Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

coil logistic Niemcy

ID: 198975


Co to za firemka?

~uuppu
*.dynamic.inetia.pl

Posty (36)

~OLXmmm
marudzenie ile to kierowcy nie kosztuą itd...
~Były pracownik. P.
Tam nawet system 2 na 1 nie ma sensu bo szef twierdzi że musicie 36 tygodni w roku przepracować więc co 3 wyjazd wracacie tylko na 45h do domu... JEŚLI WYJDZIE WAM W ROKU 34 TYG TO ZA TE DWA TYGODNIE SZEF CHCE 750 OJRO ZA KAŻDY WEEKEND... CHOĆ SAM PŁACI SMIESZNE 400 EURO NA TY DZIEŃ. OGOLNIE PORAŻKA!!!
~Piotr
Ahahaha hahaha totalnie NIE POLECAM!!!
MckKow
Polski niemiec uszukujacy ludzi. Auta zagazowane, kaze samemu myc karcherem i szczota na pseudo bazie. Dzwonienie dlaczego stoisz, zawracanie du*y. Jeczenie jak to mu nie jest zle. Ogolnie ŻENADA! Omijać szerokim łukiem.
Tu jego ogloszenie s://www. olx. pl/oferta/praca-dla- kierowcy-c-e-niemiec ka-umowa-atrakcyjne- wynagrodzenie-CID4-I DzhmjW. html

Pozdrawiam
~Yeyo
Katastrofa!
~Kłamca klamca
Kłamca klamca kłamca. Kłamie non stop :)
~Pozdrawiam, nigdy wiecej
Jeśli to czytasz i dopiero co podjąles tam prace... UCIEKAJ DOPOKI SIĘ NIE PRZYZWYCZAISZ!
Norm y spalania w tej firmie są dynamiczne jak w Amazonie, więc jak jeździlesz dobrze, a przyjdzie ktos lepszy... to sie nasluchasz, że juz nie dobrze jeździsz.
Spisywanie licznika co postoj, kazdego tankowania, opisywanie i segregacja dokumentów jak księgowa i pierdylion innych rzeczy.
Zjezdzasz na baze i chcesz jak najszybciej do domu?... zapomnij. Najpierw musisz zatankowac klamota, potem adblue z wiecznie zepsutej pompy, zatankowac adblue do naczepy (oczywiscie adblue wozi w bance na naczepie, żeby transport się oplacal. Potem bierzesz karchera i szczote. Jak już muslisz, że to koniec, to wtedy przychodzi szefuńcio na rozmowe o spalaniu. Kolejnie 20 minut
Pieniadze (wcale nie takie duże) nie warte nerwów
~Nigdy Więcej JUTRZENKI
Nikomu nie polecam wrecz odradzam. Szef to filozof wszystkie rozumy zjadł ciągle wszystko zle spalanie za duże nie tankować na autobanie bo za drogo. I te jego roz*e auta co Chwile jakaś kontrolka sie pali i co drugi dzień tankowanie CNG. Ale najlepsze jest to ten osioł niema prawo jazdy C E Nigdy niebył w trasie żadnej.
~Nigdy COIL LOGISTIC
Omijać szerokim łukiem tego typa szczera prawda jest w tych komentarzach. Obiecuje 1. 700 euro zapomnij nigdy tego nie zobaczysz. Traktuje kierowców jak szmaty i ciągle pretensje że gaz zamocno wciskasz w podłogę i te *lenie że innym pali mniej nieważne że za plecami 24. t straciłem pół rok u frajera.
~Tomasz
A skad te 36 tygodni w roku przepracowane?
To nie ma tam przesuwnej myjni?
ilu stronicowa jest umowa i co zawiera?
~skg dk
nieroby to po kiego wala tam siedzicie
~DZIADY TRANSPORTU
Ci mądrzejsi już odeszli od idioty jeśli czytasz te komentarze i masz zamiar dalej się tam zatrudnić to popełniasz najwiekszy błąd w życiu. Z tamtąd trzeba s*ać bo szef to kłamca i filozof a jego synek wielki spedytor zwany przez kierowców plemnikiem taki sam de*il.
~Szkodażycianacoillog istic
Gościu wylicza ze nie może więcej rzadac pracy jak 36 tyg także za brak jednego liczy sobie 700 Eryka.
Jest zdolny, inaczej. Bardzo nie polecam
~Szofer
Omijać szerokim łukiem... Obóz pracy i tyle. Najlepszy jest spedytor Areczek typowy przykład ze są na tym świecie idioci a szef to najlepiej by chciał żebyś nie dotykał pedału gazu... A jak za mocno ciśniesz to 20 telefonów dziennie i mulenie koniura o większym spalaniu.
~Szofer
Coil logistyk
~Spocony Knur,
U Polaka źle, u Nimca źle? Tak się traktuje turystów, Dymmmac, oszukiwać na koniec won do domu bez wypłaty, brawo Pseldo Niemiec,
~Rysio
Wziąść tylko nasrać i podbijać zapałki i niech się pobawia... Bo nic tam nie potrafią. Takie firmy powinny być zamykane gdyż niema tam normalnych ludzi. Kłamstwo na każdym kroku i obiecywane złote góry i te jego 36 tygodni pracy... Brak słow. !!! NIE POLECAM UCIEKAĆ OMIJAĆ
~Sid
Panowie nie bronię gościa ale jak czytam wasze wypociny przynajmniej niektórych to mi się śmiać chce nie tankować na autobanie bo za drogo Ciekawe czy swoją osobówkę pan kierowca jedzie tankować tam gdzie jest drożej bo taniej po co???
~Rysiek
Firma jednym słowem do *...
~Fahrer
Odradzam
passat4
Witam chciałbym się coś dowiedzieć na temat firmy Schreck + Batz Logistik z Langenhagen
passat4
Jakie warunki i płaca proszę o konkrety
~Mosiek
Passat, zadzwoń do nich to się dowiesz,
~Wolny
Szef płaci 1620e brutto
pseudo system 2/1... Kierowca w trasie 37 tyg. Min. w roku. 200euro premii za 2 tygodnie w trasie ale za 40firm co odwiedzisz z towarem, jak masz 23-to 30euro, premie za paliwo zapomnij... Bo mocno naciskasz na G A Z. Tacho na max 80-90godz. /na2tyg. 4, 5-6tys. km/2tyg pracy. Tydzień pracy 15/15/15/13/13/i sob. 10-13godz
~Spocony Knur,
Wolny znaczy (turysta) ciasny jesteś? Wracaj do Polszy u nas mnogo ofert
CoilLogistic
Witam,
Szanowni Panowie kierowcy, jako właściciel w/w firmy Coil Logistic, chciałbym się odnieść do tego, co piszą inni. Szkoda tylko, że nikt nie ma odwagi podpisać szkalujących postów z imienia i nazwiska. .

Prawda jest taka, że tak jak Wy szukacie dobrego pracodawcy, tak i ja szukam dobrego kierowcy, który między innymi:

-dba o sprzęt
-nie spóźnia się na załadunki (jeśli czas pracy na to pozwala),
-tankuje na bazie auto do pełna,
-zwraca uwagę na cenę paliwa i wybiera optymalna stację,
-ma trochę pojęcia o eko drivingu (dla nie zapoznanych z tematem mamy specjalną instrukcję/podpowied zi)
-sprząta kabinę po sobie po powrocie (nie trzeba myć auta, oraz naczepy )
-ma podstawowe pojęcie o dokumentach przewozowych i obsłudze pojazdu/naczepy
- informuje o problemach na bieżąco

W mojej firmie nie ma norm spalania, ale nie ukrywam, że oczekuję od was podobnego wyniku jak dobry kierowca, który jeździ u mnie od kilkunastu lat. Dla przykładu, jeśli on na STALEJ LINII pali średnio 25l/100km z 2 tygodni, to oczekuję podobnego wyniku (25-26 l), oczywiście, gdy ktoś będzie jechał tym samym autem na tej samej trasie, naturalnie nie od razu, tylko po okresie testowym.

Odnośnie opinii Waszych kolegów Anonimów powiem krótko, każdy kto ma chociaż trochę kultury i "oleju w głowie" wie, że taki sposób wypowiedzi świadczy, tylko i wyłącznie o autorze. Dlatego pewnie wstydzą się podać swoje nazwisko publicznie.

Odnośnie zaś konkretów, to na dzień dzisiejszy mogę zaproponować dla nowego kierowcy:
- podstawa na cały etat = 18508364; brutto (13428364; na rękę) 2/ tydzień -35 tygodni pracy w roku
- 288364; delegacja za dzień
- dodatek stażowy po roku pracy = 508364;
- od trzeciego punktu dziennie, 108364; za każdy dodatkowy punkt (np. za 3 rozładunki+2 załadunki jednego dnia = 308364; premii)
- premia paliwowa na koniec miesiąca.
Premie dzienne płatne w dniu powrotu, delegacje płatne w następnym tygodniu po powrocie.
Aktualnie jeździmy pod kilkoma spedycjami, ale kierowca zawsze jeździ 2 tygodnie pod tą samą spedycją, a jeśli sytuacja na to pozwala, to układamy grafik pod preferencje kierowcy.
Jedni wolą jeździć tam, gdzie jest więcej miejsc dziennie (więcej miejsc/pracy=większy zarobek 2000-2300 E), a inni na odwrót (mniej miejsc/pracy= stała pensja).

Skoro jest u mnie tak źle, jak podają Panowie we wcześniejszych komentarzach, to jak wytłumaczyć fakt, że z najstarszym kierowcą przepracowałem prawie 30 lat i odszedł w zeszłym roku na emeryturę, na chwilę obecną najstarszy pracownik ma prawie 20 lat pracy u nas, a następny 15 lat, są też inni, którzy pracują już po kilka lat. Jeden z nich po kilku latach ściągnął syna do pracy, a kolejny pracownik brata.
Proszę sobie odpowiedzieć samemu, czy zarobki z premiami dochodzące do 2300 8364; netto za średnio trzy tygodnie pracy w miesiącu, to standard na naszym rynku? Dla rozwiania wszelkich wątpliwości zapraszam do przyjazdu na firmę i rozmowy ze mna oraz kierowcami, którzy u mnie pracują.
~Grzegorz
Co ty za Bzdury piszesz Panie Jutrzenka ci co najdłużej pracowali to juz się zwolnili. Szukasz jeleni do roboty za tą zapomogę. Sam za*aj jołopie.
~Panda
Chętnie opowiem.

Polska Firma.
Baza mieści się w Polsce. Pakujesz się do wyznaczonego auta. Masz szansę przespać się przed wyjazdem. Praca to raczej dalekobieżne trasy wewnątrz Niemiec, pod różnymi spedycjami. Można spróbować dogadać się o pracę spokojną: 1-2 ładunki/rozładunku dziennie, lub zap!#rdol nawet po 5 ładunków dziennie za to dostać miłą premię.
Niemiecka umowa o pracę na pełen etat, więc dzieciaty kierowca otrzymuje dodatek kindergeld (wyrównanie do 500+). Pieniądze może nie najwyższe, za to zawsze na czas i jest to PIERWSZA firma w której pracuję i do rozliczeń nie mam zarzutu. System 2/1 czasem z perturbacjami, jednak od 3 lat przepracowuję rocznie w sumie 35 tygodni.
Głupi i leniwy szofer się raczej tutaj nie utrzyma.
~Eryk
Jutrzenka jak czytam co napisałeś to chyba opowiadasz swój sen. Kłamiesz w żywe oczy nie masz szacunku do ludzi a nawet do siebie ! Wiesz czemu się nikt nie podpisze? Bo już byś sprawę w sądzie robił i liczył kabzę ile zarobisz. ty sobie jaja fas na sucho oskrobac za zete ! Wszedzie cię znają i wiedza żeś ty oszust !! Nie polecam tego syfu gościu jest niewypłacalny.
g-a
Śmieszne jest to pier do le nie i nadymanie się tych co u szwaba służą jako scierka do podłogi. Jacy to oni wspaniali i jaką kasę zarabiaja.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.226.141.207

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels