. Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek choroby i juz.
barracuda
2016-10-04 16:50:53
Jeśli w większości po D, to nie powinno być problemu. Większość ludzi jest życzliwa dla kierowców wożących dzieci. Oczywiście, tam gdzie nie wolno wjechać z dzieckiem, trzeba je zostawić np. na portierni, ale też jest tam traktowane (na ogół) życzliwie.

1

ksyzol
2016-10-04 17:19:00
Szczyt głupoty.
barracuda- gratuluję...
barracuda
2016-10-04 17:26:28
Gościu, jak jesteś starym kawalerem i nie lubisz dzieci-nie dziwię się, że masz TAKIE poglądy. :-)
ksyzol
2016-10-04 17:29:39
Gościu, mam dwoje dzieci... 5 i 8 lat. Dlatego mam takie poglądy.
~sid
2016-10-04 17:31:46
barakuda prawde pisze
barracuda
2016-10-04 17:32:54
To rzeczywiście dziwne.
ksyzol
2016-10-04 17:39:07
Temat jest chory, pomysł jest głupi ryzykowny i do tego niezgodny z prawem, założyciel wątku z jakiegoś powodu nie myśli racjonalnie. Mało tego złych doradców nie brakuje.

1

~sid
2016-10-04 17:42:14
dowod z NFZ legitymacja ubezpieczeniowa dowod osobisty i niczym sie innym nie przejmuj
~sid
2016-10-04 17:43:09
ksyzol jestes teoretykiem
~kiero
2016-10-04 18:02:03
watek podpucha. kto normalny weźmie dzieciaka w trasę na kilka tygodni? opieka społeczna sie doczepi, jak i kazdy zdrowo myślący człowiek, ktoś zakładając watek chyba za dużo wypił, ale jakby nawet, to przewozisz dziecko wg przepisów czyli fotelik i w czym problem? ciekawe co zrobi z dzieciakiem jak będzie wjazd na firmę tylko kierowcy. de*ilny watek albo założyciel jego do kwadratu

1

eddie
2016-10-04 19:03:56
I jak zawsze ksyzol wie lepiej
Pamiętaj kolego
1 ksyzol zawsze ma rację
2 jeśli niema racji patrz punkt 1

3

barracuda
2016-10-04 19:54:25
kiero, może i wątek jest podpuchą, ale... skąd się wzięło kilka tygodni?Nawet jak jechać ze wschodu Polski, na zachód Niemiec (autor podał, że jeździ do Niemiec), to zajmuje kilka dni, a nie tygodni. Jeśli mieszka bliżej granicy-to 2-3 dni.
~Michał
2016-10-04 20:37:40
Zatrudnij się gdzieś na drugi etat a później się zastanów czy wszystko ze zdrowiem ok. Kierowcy często dolega kręgosłup i idź do lekarza. Dzieciaka do przedszkola a w tym czasie możesz gdzieś dorobić. I w ten sposób dziecko ma normale dzieciństwo a ty masz z czego zyc.
~ksyzol
2016-10-04 20:59:12
Jak czeba to pomagam kużwa w czem mata problema?
~ksyzol
2016-10-04 21:01:42
Cycol toże pomoże ha ha: (
~Z.
2016-10-12 08:15:01
Oj tam oj tam... moja 3-latka uwielbia jezdzic. Biore fotelik i jezdze z nia czasem z bazy na tankowanie i powrot. Ale jakbym mial sie skoncentrowac na zaladunku a jednoczesnie pilnować zeby pod widlaka nie pobiegla... No coz, chyba trzeba sie punknac w glowe?
~sid
2016-10-12 09:01:27
Z. na zaladunku to sie koncentruje zaladowca [widlakowy] a nie kierowca
~sid
2016-10-12 09:02:10
no chyba ze ty na zaladunkach za magazyniera robisz
~Z.
2016-10-12 09:30:43
Nie patrzysz CO ładuje? Nie patrzysz JAK ładuje? Nie zwracasz uwagi jak Ci coś nie pasuje? Powodzenia :) Łysy może wyjaśni jakie są obowiązki, mi się nie chce :)
~Junior
2016-10-21 16:44:30
Wiecie co panowie... ogarnijcie się.
Obrzucacie czlowieka g. ow. n. e. m
Zapytał poprosił o pomoc a Wy go umoralniacie...

Moim zadaniem jeśli sytacja jest taka a nie inna to jedo wybór.
W życiu panowie bywa różnie i nie szczekajcie tak głośno bo nigdy nie wiadomo co kogo spotka...
owca
2016-10-21 19:55:46
Przewieźć okazjonalnie, zabrać na jeden-dwa dni - ok. Ale na stałe - nie wyobrażam sobie. Nie wiem czy wiesz co potrafią trzyletnie dzieci pozostawione same, do tego w kabinie. Np. moja córa uwielbiała bawić się dźwignią hamulca ręcznego... Bo fajnie syczało... Poza tym pamiętaj, że dziecko chce jeść, pić, siku, i to w najmniej odpowiednim momencie. Umęczysz dzieciaka i siebie.

1

reduktor
2016-11-03 10:41:03
Owca dobrze prawi. Szkoda, żeby dzieciak miał dzieciństwo w kabinie poza tym.
pikolo78
2017-02-24 12:45:12
Nikt nie chce dla dziecka męczarni, ale nie wiadomo jaka jest sytuacja i dlaczego chce wozić dziecko, jeśli podejmuje taką decyzję to ma ku temu powody. Też się wszyscy za plecami dziwili jak brałem dzieci na 8h do pracy (nie jako kierowca ciężarówki), ale nikogo nie obchodziło że nie mam ich z kim zostawić.

1

~...
2017-02-24 13:01:26
We Wloszech jest nowe prawo, które zabrania miec w kabinie, nawet żonę. Jesli nie jest pracownikiem firmy, nie ma prawa przebywac w ciezarowce. Od razu odpowiadam dla Ese i g-a, zeby sie walili ze swoimi madrosciami.
ese
2017-02-24 13:26:20
~...
2017-02-24 13:01:26 - Zajrzałem przypadkowo. Przyjmuję. Choć nie widzę uzasadnienia do ataku. Informacja rzeczowa, przypuszczam że wiarygodna. Oby więcej takich, a mniej gorzkich żali i wzajemnej agresji bezsensownej i byłoby to miejsce do którego sie z przyjemnością zagląda
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.198.113.51

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce