~andrzejjj4
| jak w temacie... | | | |
~zzzzzzzz
| Tego nie da się żle podłączyć bo przewody nie pasują, przewody same trafią w swoje mjejsce. | | | |
~zzzzzzzz
| klucz 21 i 23 płaski. | | | |
~zzzzzzzz
| nie przepraszam. 25 i 28. | | | |
~zzzzzzzz
| Weż klucz nastawny, poradzisz sobie ją Ci to mówię. | | | |
~zzzzzzzz
| ~zzzzzzzz
2016-05-1 2 19:36:37 Weż klucz nastawny, poradzisz sobie ją Ci to mówię.
Po co to robisz, bo ja nie rozumiem??? | | | |
~zzzzzzzz
| Po co szanowny Pan podszywa sie pod moje zzzzzzz??? | | | |
~zzzzzzzz
| Proszę sobie wymyślić inny nick. | | | |
~andrzejjj4
| To chyba jest 22 klucz. Każde złącze pasuje w każdy otwór bo właśnie kolega zamia*al także jedyne co teraz ratuje to zdjęcia od kogoś kto ma takie auto | | | |
~andrzejjj4
| Jedynie mogą nie pasować to długości ich bo te górne są dłużne od tych dolnych. A dolne nie dostaną do górnych. Zawór czterodrożny jest wymieniony na nowy wiec co może być przyczyną ze hamulec ręczny wcale nie reaguje na zwolnienie go. Cały czas trzyma | | | |
~zzzzzzzz
| Klucz 23 typowa pnęumatyka, przewody instynktownie same się układają długością, na siłe da się żle podłaczyć, może ktoś przerabiał te kalany na jakies złączki czy coś tam, pytanie moje czy jest sprzęgło czy biegi wchodzą? | | | |
~zzzzzzzz
| Jak pasuje klucz 22 to znaczy że powinien być 21 ale to już tam mało ważne byle delikatnie żeby nie rozwalić nakrętek. | | | |
~zzzzzzzz
| Zawór czterodrożny jaki Wabco Knorr czy jakiś chinol za 150zł. ? | | | |
~zzzzzzzz
| Czy jest tak że wszystko działa tylko ręczny trzyma? | | | |
~andrzejjj4
| To to jakiś turecki, mówił ten co przywiózł ten zawór. Czyli china. Tak zgadza się ze nie da się pomylić tych górnych ale te dolne 4 to już można. Mnie nie było przy tym jak to rozbierał. Wszystko jest oryginalne, nie cięte. Wszystko juz jest tylko nadal trzymają hamulce nie można wcale ich zwolnić. | | | |
~andrzejjj4
| Sprzęgło, fotel, hamulec roboczy powietrze w poduszkach jest. Wcześniej nie było w naczepie wcale. | | | |
~zzzzzzzz
| Sprawdż każdy zbiornik powietrza czyli psiuknij od dołu zaworem spustowym, może tak dojdziesz w którym zbiorniku brakuje powietrza. | | | |
~andrzejjj4
| Są 3 dokładnie i wszystkie są pełne. Jutro jeszcze przyjrze się tym przewodom jak są dokręcone, czy tak jak się układają czy po swojemu. | | | |
~zzzzzzzz
| Może wystarczy wyłączyć hebel na pare minut i wszystko zadziała, mam takie akcje z poduchami w volvo. | | | |
~zzzzzzzz
| Tam masz chyba zawór sześcioobwodowy, te taniochy potrafią być wadliwe, i jeszcze zbijak czy zbija powyżej 10 atmosfer, ten zbijak w dafie też potrafi narozrabiać. | | | |
~zzzzzzzz
| 3 zbiorniki są na zewnątrz a pod spodem jeszcze dwa chyba. | | | |
~zzzzzzzz
| zawsze można wykręcić śruby w siłownikach, wtedy nie bedzie ręcznego w ogóle.
można też podać powietrze do zbiornika zwykłym przewodem do pompowania kół ale to już trzeba mieć troche gratów. | | | |
~zzzzzzzz
| No i masz jeszcze zawór ebs w ramie przy lewym tylnim kole. | | | |
~zzzzzzzz
| Może też być tak że powietrze poszło w poduchy i inne układy a do zbiornika od chamulców dopiero za kilka minut w końcu cały układ był pusty i zawory będą sie otwierać po kolei.
Tak sobie mysle i pisze może ci to cos pomoże. | | | |
~andrzejjj4
| Problem polega na tym ze podłączałem swój samochód żeby nabić powietrza i nic. Wskaźnik powietrza pokazuje czy jest pełny czy pusty to 10. 5 o tym zaworze słyszałem gdzieś. Tylko zastanawia mnie też to. Bo w oryginalnym zaworze są takie 4 śrubki na ampula małego i są wykręcone do polowy a w nowym całe wkręcone czy to na znaczenie? A śruby są juz wykręcone poza jedną bo jest gwint zerwany i ani w lewo ani w prawo. Jeszcze zobaczę z tym heblem może coś da. Dzięki jak coś Ci przyjdzie do głowy to napisz | | | |