ID: 173128
nowy man tgx480 automat opinie
ID: 173128
ID: 173128
komfort jazdy
komfort jazdy
~irek*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (15)
~irek | jak w temacie... | |||
~ktosik | poki nowy potem dobrze jest zadbac o zawieszenie kabiny, przy czym warto inwestowac w oryginalne czesci, bo wychodzi to po prostu taniej | |||
~irek | jak wygląda nim jazda po górach i ile pali i jaki jest komfort jazdy | |||
~tom | Do jazdy tgx jest super prosty w obsłudze bez zbędnych świecidełek świetne ogrzewanie klima i łóżka. standardowy fotel kierowcy niestety nie wygodny ale już komfortowy jest ok. Ja użytkuję 440 teraz ma pół miliona przebiegu i jest zupełnie bez awaryjny. | |||
~Popek | MAN komfort jazdy bardzo dobry kabina super jak masz XXL to jest bajka jedyny mankament to brakuje miejsca do jedzenia niema żadnego stolika, przydał by sie po prawej tak miałem w Actrosie, a tak to fajne auto wygodne ja śmigam 440 wystarczy | |||
~irek | a jak man automat 480 euro6 sprawuje się w terenie górzystym? | |||
diabel
| Może troszkę nie na temat napiszę bo o tga, nie wiem czy coś się zmieniło w automatach ale tga jeśli chodzi o góry to lepiej przełączyć na manual, często niepotrzebnie przerzuca biegi na wyższy jadąc pod górę odpuszczając trochę gaz, jeździłem kiedyś często w dość górzyste tereny, przy pełnym ładunku pod wzniesienie 12 % potrafił zmienić bieg, a wiadomo jak to się może skończyć. | |||
~lubiący browara | o Losie !!! i znowu lament na temat MAN !!! | |||
diabel
| Popij żubrem i jakoś przegryziesz ten temat :) | |||
~lubiący browara | diabel (2015-11-28 20:38:18) wczoraj jeden płakał nad ogrzewaniem a dziś drugi nad mocą w dziadzie ! | |||
diabel
| No co do tego płaczu nad mocą to chyba o mnie akurat chodzi :), ale to nie o moc tylko o skrzynie automat, moje opinie dotyczą tga a temat tgx, nie wiem czy coś się zmieniło w tgx ale tga cierpiał na takie przypadłości do ostatniego wydania w 2006 przed tgx. | |||
~Kamil | Obecnie pracuje na tga 440 e5 2007 r. Wcześniej Tgx 440 e4 2007 lub 2008. Jeden i drugi automat i nie zauważyłem różnicy pracy skrzyń, nie wiem jak w młodszych modelach. Często miałem tak (zarówno w jednym i drugim modelu), że dojeżdżałem do świateł hamując i skrzynia trzymała cały czas wysoki bieg, nie redukowała - kończyło się to najczęściej tym, że silnik gasł. W Tga pomogła kalibracja pedału przyśpieszenia (gazu) w tgx niestety nie. Ot taka ciekawostka. | |||
~MAN | Ja latam TGX 480 e 4 automat poprostu masakra spalanie od 35 do 40 w zime biegi zmienia masakrycznie ale na ciepłym silniku a na zimnym idealnie płynie i szybko dlaczego moze ktos wie? | |||
~Bolek | MAN, twój problem nazywa się OLEJ. Jest zbyt gęsty. | |||
~beny | katostrofa ze skrzynią biegów, ktoś kto jeździł czymś lepszym, to wie o czym pisze, niemiecki toporek. Kabina OK, w miarę wygodna, materiały wykończeniowe tanie, tandetne |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.