Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Ząbkowanie opon Man tgl

ID: 169680


Miał ktoś styczność z ząbkowaniem opon na przodzie w Mańku, zarówno na zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie opony, dodam że cisnienie w oponie jest odpowiednie, na parkingach zauważyłem że inne modele też mają ten problem, zna ktoś rozwiązanie zagadki? proszę o podpowiedzi

~Man TGL
*.dynamic.mm.pl

Posty (18)

~Man TGL
jak w temacie...
g-a
Koleiny + luzy. I to cała tajemnica.
~Man TGL
kolego g-a to raczej nie koleiny bo ząbkuje identycznie zarówno z prawej jak i z lewej strony, od wewnątrz jak i od zewnątrz, robi takie wygłębienia w oponie
~janek
kiero z zabek ci pozombkuje
~janek
zaden serwis tego nie rozgryzł Tej tajemnicy a koleiny to już historia
~janek
i dzieci tyz zompkujom a jak
~STARY
MAN tak robi z oponami...
trzeba pilnować ciśnienia, a nawet 0. 5 więcej
~janek
tak napewno 0. 5 ale wskazane jest 0. 7 i wiecej
~MAN TGL
MAN TGL ma problemy ze zbieżnością drążki kierownicze z końcówkami nie sa na śrubach rzymskich co powoduje ze nie da sie ustawić zbieżności albo minimalnie będzie zbieżny bądź rozbieżny a kolejnym problemem jest węższy rozstaw osi niż większe ciężarówki i jedno kolo idzie w koleinie a drugie po kancie jej i zdziera opony
~kołtun
to jak to niemieckie i do dooopy bez sroby rzymskiej a TUV dali i jezdzi
~Szymon
Przerabialiśmy to w naszym MAN'ie. Luz pojawia się na zwrotnicach, tyle że większoć mechaników (przedewszystkim ASO) twierdzi że tego sie nie naprawia. Owszem naprawia się. Głównym odczuciem że jest luz na zwrotnicach jest to że samochód cięzko prowadzić w lini prostej. Nawet na autostradzie są z tym problemy. Polecam to sprawdzić i znaleźć zakład który się tym zajmie.
~kołtun
polecam innego smoka
~Darek
roztsaw osi w TGLu jest węższa niż w duzych autach i w koleinach sie ścierają od środka mam ten sam problem w tgl i w dafie LFie zreszta w kazdym co ma koła 17, 5 cala
~tegieelek
widze sami specjalisci... wymien sobie kolego zwrotnice i amortyzatory i poproblemie:) badz same amortyzatory jesli zwrotnice sa ok:)
~szerokości
Sprawa prozaiczna sprawdź zbieżność.
~koltun
osie nie są równolegle ustawione.
~junior
sprawa w tgl ma się następująco. . zakładam że luzów nie ma zwrotnice ok. amortki też i ładowność ok... w byłej firmie była walka z tymi oponami.. okazało się proste i ba*alne wyjście które pomogło na zawsze. do przedniej belki a konkretnie resora został dolożony dodatkowe pióro fakt auto było twardsze ale problem znikł. przyczyna była taka że po załadowaniu auto nie trzymało geometrii. na pusto sprawdzone oj po załadowaniu * blada. .
~Artur
Tegielek dobrze pisze. Przerabiałem to też w innych autach i niezależnie od marki przyczyna taka sama. Amortyzatory. Nie jestem bajkopisarzem, w ka*ale siedzę pawie trzydzieści lat
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.221.187.121

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels