ID: 171660
53 tyś może stracić pracę
ID: 171660
ID: 171660
://praca. interia. pl/news-53-tysiace-p olskich-pracownikow- firm-transportowych- moze-str, nId, 1901223
://praca. interia. pl/news-53-tysiace-p olskich-pracownikow- firm-transportowych- moze-str, nId, 1901223
Posty (71)
~Rad | A jeszcze dobry jest wiceprezes delta trans. Powiedział, że łóżko w kabinie jest zbliżone do łóżka hotelowego. Nie chcę pisać na niego jaki to jest "mądry". Nawet w lodówki nie zaopatrzył chłopaków. I chrzani przed kamerami, że zarabiają 8tyś zł. Śmiech na sali. | |||
~Rad | No co jest psefozniki nic nie piszą? | |||
~Wielki Szu | Polskie dziady to w 90% - ach są sznurami wiejskimi. Taka prawda. | |||
~Rad | Ale potwierdzę, że większość kierowcyków to de*ile. A wy to wykorzystujecie. Ja proponuje nie zatrudniać na waszym miejscu kogoś z wyższym wykształceniem niż podstawówka, bo to nie ładnie jak kierowca zna więcej języków niż wy hehe | |||
~ptaszek na uwiezi | U rolnika zle, u maszonskiego zle. To ja sie pytam, gdzie jest ku&$wa dobrze? :) | 1 | ||
~maro | Miałeś chamie złoty róg, ostał ci się jeno sznur. Miało być tak pięknie, 8. 5 euro, a wylądujeta na bruku. Warto było? | 1 | ||
~byly nievolnik | bierz zestaw leasining i takie tam ale po co, ryzykować kontrole Pip-u, ITD, zus-u po co lepiej iść na kurs języka co komu pasuk=je niemiecki lub angielski i raptrm 1500-2000zł masz m, niej ale na etacie | |||
~pic | Kik. Fajna bajka. | 1 | ||
~Prawda | ~po prosu ja (2015-10-08 20:45:58) 53 tys straci pracę??? skąd to pieprzenie? może w końcu ten portal będzie sprzyjał kierowcom a nie dziad transom. po prostu dziad trans nie będzie zarabiał kilkanaście razy więcej od kierowcy. Na podstawie ostatniego zdania dochodzę do wniosku, że ja jeszcze w życiu nie widziałem kogoś tak jepniętego. Czy ten stan jest wynikiem jakiegoś ciężkiego niedorozwoju czy wypadku? | 1 | ||
~janek | I nie zobaczysz bo to nie skype ; ) | |||
~rex | Nie podoba wam się, zakładajcie własne firmy, tylko filce jak wy, panowie życia po 4 piwach na parkingu. Dalej nie kumacie ze Niemcy chcą wykończyć nasz rodzimy transport. | 1 | ||
KIEROWCA-ZABKI
| No i gdzie wy prywaciarze pójdziecie pracować. Chyba do biedronki, albo do łopaty | |||
~ciapowaty | _Z raportufirmydoradcze j Deloitte wynika, że ustawa o płacy minimalnej w Niemczech (MiLoG) może spowodować utratę zatrudnienia przez 53 tys. polskich pracowników firm transportowych. Takie rozwiązania mogą sprawić, że nasze firmy zaczną przenosić się do Niemiec. _ Dwa ogólnikowe zdania na temat raportu Deloitte, ( którego nie znamy) a czala reszta to zwykłe niewarte uwagi dziadowskie zawodzenie. Czego dowiadujemy się z tych dwóch zdań. Ano, że w opinii owych doradców ( nie wiadomo na czyje zamowienie sporządzonej) 53 tyś miejsc pracy w polskich firmach jest zagrożonych. W drugim zdaniu zawarta jest wyraźna sugestia, że owe firmy przeniosą się do Niemiec, co mnie wcale nie dziwi. Gdybym był przedsiębiorca transportowym tez bym tak zrobił (od początku tego roku) Kogo jednak zatrudnią te przeniesione do Niemiec firmy? Tych samych kierowcow, których zatrudniali do tej pory, tylko na niemieckich warunkach. Miejsca pracy nie znikną. Tylko kilka bardziej rozgarnietych firm przeniesie swe siedziby (czytaj adresy) do Niemiec. Ich kierowcy pracując wciąż u tego samego przedsiębiorcy, staną się pracownikami zatrudnionymi w Niemczech na niemieckich umowach o pracę. | |||
KIEROWCA-ZABKI
| A może udadzą się do UK, polecam. Większa stawka godzinowa, nie piszemy o km, frachtach. Nadgodziny płatne, bonusy, urlopy. wszystko od całości Jak podają brytyjskie media, aby na czas dostarczyć świąteczne prezenty, w najbliższych miesiącach potrzeba od 45 do 50 tys. kierowców. | |||
~rex | Nie tłumacz tego na siłę bo chodzi o to, że firmy z powodu wzrostu kosztów mogą upaść, cena za ładunki wcale nie rosną wręcz przeciwnie nadal spadają, a że Niemcy tną koszta i zatrudniają obcokrajowców to już nie jest dla Ciebie nie istotne, jak fakt iż polskie firmy też dostają mniejsze pieniądze za frachty takze nie interesuje śoferów bo niby po co sobie tępą bani zawracać. | |||
ese
| A Emiraty Arabskie nie lepiej? Lub Arabia Saudyjska albo Kuwejt? Klimat bez szczególnych wahań. Drogi płaskie i proste. | |||
ese
| Sorry.. Pewnie pomyliłem wątek. | |||
~rex | Dla panicza pewnie za gorąco:) Banda przygłupów, wykończycie siebie na wzajem tym pieprzeniem jak wam źle | 1 | ||
~ciapowaty | Widzę, że forumowym intelektualistom taki dość prosty pomysł nie przyszedł dotąd do glowy, gdyż nie kumają dlaczego firme należałoby przenieść akurat do Niemiec. Uważam, że wielu bardziej rozgarniętych przewoźnikow tak zrobi, tylko ktoś im musi w tym pomóc. | |||
~ciapowaty | Polscy kierowcy tylko na tym skorzystają. | |||
KIEROWCA-ZABKI
| ese, to zobacz ile kosztuje bilet powrotny do UK i ile do zjednoczonych emiratów. Następnie zobacz ile godzin lecisz. Błaźnisz się tylko, napisz nam jak logicznie to rozwiązałeś | |||
~rex | ~kik, jak się czyta te brednie to srać się chce normalnie, kolejny znawca przepisów i konwencji cmr, brawo tylko takich ludzi nam potrzeba w kraju, brawo!! | |||
KIEROWCA-ZABKI
| ese, może będziemy tak mysleć jak Ty. Sprawdzasz ile kosztują bilety, Bo normalnego kierowcy w UK. Moze przylatywać na weekend dwa razy w miesiącu. Pozwoliłby sobie być co tydzień, lecz nie mozna połowy oszczędności zmarnowac na przeloty. | |||
KIEROWCA-ZABKI
| Póxniej jak przyjadę Twoje wypociny, może zacznę mysleć tak samo. Co z tym poradnikiem, piszesz. Może już gdzieś mogę go zakupić. | |||
~diabel | Ech Ci wszyscy naiwni myślący, że inne kraje tak bardzo chcą zadbać o tego polskiego kierowcę, chcą tylko wykończyć zgodnie z prawem konkurencje i tyle, ciekawe dlaczego sami otwierali swoje oddziały w PL, bo chyba nie dlatego, żeby dać uczciwie płatną pracę dla Polaków. | 1 | ||
KIEROWCA-ZABKI
| Wróciłem, ese jeszcze nie obliczyłeś. A takie mądrości zawsze prawisz | |||
~ptaszek na uwiezi | Zatrudniony w PL nalezy sie polska wyplata. Niemcy sami sa sobie winni i po raz kolejny nie chca sie przyznac do porazki, tylko wymyslaja durnowate przepisy:) | |||
KIEROWCA-ZABKI
| Ptaszek, to jeździj po Polsce. Po co frachty bierzesz z Niemiec, na co Tobie gospodarka Niemiecka. Wracaj na pusto z Niemiec, Włoch, Francji, Hiszpanii itd. Wiem, bo masz Polskich parobków za pół darmo. | |||
~ptaszek na uwiezi | Jezdze u polskiego przewoznika i warunki jak narazie mi odpowiadaja:) | |||
KIEROWCA-ZABKI
| ese, wyliczełeś już wszystko. Napisz gdzie jest lepiej pracować w Emiratach czy w UK. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.