ID: 198466
Jakie wymogi trzeba będzie spełnić po 1 lipca 2016 roku wykonując przewozy do Francji?
ID: 198466
ID: 198466
Zagraniczna firma będzie musiała zapewnić pracownikowi minimalne wynagrodzenie w wysokości co najmniej 9, 67 euro / godzinę. Dodatkowo polscy przedsiębiorcy będą musieli spełnić szereg wymagań administracyjnych.
Zagraniczna firma będzie musiała zapewnić pracownikowi minimalne wynagrodzenie w wysokości co najmniej 9, 67 euro / godzinę. Dodatkowo polscy przedsiębiorcy będą musieli spełnić szereg wymagań administracyjnych.
~etransport.pl
Posty (120)
~zzzzzzzz | ~Łysy Pastuch 2016-06-08 19:28:51 No dziady nadchodzi wasz koniec z łysym imbecylem na czele. Lysol już postawił swoje premiumy w krzakach i zajął sie pasaniem baranów idzcie w jego ślady psewozniki. Wszystko będzie do kupienia na przetargach. Startuj bo oferentów sporo a bezrobocie rośnie. Na wpisowe masz? | |||
Nero
| "No dziady nadchodzi wasz koniec z łysym imbecylem na czele. " Kolejny koniec? Juz firmy padaly, a kierowcom spadaly kokosy z nieba, gdy wchodzil Milog, ryczałty za nocleg, Norwegia wprowadzala place min. Wtedy tez kierowcy ujadali co to nie bedzie sie dzialo. Szkoda, ze nikt pozniej nie odszczekal tego i nie wycował sie ze sloich slow. Na Waszym miejscu mi by bylo wstyd znowu pisac co to nie bedzie dzialo od 1 lipca, a pewnie skonczy sie jak zawsze ( dopoki znowu sie nie pojawi ktos na Zachodzie kto troszczy sie naszych kierowców ; ) ). | 1 | ||
~zzzzzzzz | Pisali na forum że już wypłacają, płaczą i płacą jeden z drugim a wynagrodzenia idą w góre. Peritole to, robje lejce. | |||
bbl85
| W zwiazku ze zmianami w przepiasach francuskich które wchodzą w życie 01/07/2016 czyli powołanie przedstawiciela przez zagranicznego przedsiębiorcę proponuje usługeęprzedstawicie lstwa. W razie pytan prosze o kontakt tel. 0033618 099 172 lub 0048691720665 | |||
~ŁUKASZ | A JA MAM JEDNĄ RADĘ DLA WSZYSTKICH PANÓW KIEROWCÓW- ZAMIAST PRZESIADYWAĆ NA FORACH TO ZAŁÓŻCIE FIRMY, KUPCIE SOBIE WYMARZONY ZESTAW I WEŹCIE SIĘ ZA ROBOTE. PO ROKU ZOBACZYMY KTO I CO BĘDZIE KRZYCZAŁ. JA TAK ZROBIŁEM JAKIŚ CZAS TEMU BO MIAŁEM JAJA NA SWOIM MIEJSCU A WIĘKSZOŚĆ Z WAS MA TYLKO PALEC W DU... E I POTRAFI DRZEĆ GĘBE NA PARKINGU. ŻENADA!!! | 2 | ||
~huehue | W KOŃCU DZIAD TRANSY KTÓRE CIERPIĄ NA CHOROBĘ TRANSPORTOWĄ TZW "STASIEK NIE WYCHODZI NIC Z TEGO TRANSPORTU, TRZEBA DWA ZESTAWY DOKUPIĆ BO SIĘ NIE OPŁACA... " MOŻE W KOŃCU PRZESTANIECIE STAWIAĆ PAŁACE I ZACZNIECIE NORMALNIE PŁACIĆ DLA KIEROWCY TO CO SIĘ IM NALEŻY CZYLI DIETY ! KONIEC | |||
~Bolo | A co w tym dziwnego że dane państwo pilnuje swojego rynku pracy? Tylko w polsce jest inaczej tutaj państwo chce każdego wydymac ot całą prawda | -1 | ||
~sid | podstawowym wymaganiem ma byc pelne uzebienie kierowcy -a to nie osiagalne w srod wozakow za 1680zl brutto | |||
~dob. y | sid-mylisz sie, za te wysnione "miliuny"sa w stanie babce zajumać protezę ze szklanki-:) | |||
~Zakręcony | ELONEX... czytałeś ustawę? Znasz ogólne założenia? | |||
~Zakręcony | ELONEX... dyrektywy 2014/67/UE nie czytałeś. | |||
~Zakręcony | Powiadam Tobie ELONEX... dekretem jest Ustawa UoCPK, a wszyscy przestrzegają 561. | |||
~Zakręcony | ELONEX... patrząc z tej strony masz rację, ale załóż działalność we Francji, zatrudnij kierowców na własnej działalności i... poczekaj. Wierz mi, że długo nie podziałasz jako firma. | |||
~Zakręcony | ELONEX... a czym będą jeździć? | |||
~Zakręcony | ELONEX... mechanizm ten nie sprawdzi się we Francji. Tam nie ma *usów, tam kierowcy na etatach mają lepiej i spokojniej. | |||
~Zakręcony | Kierowcy taksówek nie są zobligowani do przestrzegania czasu pracy. Oni mogą sobie pracować z kilometrów. U kierowcy ciężarówki liczy się czas. | |||
~Zakręcony | No cóż... po samej Francji będziesz sobie jeździł, ale co z delegowaniem do innych krajów, przecież w całokształcie chodzi o bezproblemową jazdę po całej UE? | |||
~Zakręcony | szefie... takie coś z preambuły wyciągnąłem: "Okreś lone w niniejszej dyrektywie elementy dotyczące wdrażania i monitorowania delegowania mogą również pomóc właściwym organom w identyfikacji pracowników fałszywie deklarowanych jako osoby samozatrudnione. Zgodnie z dyrektywą 96/71/WE właściwą definicją pracownika jest definicja, którą stosuje się w prawie państwa członkowskiego, na terytorium którego pracownik jest delegowany. Dalsze wyjaśnienia i usprawnione monitorowanie delegowania przez odpowiednie właściwe organy zwiększyłyby pewność prawną i stanowiłyby pożyteczne narzędzie pomagające skutecznie walczyć z fałszywym samozatrudnieniem i zagwarantować, że delegowani pracownicy nie będą fałszywie deklarowani jako osoby samozatrudnione, a tym samym przyczyniłyby się do zapobiegania obchodzeniu obowiązujących przepisów, jego unikania i zwalczania. " | |||
~Zakręcony | ELONEX... pomyliłeś się kolego. Jestem czynnym zawodowo kierowcą pracującym w Polsce, który dostrzega liczne nieprawidłowości istniejące w branży. | |||
~Zakręcony | ELONEX... w takim razie czekamy na "nowych biznesmenów" z własną firmą i ich pierwsze potknięcia w prowadzeniu biznesu. Może być ciekawie, podobny klimat już przechodziliśmy. | |||
~Tołdi | ELONEX - ciebie to zwolnili czy jak, że masz tyle czasu, że na każdym wątku 90% to twoje wpisy??? | 1 | ||
~janek | zeby zwolnić trzeba zatrudnić | |||
~janek | a karmisz piersią | |||
~janek | skoro zostaje tylko patrzenie w oczy i pisanie na forum to ten jesienny wiek nie ważny Brawo Ty | |||
~janek | adzin dwa tri czetyre | |||
~Ł ysy | Elonex. Idioto, przestań już pajacować. Jeżeli robisz /wątpię aby taki przygłup jeździł/ Fina i dymasz 11 tyś km w miesiącu to raczej każdy weekent w domu jest tylko w snach. Te bajki wciskaj forumowym chłopczykom. Nikt znający temat ich nie kupi. | 1 | ||
Olender73
| Dla mnie to bójda z tym Niemieckim i Francuskim, z tego co wiem to nikt nie został ukarany... bo jak na razie to na tym zarabiają firmy które oferują pomoc w Milogu i La Macron... szkolenia, dokumenty itp nikt poza tym. To tak samo się rypnie jak alkomaty we Francji czy odpoczynki weekendowe w Belgii. Same rozporządzenie jest na tyle gumowe, że do końca nie wiadomo jak traktować transport, co nawet sami Niemcy i Francuzi przyznają bo podchodzą do tego jak pies do jeża. W mojej ocenie zostanie zwyczajnie zmienione rozporządzenie i transport zostanie wyłączony... Nie wiem jak kabotaż ale dowóz, tranzyt i międzynarodówka jak najbardziej. Ci co podpisali to złożyli deklaracje i szczerze mówiąc im współczuje bo Niemcy i Francuzi ładnie mogą wychaczyć przewoźnika z drogi płatnej i sprawdzić stan faktyczny, czy jest zgodny z tym co się deklarował. Węgrzy z tego co doczytałem to będą wprowadzać to samo z tym że transport całkowicie wyłączyli z tej zabawy... To wszystko skończy się na niczym a jedyni co na tym zarobią to tak jak mówiłem pomocne dłonie oferujące za 50Euro przedstawiciela + parę Euro od kierowcy... Szkoda mi przewoźników którzy na to marnują kasą bo w dzisiejszych czasach nie ma już na czym oszczędzać a przy średniej firmie to już jest ładnych parę tysięcy zł na miesiąc. A kierowca i tak nie dostanie więcej bo nikt nie będzie dopłacał do transportu tylko po to aby jeździć. Z resztą to każdy ma swój rozum i wie co robić... to tylko moja opinia | 1 | ||
g-a
| Teraz "na topie" zaczyna być bajka o wysadzaniu ukraińskich kierowców z polskich ciężarówek... ciekawe co będzie później jak i ten mit upadnie. | 1 | ||
g-a
| A jak już o Niemczech mowa. Dziś leciałem landówkami przez byłą NRD. Dosłownie każdy słup jest tu przyozdobiony plakatem wyborczym partii o nazwie NPD. Czyli neofaszystowskiej. Innych plakatów prawie nie widać. | |||
~ELDO83 | OLENDER 73 zgadzam sie z Tobą w 100%. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.