Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

nowy man tgx480 automat opinie

ID: 173128


komfort jazdy

~irek
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (15)

~irek
jak w temacie...
~ktosik
poki nowy
potem dobrze jest zadbac o zawieszenie kabiny, przy czym warto inwestowac w oryginalne czesci, bo wychodzi to po prostu taniej
~irek
jak wygląda nim jazda po górach i ile pali i jaki jest komfort jazdy
~tom
Do jazdy tgx jest super prosty w obsłudze bez zbędnych świecidełek świetne ogrzewanie klima i łóżka. standardowy fotel kierowcy niestety nie wygodny ale już komfortowy jest ok. Ja użytkuję 440 teraz ma pół miliona przebiegu i jest zupełnie bez awaryjny.
~Popek
MAN komfort jazdy bardzo dobry kabina super jak masz XXL to jest bajka jedyny mankament to brakuje miejsca do jedzenia niema żadnego stolika, przydał by sie po prawej tak miałem w Actrosie, a tak to fajne auto wygodne ja śmigam 440 wystarczy
~irek
a jak man automat 480 euro6 sprawuje się w terenie górzystym?
diabel
Może troszkę nie na temat napiszę bo o tga, nie wiem czy coś się zmieniło w automatach ale tga jeśli chodzi o góry to lepiej przełączyć na manual, często niepotrzebnie przerzuca biegi na wyższy jadąc pod górę odpuszczając trochę gaz, jeździłem kiedyś często w dość górzyste tereny, przy pełnym ładunku pod wzniesienie 12 % potrafił zmienić bieg, a wiadomo jak to się może skończyć.
~lubiący browara
o Losie !!! i znowu lament na temat MAN !!!
diabel
Popij żubrem i jakoś przegryziesz ten temat :)
~lubiący browara
diabel
(2015-11-28 20:38:18) wczoraj jeden płakał nad ogrzewaniem a dziś drugi nad mocą w dziadzie !
diabel
No co do tego płaczu nad mocą to chyba o mnie akurat chodzi :), ale to nie o moc tylko o skrzynie automat, moje opinie dotyczą tga a temat tgx, nie wiem czy coś się zmieniło w tgx ale tga cierpiał na takie przypadłości do ostatniego wydania w 2006 przed tgx.
~Kamil
Obecnie pracuje na tga 440 e5 2007 r. Wcześniej Tgx 440 e4 2007 lub 2008. Jeden i drugi automat i nie zauważyłem różnicy pracy skrzyń, nie wiem jak w młodszych modelach. Często miałem tak (zarówno w jednym i drugim modelu), że dojeżdżałem do świateł hamując i skrzynia trzymała cały czas wysoki bieg, nie redukowała - kończyło się to najczęściej tym, że silnik gasł. W Tga pomogła kalibracja pedału przyśpieszenia (gazu) w tgx niestety nie. Ot taka ciekawostka.
~MAN
Ja latam TGX 480 e 4 automat poprostu masakra spalanie od 35 do 40 w zime biegi zmienia masakrycznie ale na ciepłym silniku a na zimnym idealnie płynie i szybko dlaczego moze ktos wie?
~Bolek
MAN, twój problem nazywa się OLEJ. Jest zbyt gęsty.
~beny
katostrofa ze skrzynią biegów, ktoś kto jeździł czymś lepszym, to wie o czym pisze, niemiecki toporek. Kabina OK, w miarę wygodna, materiały wykończeniowe tanie, tandetne
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.233.150

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels