Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jakie wymogi trzeba będzie spełnić po 1 lipca 2016 roku wykonując przewozy do Francji?

ID: 198466


Zagraniczna firma będzie musiała zapewnić pracownikowi minimalne wynagrodzenie w wysokości co najmniej 9, 67 euro / godzinę. Dodatkowo polscy przedsiębiorcy będą musieli spełnić szereg wymagań administracyjnych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (120)

~zzzzzzzz
~Łysy Pastuch
2016-06-08 19:28:51 No dziady nadchodzi wasz koniec z łysym imbecylem na czele. Lysol już postawił swoje premiumy w krzakach i zajął sie pasaniem baranów idzcie w jego ślady psewozniki.

Wszystko będzie do kupienia na przetargach.
Startuj bo oferentów sporo a bezrobocie rośnie.
Na wpisowe masz?
Nero
"No dziady nadchodzi wasz koniec z łysym imbecylem na czele. "

Kolejny koniec? Juz firmy padaly, a kierowcom spadaly kokosy z nieba, gdy wchodzil Milog, ryczałty za nocleg, Norwegia wprowadzala place min.
Wtedy tez kierowcy ujadali co to nie bedzie sie dzialo. Szkoda, ze nikt pozniej nie odszczekal tego i nie wycował sie ze sloich slow.


Na Waszym miejscu mi by bylo wstyd znowu pisac co to nie bedzie dzialo od 1 lipca, a pewnie skonczy sie jak zawsze ( dopoki znowu sie nie pojawi ktos na Zachodzie kto troszczy sie naszych kierowców ; ) ).

1

~zzzzzzzz
Pisali na forum że już wypłacają, płaczą i płacą jeden z drugim a wynagrodzenia idą w góre. Peritole to, robje lejce.
bbl85
W zwiazku ze zmianami w przepiasach francuskich które wchodzą w życie 01/07/2016 czyli powołanie przedstawiciela przez zagranicznego przedsiębiorcę proponuje usługeęprzedstawicie lstwa.

W razie pytan prosze o kontakt tel. 0033618 099 172 lub 0048691720665
~ŁUKASZ
A JA MAM JEDNĄ RADĘ DLA WSZYSTKICH PANÓW KIEROWCÓW- ZAMIAST PRZESIADYWAĆ NA FORACH TO ZAŁÓŻCIE FIRMY, KUPCIE SOBIE WYMARZONY ZESTAW I WEŹCIE SIĘ ZA ROBOTE. PO ROKU ZOBACZYMY KTO I CO BĘDZIE KRZYCZAŁ.
JA TAK ZROBIŁEM JAKIŚ CZAS TEMU BO MIAŁEM JAJA NA SWOIM MIEJSCU A WIĘKSZOŚĆ Z WAS MA TYLKO PALEC W DU... E I POTRAFI DRZEĆ GĘBE NA PARKINGU.
ŻENADA!!!

2

~huehue
W KOŃCU DZIAD TRANSY KTÓRE CIERPIĄ NA CHOROBĘ TRANSPORTOWĄ TZW "STASIEK NIE WYCHODZI NIC Z TEGO TRANSPORTU, TRZEBA DWA ZESTAWY DOKUPIĆ BO SIĘ NIE OPŁACA... " MOŻE W KOŃCU PRZESTANIECIE STAWIAĆ PAŁACE I ZACZNIECIE NORMALNIE PŁACIĆ DLA KIEROWCY TO CO SIĘ IM NALEŻY CZYLI DIETY ! KONIEC
~Bolo
A co w tym dziwnego że dane państwo pilnuje swojego rynku pracy?
Tylko w polsce jest inaczej tutaj państwo chce każdego wydymac ot całą prawda

-1

~sid
podstawowym wymaganiem ma byc pelne uzebienie kierowcy -a to nie osiagalne w srod wozakow za 1680zl brutto
~dob. y
sid-mylisz sie, za te wysnione "miliuny"sa w stanie babce zajumać protezę ze szklanki-:)
~Zakręcony
ELONEX... czytałeś ustawę? Znasz ogólne założenia?
~Zakręcony
ELONEX... dyrektywy 2014/67/UE nie czytałeś.
~Zakręcony
Powiadam Tobie ELONEX... dekretem jest Ustawa UoCPK, a wszyscy przestrzegają 561.
~Zakręcony
ELONEX... patrząc z tej strony masz rację, ale załóż działalność we Francji, zatrudnij kierowców na własnej działalności i... poczekaj. Wierz mi, że długo nie podziałasz jako firma.
~Zakręcony
ELONEX... a czym będą jeździć?
~Zakręcony
ELONEX... mechanizm ten nie sprawdzi się we Francji. Tam nie ma *usów, tam kierowcy na etatach mają lepiej i spokojniej.
~Zakręcony
Kierowcy taksówek nie są zobligowani do przestrzegania czasu pracy. Oni mogą sobie pracować z kilometrów. U kierowcy ciężarówki liczy się czas.
~Zakręcony
No cóż... po samej Francji będziesz sobie jeździł, ale co z delegowaniem do innych krajów, przecież w całokształcie chodzi o bezproblemową jazdę po całej UE?
~Zakręcony
szefie... takie coś z preambuły wyciągnąłem:
"Okreś lone w niniejszej dyrektywie elementy dotyczące wdrażania i monitorowania delegowania mogą również pomóc właściwym organom w identyfikacji pracowników fałszywie deklarowanych jako osoby samozatrudnione. Zgodnie z dyrektywą 96/71/WE właściwą definicją pracownika jest definicja, którą stosuje się w prawie państwa członkowskiego, na terytorium którego pracownik jest delegowany. Dalsze wyjaśnienia i usprawnione monitorowanie delegowania przez odpowiednie właściwe organy zwiększyłyby pewność prawną i stanowiłyby pożyteczne narzędzie pomagające skutecznie walczyć z fałszywym samozatrudnieniem i zagwarantować, że delegowani pracownicy nie będą fałszywie deklarowani jako osoby samozatrudnione, a tym samym przyczyniłyby się do zapobiegania obchodzeniu obowiązujących przepisów, jego unikania i zwalczania. "
~Zakręcony
ELONEX... pomyliłeś się kolego. Jestem czynnym zawodowo kierowcą pracującym w Polsce, który dostrzega liczne nieprawidłowości istniejące w branży.
~Zakręcony
ELONEX... w takim razie czekamy na "nowych biznesmenów" z własną firmą i ich pierwsze potknięcia w prowadzeniu biznesu. Może być ciekawie, podobny klimat już przechodziliśmy.
~Tołdi
ELONEX - ciebie to zwolnili czy jak, że masz tyle czasu, że na każdym wątku 90% to twoje wpisy???

1

~janek
zeby zwolnić trzeba zatrudnić
~janek
a karmisz piersią
~janek
skoro zostaje tylko patrzenie w oczy i pisanie na forum to ten jesienny wiek nie ważny Brawo Ty
~janek
adzin dwa tri czetyre
~Ł ysy
Elonex. Idioto, przestań już pajacować. Jeżeli robisz /wątpię aby taki przygłup jeździł/ Fina i dymasz 11 tyś km w miesiącu to raczej każdy weekent w domu jest tylko w snach.
Te bajki wciskaj forumowym chłopczykom. Nikt znający temat ich nie kupi.

1

Olender73
Dla mnie to bójda z tym Niemieckim i Francuskim, z tego co wiem to nikt nie został ukarany... bo jak na razie to na tym zarabiają firmy które oferują pomoc w Milogu i La Macron... szkolenia, dokumenty itp nikt poza tym. To tak samo się rypnie jak alkomaty we Francji czy odpoczynki weekendowe w Belgii. Same rozporządzenie jest na tyle gumowe, że do końca nie wiadomo jak traktować transport, co nawet sami Niemcy i Francuzi przyznają bo podchodzą do tego jak pies do jeża. W mojej ocenie zostanie zwyczajnie zmienione rozporządzenie i transport zostanie wyłączony... Nie wiem jak kabotaż ale dowóz, tranzyt i międzynarodówka jak najbardziej. Ci co podpisali to złożyli deklaracje i szczerze mówiąc im współczuje bo Niemcy i Francuzi ładnie mogą wychaczyć przewoźnika z drogi płatnej i sprawdzić stan faktyczny, czy jest zgodny z tym co się deklarował. Węgrzy z tego co doczytałem to będą wprowadzać to samo z tym że transport całkowicie wyłączyli z tej zabawy... To wszystko skończy się na niczym a jedyni co na tym zarobią to tak jak mówiłem pomocne dłonie oferujące za 50Euro przedstawiciela + parę Euro od kierowcy... Szkoda mi przewoźników którzy na to marnują kasą bo w dzisiejszych czasach nie ma już na czym oszczędzać a przy średniej firmie to już jest ładnych parę tysięcy zł na miesiąc. A kierowca i tak nie dostanie więcej bo nikt nie będzie dopłacał do transportu tylko po to aby jeździć. Z resztą to każdy ma swój rozum i wie co robić... to tylko moja opinia

1

g-a
Teraz "na topie" zaczyna być bajka o wysadzaniu ukraińskich kierowców z polskich ciężarówek... ciekawe co będzie później jak i ten mit upadnie.

1

g-a
A jak już o Niemczech mowa. Dziś leciałem landówkami przez byłą NRD. Dosłownie każdy słup jest tu przyozdobiony plakatem wyborczym partii o nazwie NPD. Czyli neofaszystowskiej. Innych plakatów prawie nie widać.
~ELDO83
OLENDER 73 zgadzam sie z Tobą w 100%.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.230.84.106

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels