~egon
| Szybciutko w Polsce powinna być uchwalona ustawa o płacy minimalnej (wszystkie zagraniczne firmy płacą stawkę minimalną w Polsce obowiązującą w swoim kraju i BASTA. | 1 | | |
~KLP
| Właśnie.
Na początek stawki w Niemieckich Obozach Pracy na terenie Polski. | | | |
~sid
| jeszcze szengen zamknac i bedzie spokoj z polskimi psieffoznikami psujacymi niemiecki rynek transportowy | | | |
~KLP
| sid - milcz yełopie ! | | | |
~sid
| po rodzicach to on ojcowizne zastawil w banku by premiumke kupic od lysego | | | |
~Wielki Szu
| Rewizja zasad dotuczacych kabotazu. Miejmy nadzieje ze to dziadtransow powali na kolana. Widac swiatelko w tunelu. To koniec hegemoni polskiego kmiota zasciankowego. Tylko wielkie firmy transportowe pozostana na powierzchni. | -1 | | |
~jarki
| już w tej chwili rusza kontrola wyłudzonych pieniędzy za podróże służbowe. życzę powodzenia tym którzy kombinowali. | 1 | | |
~sid
| Jarek zrobi porzadak z dziadostwem jak milog nie da rady | | | |
~Wielki Szu
| Jarek nic nie zrobi. Bo on moze pozamiatac plac w Bruxeli. Za porzadki bierze sie stara unia i tu bym dostrzegal nadzieje dla polskiego szofera i wiazal z tym koniec eldorado transportowego dla krajow dzikich. Przede wszystkim Polski i Rumuni. Zycie. | | | |
~Wielki Szu
| Zmienia sie zasady kabotazu. Wszystko ma byc proste i latwe do skontrolowania. Kabotaz tak ale tylko taki ktory ma sluzyc powrotowi do kraju pochodzenia tira i w ograniczonej ilosci. Ale nie ma strachu. Jest teraz popyt na jablka. Dziadtransy wykosza pokrzywy i pojda w jablonki. Dziad potrafi!!! | | | |
~Piotrek
| Wielki Szu bedzie wtedy jezdzil patelnia dookola wioski za 2200 brutto i to jak sie nauczy laske robic bo dziadtransy znikna a duze firmu beda musialy tyle placic ze i miejscowi przestana krecic nosem | 1 | | |
~sid
| piotrek dziadtrans zniknia ale robota zostanie -ktos to wszystko rozwiesc bedzie musial [ ktos -jemand zarobi i da kierowcy zarobic ] | 1 | | |
~biało - żółty murzyn :)
| Sid, Piotrek zna bardzo dobrze ekonomie. Obetnie wypłatę 3 kierowcom po 500 zł, czyli ma 1, 500 zł więcej. | | | |
~sid
| co sie stanie z bezzebnymi dziadkiejoffcami -wieskami ja k dziadtransy zdechna [PGRy wszak polikwidowane | | | |
~zebra
| Polski kierowca to jednak De.. bil !!! Jak można cieszyć się z upadku branży we własnym kraju i znikania miejsc pracy? ?? Wiem wiem, przyjdzie Niemiec :) Już wam mogą opowiedzieć o tym ci którzy robią za Odrą (patrz inne skamlące wątki) hahaha | 1 | | |
~zebra
| Jak to Niemcy doceniają polskich kierowców u siebie w firmach, można poczytać... A wtedy będzie jeszcze "lepiej" :) | 1 | | |
~Zakręcony
| zebra... upadek to był jak zaczęto dopuszczać do branży każdego kmiotka z ursusem. Teraz to może być już tylko lepiej. | | | |
~zebra
| Zakręcony, ale tak dzisiaj jest. Masz siano, otwierasz transport. Bez certyfikatów, zabezpieczeń. Max 3 tyg i jeździsz legalnie. | | | |
~zebra
| Poza tym wolę 10 tyś firemek, niż 2-3 molochy, które rozdają karty. Wtedy to nie masz kompletnie gdzie pójść!!! | | | |
~Dominik
| Dlaczego Niemcy i Francuzi nie placa robotnikom w Oplu w Gliwicach, Renault na Rumunii, VW w Czechach i na Slowacji, Audi i Mercedes na Wegrzech... takich samych stawek jak u siebie? ??
Do tego placa ***owo za transport...
Pomysly? | | | |
~Wielki Szu
| Jeśli Niemiec przenosi fabrykę choćby na Madziary do dostosowuje swoje płace do rynku. W tym wypadku Węgry. Jeśli Polak prowadzi działalność na terenie Niemiec, a taką jest działalność transportowa to równiez powinien płacić ludziom tyle ile płaci Niemiec. Nie rozumiem skowytu zgorzkniałych dziadów. | 2 | | |
~Wielki Szu
| Zwyczajnie. Dziadow dosiegla niewidzialna renka rynka. Tyle ze jak ta renka dziala na korzysc dziadow to jest ok a odwrotnie to juz problem. Rozlozyli rynek zachodni Rosja ich goni na zbity ryj. | 1 | | |