ID: 171818
Po wymianie opon napędowych wzrosła norma
ID: 171818
ID: 171818
Dodam że rozmiar ten sam
Dodam że rozmiar ten sam
~mann*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (49)
~gość | Dlaczego kierowcy to takie obrzydliwe bydlaki? | |||
~koltun | Jaka norma? Jak nie umiesz policzyć to zmierz sznurkiem obwód koła jednego i drugiego i jak potrafisz myśleć to zrozumiesz problem ! | |||
~maro | Tanie opony mają wiekszy opór toczenia, zwłaszcza pod obciążeniem. Kalibracja tacho nic tu juz nie pomoże. Dziad zaoszczędził na oponach to teraz do paliwa bedzie dokładac. | |||
~matematyk | gość w jakim ty się towarzystwie obracasz? , bo widzę że masz straszny problem psychiczny | |||
~Rysiek | Ale to podnieśli Ci normę po zmianie opon? Bo tak zrozumiałem | |||
diabel
| Policz sobie różnicę km jakie robi opona nowa a zużyta, wygląda to w praktyce tak, że w zależności od tego na jakich była robiona legalizacja, ale pomiędzy nowymi a starymi może być około 3/5 km na 100 km, w przypadku spalania da Ci to odpowiednio 3 do 5 procent, jest to oczywiście spalanie matematyczne bo tylko tyle, że ilość km po wymianie opon jakby się zmniejsza. | |||
~janek | Bo opony to nie wszystko ; ) | |||
~mann | Najlepsza odpowiedż-podpowiedz kolegi Diabła. Brawo kolego takich ja Ty na forum, którzy podchodzą z zaangażowaniem oraz profesjonalizmem ze świecą szukać. W istocie legalizacja była robiona niedawno i na tzw. slikach więc pomimo tego samego rozmiaru różnica w obwodzie jest znaczna i wszystko co przedstawiłeś w swoim poście się zgadza. Wielkie dzięki. Pozdrawiam. Ps. Ile trzeba mieć w sobie jadu i kołtuństwa by do normalnego pytania podchodzić z takimi de*ilnymi wypowiedziami?: | |||
wesolek
| mannam otworzyłeś gupi watek to cierp. ::) | |||
wesolek
| co konia obchodzi, jak sie wóz przewróci. :) | |||
wesolek
| wymiana opon na mniejszy lub wiekszy rozniar, to problema psiewożników, nie kierowców i koło wentla im powinno latać, że auto mniej lub wiecej pali::) | -2 | ||
wesolek
| psiewoznik powinien sobie z tego zdawać sprawe, cheba, że jest pazerny jak diabli i chce na kiero wymusić jeszcze mniejsze spalanie niech tuman sam wsiada i pokaże co potrafi. ::) | -2 | ||
wesolek
| to tyle w temata a tera możeta bić piane do upadłego. Hiiii::) | -2 | ||
diabel
| wesolek Teraz tu bijesz pianę a i też nic konkretnego nie masz do powiedzenia w temacie, cóż, internet daje możliwość wypowiedzi każdemu, a już od użytkownika forum zależy czy wypowie się w temacie o którym coś wie czy też jak kolega będzie udzielał się wszędzie, żeby tylko zaistnieć pomimo znikomej wiedzy. | 2 | ||
~dobły | diabel-wesolek tak ma (goowno wie w temacie ale udaje mundrego). | 2 | ||
wesolek
| dobły a ty co wiesz.. tyle co ci podpowiedzą, ciapciaku. nadajeta sie tylko na swińskie bloto. ::) | |||
wesolek
| co kiero obchodzi, ze dziad załozył mniejsze nalewki, bo kołtuna nie stać na nowe.. jeszcza chciałby, aby auto paliło tyle, co merc klasy s.. ::) | |||
wesolek
| pindolta sie na koszt państwa z waszą wiedzą. ::) powinnista wykładać na juniwersytecie parkingowym łopatologie. ::) | |||
wesolek
| pindolta sie na koszt państwa z waszą wiedzą. ::) powinnista wykładać na juniwersytecie parkingowym łopatologie. ::) | |||
wesolek
| chceta prawdy. dyskusyja z wami, to tak jak walka z wiatrakami. no tera to sie możeta obrazić, nedzne pismaki etransowe. pies wam mo*dki lizał. weżta poprośta lysolka o pomoc.. ::) | -2 | ||
wesolek
| wiecie, czemu wzrosła norma po wymianie opon, ponieważ kiero przytył i zwiekszył sie ciężar całkowity pojazdu. ::) | -2 | ||
~Ambrozy | Powinieneś nick zmienić na SMUTAS. | 2 | ||
~??? | A KIEROWCA SIĘ NIE ZMIENIŁ LUB MU NIE PODPADŁEŚ? | |||
Assad
| Co były komuch, ormowiec może o tym wiedzieć? Tak, to do ciebie wesoły sierściuchu. | 2 | ||
~dobły | wesołek to doopa wołowa. goowno wie a ryczy jak krowa co mało mleka daje. | 2 | ||
~swen | Norma to raczej nie wzrośnie. Prędzej średnie zużycie paliwa. Nie mylcie pojęć koledzy. | |||
~servotherm | Na mocy prawa właściciel pojazdu zobligowany jest do wykonania ponownej kalibracji tachografu. Po kalibracji można będzie mówić o ew. większym spalaniu. | |||
Ambrozy
| Mieści się w granicach błędów, więc po co kalibracja? Błędy graniczne dopuszczalne dla wskazań i rejestracji tachografów zainstalowanych w pojazdach będących w eksploatacji wynoszą: + 6 km/h 8211; dla prędkości, + 4 % (błąd względny) - dla długości drogi, + 2 minuty na 24 godziny (dobę), jednak nie więcej niż + 10 minut po 7 dniach - dla czasu. | |||
Ambrozy
| miało być plus-minus, ale forum coś ucięło | |||
~Grzegorz | Hej. a czy roboac kalibracje na nacietych oponach i majac norme 25/26. po zmianie na nalewki tegl samego rozmiaru mam zwiekszenie predkosci o 3km a spalanie wzroslo do 28/29 czy kalinracja pomoze? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.