ID: 199452
Ręczne opuszczanie osi w naczepie
ID: 199452
ID: 199452
Naczepa Schwarzmuller z 2010 roku.
Może ktoś przerobił temat.
Nie ma żadnego przycisku.
Jedynym sposobem jaki znalazłem jest wypięcie abs.
Wtedy ośka opada.
Naczepa Schwarzmuller z 2010 roku.
Może ktoś przerobił temat.
Nie ma żadnego przycisku.
Jedynym sposobem jaki znalazłem jest wypięcie abs.
Wtedy ośka opada.
Posty (45)
~ktosik | wyciagajac abs hamulce przechodza w tryb awaryjny i auto dosc gwaltownie wtedy hamuje. szef kupil tansza wersje bez steroania, a co tanie, zazwyczaj jest drogie. bo zamontowanie teraz sterowania bedzie drozsze niz fabrycznie | |||
~Kalamitos | pilot od zawieszenia pneumatycznego masz standardowy czy rozbudowany? | |||
~Miesnyjeż | Standardowy. Jest jaki jest : ( | |||
~Kalamitos | ja w dafie mam ten rozbudowany, moge za pomoca niego podnosic i opuszac os w naczepie, kalibrowac naciski na os itp... | |||
~Kalamitos | w kogel-ce mam guzik od podnoszonej osi, i tylko podnosi oś, nie opuszcza. | |||
~Miesnyjeż | Bajka :-) Zadzwonie do serwisu. Dam im vin może coś podpowiedzą. | |||
~ktosik | i co z tego? ja mam klawisz na desce. moge podnosci i opuszczac oske w naczepie podczas jazdy. moge ustawic 3 wysokosci ramy ciagnika i tak jechac | |||
~Kalamitos | nic z tego, tylko mowie, ze mam taka opcje i dlatego pytalem o pilot od zawieszenia jaki ma miesnyjez | |||
~Miesnyjeż | Wyczytałem gdzieś, że tu są dwa poziomy jazdy. Może coś trzeba przerobić z podłączeniem, bo nie chce współpracować z roburem. Dla tego tak go podnosi. | |||
~Daf | Teraz jadę a pilot leży później sprawdzę. : ( | |||
~Kalamitos | jak go podnosi, to moze poprostu poziomka w naczepie sie przestawila. | |||
~ktosik | raczej nie. chodzi o to ze niektorzy producenci tak programuja zawor, ze przy podniesionej osi, podnosic rame naczepy, aby przy hamowaniu ( spadek cisnienia w podychac, a co za tym idzie opadniecie naczepy ) opony osi podniesionej nie stykaly sie z jezdnia, aby nie scierac bieznika ( znikome tarcie o podloze, wiem slaba przyczepnosc, czyli kola zablokowane nawet przy lekkim hamowaniu ) | |||
~Miesnyjeż | HGW. Ludzie pisali o czymś takim wnecie więc nie ja pierwszy mam ten problem. Zobaczę jak " fachowcy " się do tego odniosą. :-) | |||
~ukarany | 3 razy energicznie na pedał hamulca i ma iśc | |||
FAN-MAGNUM
| ~Miesnyjeż 2016-05- 19 18:59:41 Bo naczepa się podnosi razem z osia. Miechy przypominają bumerang. Dziwnie to wygląda. ad1 - jak można podnieść naczepę razem z osią? ? ad2- hm troszkę inaczej wyobrażałem sobie bumerang - a żeby go zrobić z miechów? ? odp 1 chyba podnośnikiem :-) odp 2 świat dla jednych jest kolorowy a dla innych szary | |||
~ktosik | ad1 - jak można podnieść naczepę razem z osią? mozna. dlaczego? opisalem wyzej | |||
FAN-MAGNUM
| przepraszam nie zauważyłem - nie przeczytałem wszystkich linków - wskażesz mi Twój pomysł? ? | |||
~ktosik | nie ma za duzo przewijania. znajdziesz sam | |||
FAN-MAGNUM
| "zestaw cs+naczepa" a zwłaszcza naczepa jest ustawiona w tzw. "poziomie" na 4000 mm, a tu po podniesieniu ośki wskakuje jakieś 4050 mm i zabiera ze sobą w dalszą podróż, niewymagający oznaczeń wiadukt :-) aha znam kraje w których te 50 mm ROBI RÓŻNICĘ :-) | |||
~ktosik | i wlasnie dlatego autor watku chce cos z tym zrobic | |||
FAN-MAGNUM
| ~ktosik 2016-05-19 22:23:58 i wlasnie dlatego autor watku chce cos z tym zrobic autor wątku mówił coś o opadaniu a inni o podnoszeniu? ? i tu jest problem większości "po robocie" raczej opada albo powinno opadać :-) | |||
~ktosik | problem jest w tym ze przeczytales pol jakiegos postu i trolujesz | |||
~ktosik | pozwole sobie jednak skrocic ci watek : autor pyta sie, jak mozna opuscic oske, poniewaz ta jak sie podnosi, podnosi rowniez cala naczepe ( dlaczego tak sie dzieje, to napsalem wyzej ) a opuscic chce ( autor ) z dwoch powodow : 1 - calkowita wysokosc jest za duza 2 - miechy sa zbyt napompowane i to tyle | |||
~Miesnyjeż | Dzięki ktosik. Pow 3 to brak powietrza w układzie jak ośka się ze trzy razy podniesie i opadnie ( np kolejka na granicy) Jak byś przeczytał temat to wiedział byś, że nie tylko ja mam ten problem. | |||
~Miesnyjeż | Część była do fana... . | |||
FAN-MAGNUM
| cześć powinna być do de*ilo jeża a resztę postaram mu się wytłumaczyć "krok po kroczku" | |||
FAN-MAGNUM
| niektórzy znają przepisy - SZACUN inni ciągną za sobą naczepę też SZACUN P. S> proszę o model i inne dane? ? Żeby nie było niejasności- jaka naczepa "coś tam podnosi, a coś tam opuszcza" | |||
~Truckerman | Naciśnij 5 razy szybko pedał hamulca na spuszczonym ręcznym i opadnie. | |||
~JanSzofer1961 /Psycholog | A sprawdzałeś kompatybilność kabla ABS.? Oraz rezystancję pinów, jeśli jest kompatybilny.? Ponadto są różne rozwiązania kabli. ! Jedne dedykowane z ABS, inne "uniwersalne" w oparciu o ogół normy "CEC".. Lub ostatecznie błąd w centrali głównej, co nie daj Boże, bo regeneracja sama Kurewsko drogą. ! Albo Elektro/pneumatyczny zawór dedykowany sterowaniu góra /dół, wyłącznie "Liftahse" Jeszcze trzeba sprawdzić centralę elektryki z tyłu naczepy przeważnie za tablicą rejestracyjną, lub również z tyłu ale w oddzielnej puszce. !? Wystarczy że jeden którykolwiek kabel prądowy nie łączy odpowiednio lub ma przebicie i będą się działy cuda. ! Cdn. być może nastąpi.. | |||
pawelfh
| No i w koncu miesnyjez doczekał sie fachowych porad, czekał bidulek 3 lata i siedem miesiecy, może ta oska juz odpadła ! | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.