etransport.pl > Forum > Gustaw Spedition - Tarnowskie Góry
Grupa tematyczna: Firmy - opinie
ID: 18763

Gustaw Spedition - Tarnowskie Góry

  
~Cichy
*
Eurotrailer Sp. z o.o.
Posty (472) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 8 z 16 następny »
~kiler
(2011-06-18 01:49:04)
jeszcze jedno na forum wchodzą ludzie nie mający związek z tą firmą a narzekają jakby robili 10 lat lub więcej. nie mają pojęcia co się robi a narzekają. ja mam prosty sposób jeżeli mi się coś nie podoba to się niie angażujeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiler
(2011-06-18 01:53:08)
proszę nie podszywajcie się po de mnie jak wcześniej bo i tak nie pasuje do mojego charakteru pisaniaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lala
(2011-06-18 11:11:21)
kiler, WY tam w tej waszej firmie to najpierw nauczcie tych POZAL SIE KIEROWCOW jezdzic, bo co to sa za patalachy co na wlasnej firmie osobuwki przestawiaja, smiechowiskoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Krzysiek
(2011-06-18 11:27:14)
Firma dobra dla Świeżaków, którzy idą bez doświadczenia posiedzą 2-3 miesiące i cześć!
Nikt normalny dłużej tam nie zagrzeje miejsca Szef obiecuje wiele, ale jak napisałem tylko obiecuje.
Auto jak na te przebiegi i roczniki złe nie są ale to tylko dlatego że niemcy im je od czasu do czasu remontują, a potem dostajesz jako kierowca obciążenie od szefowej haha!

O paliwie już nie wspomnę każdy to złodziej.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiero
(2011-06-22 18:02:26)
Lala, moze komus sie zdazylo jakies auto przestawic ale Ty naucz sie ortografii bo osobówki pisze sie przez Ó Zamiast pisac bzdety zajzyj do slownika ortograficznegoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiero
(2011-06-22 18:07:05)
i jeszcze jedno Laluniu Gdybys wiedziala ile tam czasami aut stoi to tulko podziwiac ze potrafia przez ten plac w takiej ciasnocie autem przejechac Nie jeden z zewnatrz patrzy z podziwem Zalaze sie ze Ty bys nawet rowerem nie dala sobie radyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kiler
(2011-06-23 01:58:09)
Dalej tylko narzekacie i nic więcej Was nie stać. jak jest tak jest w tej firmie napewno nie gorzej niż w pozostałych firmach. a najgorsze jest to jak Ktoś poprawia innych znającym się na ortografi. Małom Macie problemów w domu więc zajmijcie się nimi bo mnie by było wstyd pisać o kimś z firmy a na trasie jesteś dobrym kolegąZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lala
(2011-06-25 12:13:24)
tam juz niema dobrych kolegow, zostaly same wsioki z okolicznych miescin, co za 10eur sprzedaja wszystkoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~obserwator
(2011-06-26 00:32:47)
ALE WY BAJKI PISZECIE TOM JUZ DOBRZE NIE BEDZIE BO JUZ SZCZURY UCIEKAJA TO TA FIRMA TONIE KUPOWAC AUTA PO 500TYS NA LISIG NA NA 3 LATA LUDZIE TO TRZA BYC W DESPERACI BO KIEROWCY UCIEKAJA ZOSTALI CI CO PREZESOWI W OBIECANKI WIERZA A O UMIE OBIECYWAC ZE KASA BENDZIE W TEMINIE A TAM TAKA CZARNA FRANCA POWIE W PIATEK JAK CHCESZ RYCZAŁT WZIAS ZE CIEBIE CHYBA PO... AŁO ZE TO NIE DZIEN DO ROZLICZEN ALBO ZE KARTY Z BANKU SLAKIEGO MOZNA AUTOSTRADE WE WŁOSZECH ZAPŁACIC *.. KAZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~smerf
(2011-06-26 12:25:48)
to juz jest KONIEC a zostaly tam tylko same blazny i sieroty, ktore niczego niepotrafi same zrobic, tylko DUZO gadac i liczyc na kogos innego, a sami sa leniami i portkami trzesa. bo nikt inny ich do pracy juz nieprzyjmie... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracus
(2011-06-27 20:29:33)
buraki buraki buraki buraki buraki buraki burakiZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~znajomy
(2011-07-16 21:28:37)
Maczo zrobił dobry krok... śle pozdrowienia dla niego. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~młody
(2011-07-17 11:05:22)
święty czas byłZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~smerf
(2011-07-21 14:08:05)
MLODY-cos ci sie po*lilo z tymi SWITAMI !!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lala
(2011-07-22 15:09:31)
niema co, zostala tam teraz sama holotaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mis Yogi
(2011-07-23 11:54:51)
sie ma ziomale Slyszalem ze ten wasz SPEDYTOR NARESZCIE SIE ZWALNIA prawda to czy to tylko plotki?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mis koala
(2011-07-29 15:56:04)
TAK YOGI to prawda ze sie zwalnia i nareszcie zapanuje na firmie lad i porzadekZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~fred flinston
(2011-07-31 12:48:58)
kiedy ma nastapic ten SZCZESLIWY DZIEN???Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lala
(2011-08-08 21:50:47)
niejest zle, zawsze sie tam jakiego zurku pocisnie i pare zloty wpadnie do kieszeni, polecam myjnie cystern, daja dobrac stawke... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~klakier
(2011-09-10 12:07:15)
co tu gadac. jak sie ktos baranem urodzi ten baronem NIGDY nie badzie Pozdro dla normalnychZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~hugo
(2011-09-23 19:09:06)
lipaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracus
(2011-09-30 11:29:48)
najlepsza w tej firmie jest spedycja FLIP I FLAP !!! ZYCZYMY DUZO SUKCESOW W PRACY. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~karytka
(2011-10-08 13:24:49)
JA SIE NIGDY NIE ZWOLNIE BO DOSTANE NOWEGO TIRAZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~cichy
(2011-10-08 13:41:35)
ha, ha, ha, \de*ilu na pewno \/Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~fazi
(2011-10-11 20:13:21)
zaloze sie ze to na pewno nie pisal KARYTKA Ktos synkowi zazdrosci i tyle... A tak wogole to on jest karEtka a nie karYtka... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~pracus
(2011-10-14 10:58:33)
FAZI tobie sie chyba fazy we lbie pomieszaly ty baranieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xxx
(2011-10-14 12:49:04)
hej super odlotowa spedycja, ja tu dalej stoje i czekam na zaladunek na zachodzie, to juz drugi tydzienZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~fazi
(2011-10-14 16:03:58)
hahaha GRUBY I CHUDYZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Magic
(2011-10-15 19:36:22)
Ktoś może wie coś na temat tego młodego co jeździ na silosie schmidt? ponoć zjeżdża na weekend co trzy tygodnie... Współczuje mu!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~abc
(2011-10-16 13:03:37)
jak jest dupkiem i sie na to zgadza to jego problem i nie ma mu co wspolczuc tylko pogratulowac glupoty A moze sam tak chce??? Naprzyjmowali gwiazdorow, co jeden to lepszy i jezdza po 3 tygodnie i psuja w ten sposob innym roboteZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 8 z 16 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.90.178.218 = ec2-54-90-178-218.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 3+3 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek forumMONTANA-Przasnysz. (9) »
Wątek forumfrode laursen (4871) »
Wątek forumHUBER Jaworzno (1604) »
Wątek forumRYCZAŁT ZA NOCLEG CHCE ZAŁOZYC DLA SZEFA SPRAWE (566) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymBrawurowa jazda kierowcy ciężarówki (6) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontDziękuję! (26) »
Wątek forumForstmann Transporte - Ibbenburen (3) »
Wątek forumRITEX Polkowice (398) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymOdcinkowy pomiar prędkości nielegalny? (6) »
Wątek forumKlima postojowa w ciągniku siodłowym. (7) »
Wątek powiązany z plikiem wideoWierzyć się nie chce, że wyszedł z tego cało (1) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontADR Kurs w Łowiczu woj. łódzkie (2) »
Wątek forumWzór : Jak powinna wyglądać rozmowa o pracę :) (5) »
Wątek forumpoltank (nord sped) (12) »
Wątek forumpoltank poltank nord (4) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymAutostrady najbezpieczniejszymi drogami w Polsce (1) »
Wątek forumBrakuje wykwalifikowanych pracowników w Polsce (30) »
Wątek forumDLACZEGO BIEDA PSIEWOZNICZA BOI SIĘ STRAJKU ND (114) »
Wątek forum12% (20) »
Wątek forumOdzyskaj swoje pieniądze !!! (591) »
Wątek forumHL-LOGISTIK HENKE-MONTAGE GŁOGÓW (19) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymNika Trans z DAF euro 6 na Master Truck (16) »
Wątek forumdorson. Gdynia (7) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymMyto dla Polaków? (8) »
Wątek forumSerwis Hussar teraz również Karlsruhe i Dortmund (6) »
Wątek forumREINERT Logistik Mulkwitz (393) »
Wątek forumczy ktos cos wie na temat firmy Mielczarek ze Zdunskiej Woli? (1526) »
Wątek forumCO MYŚLICIE O PRACY W SZWAJCARII KIEROWCA CE (48) »
Wątek forumZabrane prawo jazdy za alkohol - mam pytanie (342) »
Wątek forumSzukam transportu przewóz paczek UK - Polska BUS (1) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontADR - Kurs w Błoniu woj. mazowieckie (4) »
Wątek forumangama (2130) »
Wątek forumBIEDRONKA (493) »
Wątek powiązany z plikiem wideoSzczęście w nieszczęściu (1) »
Wątek forumSzwecja promy i opłaty drogowe pomoc (23) »
Wątek forumVOS Logistic (1231) »
Wątek forumBAKOMA-> Elzbietów (2636) »
Wątek forumI CO Z TYM STRAJKIEM (50) »
Wątek forumŁadunki z Strzegomia do Niemiec (1) »
Wątek forumJak obciążać za kradzież paliwa??? (402) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd