ID: 204793
Wypadł z drogi i zjechał do rowu
ID: 204793
ID: 204793
Po samoistnym wystrzale opony na osi kierowanej, kierowca gwałtownie zahamował, co doprowadziło do zerwania pasów mających zabezpieczać ładunek przed przemieszczaniem. Cały ładunek przesunął się do przodu łamiąc ścianę przednią naczepy a także częściowo uszkadzając kabinę kierowcy.
Po samoistnym wystrzale opony na osi kierowanej, kierowca gwałtownie zahamował, co doprowadziło do zerwania pasów mających zabezpieczać ładunek przed przemieszczaniem. Cały ładunek przesunął się do przodu łamiąc ścianę przednią naczepy a także częściowo uszkadzając kabinę kierowcy.
~etransport.pl
Posty (4)
~zbyszek | To kiedy te szkolenia z zabezpieczenia ładunków? Bo "specjaliści" z ITD wciąż oceniają, a może czas przeszkolić? Tylko co wtedy z wpływami do budżetu... ? | |||
visitors
| "Przedstawione zdarzenie obrazuje jak istotne znaczenie dla bezpieczeństwa na drogach ma prawidłowe zabezpieczenie przewożonego ładunku. " zbyszek - ITD nie jest od szkolenia. od tego sa kursy lub materialy dostepne w ksiegarni lub w necie. ze nie wspomne o wyobrazni. a propo cytatu przeze mnie wklejonego, to dodalbym ze na powyzszym przykladzie wychodzi jakimi specjalistami sa polscy kierowcy. po chu gwaltownie hamowal? | |||
~Polak mądry po szkodzie | belek powinny być wyżłobione w kształcie muldy, mulda dostosowana do średnicy okrąglaka i przymocowana do podłogi naczepy. Przewożnik powinien posiadać łańcuchy, z góry wiadomo że przy tej masie okrąglaka krawędzie przetną pas. Jak zawsze winny kierowca, jego wina polega co najwyżej na tym że nie odmówił wykonania zlecenia do czasu należytego nadania towaru do przewozu oraz dostarczenia łańcuchów. | |||
~Polak mądry po szkodzie | miało być: wina załadowcy i przewoznika, załadowca powinien posiadać odpowiednie leże do tych okrąglaków, zamiast tych płaskich belek powinny być wyżłobione w kształcie muldy, mulda dostosowana do średnicy okrąglaka i przymocowana do podłogi naczepy. Przewożnik powinien posiadać łańcuchy, z góry wiadomo że przy tej masie okrąglaka krawędzie przetną pas. Jak zawsze winny kierowca, jego wina polega co najwyżej na tym że nie odmówił wykonania zlecenia do czasu należytego nadania towaru do przewozu oraz dostarczenia łańcuchów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.