Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przelot Stargard Szczeciński - Madryt jaką drogą

ID: 176060


Koledzy szybkie pytanie, jak najlepiej duzym składem przeleciec francje żeby jakoś za te opłaty nie dać 300e bo to aż serce się kraja. Wiem że niby jakies drogi N-ki się wybiera nie płatne. No i bilety czy urządzenia, gdzie to montowac i jak zrobić zeby wyszło najtaniej?

~Piotr
*.mobile.play-internet.pl

Posty (24)

~Piotr
jak w temacie...
~Piotr
bardzo proszę koledzy o jakieś takie normalne info, wiem że macie spore doświadczenie, pzodrawiam
~Berufskraftfahrer
~Piotr - jak zrobić zeby wyszło najtaniej?

Nie wyruszaj za Odrę
~Piotr
ok, super, coś wiecej powiesz?
~E39
Jak bo to serce się kraju?we Francji jak tranzytem lecisz to nie za bardzo możesz landami lecieć. W większości wiosek są znaki, zakaz dla tranzytu.
Lepiej zabierz się z kimś kto będzie leciał na Hiszpanię i cie pociągnie bo samemu to się w*lisz gdzieś na minę
~Piotr
no właśnie dlatego pytam jak to ugryść zeby nie narobić bałaganu kurde
~E39
Ja za bardzo Ci nie pomogę bo na Hiszpani byłem raz i to busem.
A dużym tam nie lataniem.
Może ktoś inny zna ten kierunek.
zibi1906
Jedna z opcji to tzw. "portugalka".
Właściwie do Madrytu to nie "wypada"omijać tego szlaku.
Wątek na temat tej trasy już był, pora może aby go odnaleźć.
~byly nievolnik
zibi pan Piotr chcę wytoczyć nowy szlak tranzytowy i zrobić że mozna jeszcze taniej, czyli być mądrzjeszy niz pażiochy którzy zęby zjedli na francji i czy przypadkiem w cenie frachtu nie opłat drogowych???znam drogi którędy można jechać i nie płaćić ale sorry
~byly nievolnik
i całkowicie bezpłatnie nie da się!!! a znając życie jak masz płacic za droge to czujesz się jak by cie Piotrze z kasy okradali -prawda??!!
~byly nievolnik
a niech masz podaje z BE -Mons -N2-N4-D??? kawałacek płatną i masz Aguelme i n10 a potem Bordeux i płatna A86, druga przez Lux nastepnie prosto i mapa w reke i palcem po mapie (tą droga jechałem 2 razy i nie pamiętam (lądujesz tak 40 km pod Paryżem i dalej j. w
~byly nievolnik
kolejna uwaga wszystkie w miare bezpieczne parkingi sa przy restauracjach i są płatne!!! tzw. bujanki albo są zajęte, lub rano nie masz diesla lub plandeki (a często tez do kabiny wchodzą gdy spisz) dlatego bardzo wielu pażdziochów wycofało się z jazdy po N oprócz portugalki-ze względu wysokości strat do zysków
irish_dude
Dodałbym jeszcze porównanie czasu przejazdu i zużycia paliwa i ciekawe, czy wtedy wyjdzie tak dużo taniej jazda drogą N...
zibi1906
Podgląd konta irish_dudeirish_dude
(2016-01-21 18:28:27) Dodałbym jeszcze porównanie czasu przejazdu i zużycia paliwa i ciekawe, czy wtedy wyjdzie tak dużo taniej jazda drogą N...



Tak taniej, dzisiaj taniej.
Jutro, pojutrze lub za tydzień okaże się, że pieniądze które "w padły"prawą kieszenią, lewą ulotniły się.
irish_dude
Dlatego zwróciłem na to uwagę, bo swego czasu kręciłem się troche po Francji i, czy to w drodze do E, czy do I, jakoś zawsze lepiej wychodziła mi jazda autostradą.
Niemniej jednak, każdy ma prawo wyboru.
zibi1906
I uwaga jest słuszna.
irish_dude
W skali mikro, doskonałym przykładem takiego myślenia, jest M1 (Dublin-Belfast).
Codziennie setki pojazdów objeżdżają bramki na wysokości Drogheda, żeby stać 40-60 minut w korku (czasem nawet dłużej).
Nie wiem, ile dzisiaj kosztuje ten przejazd (3 lata temy było ok. 7euro za ciężarówkę), ale i tak jest to bez sensu.
zibi1906
Kiedyś byłem świadkiem jak pojazdy pewnej firmy, omijały bramki na A-15 w Hiszpanii.
Oszczędność około 3 euro.
Biorąc pod uwagę czas przejazdu i koszty eksploatacji, chyba nie ma to sensu.
irish_dude
Tym bardzie w Hiszpanii, gdzie ceny są śmieszne.
Rozumiem, że kwota 300euro (lub więcej) może wydawać sie olbrzymia, ale po skalkulowaniu wszystkiego, wyglada to całkiem inaczej.
~byly nievolnik
zibi ale w papierach jest oszsczedność -jest a że w realu zero nie ważne tyle i tyle aut zaoszczedzilo 3 euro a że paliwa 10 lit ON. spaliło nie ważne (TZN. KIEROWCA UKRADŁ) i to są tzw. toretyczne osczedności i szef pochwali i premię zuci
~byly nievolnik
a co do e-N-ek w FR gabaryty w odróznieniu od Niemiec jeżdzą tylko po N i jak za takim będziesz jechał 3 dni może być mało po FR miałem raz takie szczeście
irish_dude
Poza tym, na drogach N jest sporo ograniczeń prędkości, małych miasteczek i wiosek, przez które przejeżdża się bardzo wolno, a jak już trafi sie skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, to lepiej nie mówić.
Do tego rowerzyści (nie zawsze dobrze widoczni), traktorki i maszyny rolnicze w sezonie i wiele, wiele innych utrudnień.
Niemniej jednak, jak pisałem wyżej, każdy ma prawo wyboru.
~Samter
Witam, czy y ktoś nie ile kosztuje przejazd przez Francję z Miluzy pod Barcelonę? Zestaw z naczepa euro6
g-a
Polecam stronę www. wyznacz. pl
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.218.61.16

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels