ID: 173774
Całkowity brak ładunków. Co się dzieje?
ID: 173774
ID: 173774
Co się dzieje, ze nie ma roboty bardzo mało ładunków?
Co się dzieje, ze nie ma roboty bardzo mało ładunków?
~gtoki*.191.132.160.ipv4.supernova.orange.pl
*.191.132.160.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (222)
~Ł ysy | Problem w polskim transporcie jest ba*alnie prosty. Ustawodawca dał du py liberalizując rynek transportowy. Raczej nie liberalizując, a burdelizując. Dano możliwość wejścia w transport biedakom i przygłupom. Wielu szefów ledwo co czyta, a o poprawnym pisaniu można zapomnieć. Własnie te matoły burdelizują rynek jeżdżąc za głodowe stawki. Przygłup myśli : z fury zostaje 2-3 tyś zł, to jak będę miał 30 wozów, kasiory jak lodu. I dalej, to te matoły zatrudniają przygłupiastych kierowczyków, " miscuf kierofnicy ' po 3miesięcznych kursach, bez jakiejkolwiek wiedzy o wykonywanym zawodzie. Tak pany kierofce, żtjecie dzięki przewożniczym przygłupom. Bez przewoźniczych przygłupów dymalibyście na budowach za śmieszne pieniądze. | 2 | ||
isis
| -g@pa to nie żadne lizanie tylko w tym wpisie napisał Prawdę ! na 10-u co wszędzie byli i wszystko widzieli 1-en ma pojecie o jeździe i papierach ! | 1 | ||
~Ł ysy | Teraz poszczekajcie sobie ile wam się podoba. CO to zmieni? NIC | |||
~Ł ysy | g@pa. Dzięki transportowym przygłupom, cienki bolek, taki jak ty ma uśmiechniętą minę. U szefa z głowa i jajami na ciebie czeka tylko klozet. Z takimi nawet się nie rozmawia o pracy, szkoda czasu. | |||
~Ł ysy | Zauważyliście pewną prawidłowość? Najwi ęcej złego na polskich szefów wypisują gówniarze, z którymi nikt nawet nie chciał gadać o pracy. Taki odpad z polskiego rynku. Siedzą w norach, z tymi zarobkami wpisali się w biedotę niemiecką, angielską bez szans na znalezienie przyzwoitej pracy, bez szans na powrót do kraju. Jednym słowem są w murzyńskiej du pie stąd ujadanie na polskich szefów. Tak trzymać pajace, ujadajcie częściej i głośniej, tyle możecie. Nic to nie zmieni poza waszym szmatławym samopoczuciem. | 1 | ||
~g@pa | łysy jak zawsze masz racje! Szkoda tylko że sam w nią nie wierzysz. Amen pajacu | |||
~woytek | maryjan, czyli caly czas spedzasz w domu? Przed e transportem | |||
~Ł ysy | g@pa. Pietnaście lat temu jeszcze wierzyłem w teksty kmieci takich jak ty. Dzisiaj śmieję się im prosto w oczy. Jest z czego. Twoja buta gubi cię, tylko ty jeszcze o tym nie wiesz. Zbyt głupi jesteś. | 2 | ||
~g@pa | łysy, komu jak komu ale tobie głupotą jest ciężko dorównać! Popadłeś w samouwielbienie i starasz się kijem wisłe zawrócić. Nie widzisz że od lat drepczesz w miejscu? Zaklinasz rzeczywistość na swoje żądanie!? Zejdż z piedestału pajacu bo chmury przesłaniają tobie realia świata tego! | |||
~Ł ysy | Od lat czytam o świetlanej przyszłości polskich kierowców, która niestety jakoś przyjść nie może. Mieliście zarabiać krocie, a tymczasem z każdym rokiem siła nabywcza waszych zarobków maleje. Osiągneliście szczyt możliwości zarobkowych, to moje słowa sprzed kilku lat i co? Kto miał racje? To nie ja zaklinam rzeczywistość, tylko kmiotki twojego pokroju. g@pa, złamasku, krzycz, piszcz, nic to nie zmieni. | 2 | ||
~g@pa | łysy bredzisz, bredzisz! Jeszcze nie tak dawno CV-kami kierowców płot zapychałeś! Jak jest teraz? Wszyscy wiemy tylko do ciebie ta "przykra" rzeczywistość dotrzeć nie może. Szczekaj dalej tyle twego wirtualny psiewożniku | |||
~Ł ysy | Od lat powtarzam, kierowców brakuje, hołoty jest do bólu. | |||
SpoOn
| Przewoźnicy sami się wyniszczają... nikt nie myśli o tym, że działają negatywnie na wynik działających w Polsce przedsiębiorstw - zawyżają stawki exportowe z PL, zaniżają stawki importowe do PL - Polska cierpie, Niemiec się bogaci :) | |||
~Tołdi | Jeszcze trochę, a polubię górników, nauczycieli i lekarzy (trzy najbardziej roszczeniowe grupy zawodowe w Polsce - może dlatego, że z budżetówki?). Dlaczego ich polubię? Bo za chwilę ustąpią miejsca na podium miejsca miscom kierownicy i pogromcom 40 - tonowych smoków! | 1 | ||
ese
| SpoOn (2016-01-08 14:53:28) - A z czego miałoby wynikać, że jeśli "... zawyżają stawki exportowe z PL, zaniżają stawki importowe do PL - Polska cierpie, (to) Niemiec się bogaci :) "? Bo nie widzę zależności | |||
SpoOn
| Koszt transportu to duży udział w wartości towaru w przypadku exportu :) im wyższy, bo Polak podnosi cene tym trudniej sprzedac. Niemiec? Jeśli płaci za import 0, 6 0, 7e za km łatwiej sprzedaje do Polski | |||
~peter | oczywista oczywistoscia jest ze z wozenia palet biorac je z gieldy sie nie wyzyje tylko niestety wielu bylych pgrowcow tego nie jest w stanie pojac | |||
~peter | 20 lat temu kazda wieksza firma miala swoj transport czy to bus czy solo czy zestaw w zaleznosci od potrzeb. wielu wlascicieli prezesow firm doszlo do wniosku po co utrzymywac wlasny transport jak mozna wziac przyglupa ktory pojedzie za zlotowke | |||
~Jaro | bardzo dobrze niech się pseudo psiewoznicy powyniszczają na wzajem!!! Niech dalej zaniżają stawki hahaha; ) Frajerzy!! Za niedługo do baków sikać szefowie!!! I za kierownice!! Bo za was nikt jeździł nie będzie nieudaczniki w gumofilcach hahah | |||
~maryjann | Spoon coś pomyliłem, tak jesteśmy tansi w robociznie niż Niemcy wiec koszt transportu nie gra tak dużej roli na takim odcinku drogi. | |||
~peter | bo to warunki niezgodne z polskim prawem pracy to jest oczywiste kolego pocztowy | |||
~peter | proste pytanie, ile wynosi sredni zarobek polskiego kierowcy na miedzynarodowce? 2-2, 5tys zl podziwiam takich oficerow | |||
~peter | dieta nalezy ci sie jak psu buda wiec to zaden bonus ze strony szefa | |||
~peter | wysli murarza spawacza slusarza w delegacje za granice i daj mu 2, 5 tys zl, to cie chlop smiechem zabije | |||
~sid | moo chyba ze to slusarz z lubelskiegi to jeszcze w reke pocaluje | |||
~maryjann | Lub sid i dupskoo wycaluje | |||
~peter | dajcie spokuj łysemu chlop suzka na giledzie ladunku powrotnego | |||
isis
| ~sid (2016-01-08 16:02:06) to prawda ! w tym LLU to są same fachowce !::::::) | |||
~maryjann | Prezes bujaj torbę kreaturo | |||
isis
| ~Prezes ku-ku Paszoł ty... znajesz kuda ! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.