REKLAMA

Złodzieje płacący od kilometra, frachtu!!!
ID: 168883

Widzę że zaczyna brakować idiotów!!

~Kipper
*.google.com

Posty (544)

~dobry kolega
2017-11-22 08:38:56
A te minusy za co za chęć szkolenia?

-1

~dobry kolega
2017-11-22 08:58:58
szmaciaz podszywajacy sie dziala od rana ale i tak to mu nic nie da
~dobry kolega
2017-11-22 09:13:50
gosc januszu polskiego biznesu czytam jak sie udzielasz na innych watkach i tylko same zlosliwosci do ludzi piszesz typowy wredny polus czemu placisz swoim pracownikom tylko 4 zl na godzine zamiast okradac ludzi pilnuj swojego pseudobiznesu parkingowego a nie tylko ujadasz na et o twoich wyczynach w placeniu lapowek przemilcze

-1

~dobry kolega
2017-11-22 09:15:37
napisz czemu twoj dawny wspolnik z szyszkowej nie chce miec z toba nic do czynienia szmaciarzu w skorze i lancuchu na szyi

-2

~Nero
2017-11-22 09:33:37
A myslalem wczoraj, ze gorzej tu juz byc nie moze.
Człowiek sie uczy cale zycie.

2

nika2
2017-11-22 11:47:50
dobry kolega- co nie wejdę na to forum to Ciebie jest wszędzie pełno.

3

~dobry kolega
2017-11-22 11:53:35
stoje na pauzie w pont del isere na a7 we francji jest internet to sobie pisze jestem fanem et
Nero
2017-11-22 11:54:23
2017-11-22 11:47:50 dobry kolega- co nie wejdę na to forum to Ciebie jest wszędzie pełno.
To na pewno wina dziadow. On by tu wcale tak czesto nie chcial wchodzic, no ale musi...

3

nika2
2017-11-22 11:55:10
Musi ponieważ...

1

~dobry kolega
2017-11-22 11:57:26
ok a was tu nie ma niby?
Nero
2017-11-22 11:58:52
Ponieważ w rzeczywistym zyciu nie ma kolegow (juz sie poznali na jego bajkach), a ma potrzebe zaimponowania komus.
Probuje to robic nieudolnie tutaj, ale wiekszosc stalych bywalcow forum tez sie poznala na jego bajkach.

2

~dobry kolega
2017-11-22 12:01:06
to nie bajki tylko prawda ty nero siedzac u jakiegos chlopka w pl na najnizszej krajowej nie pojmujesz chyba kilku rzeczy

-1

Nero
2017-11-22 12:02:36
Taa, bo wysokosc zarobkow jest uzalezniona od inteligencji. W takim wypadku polowa kierowcow nawet tej minimalnej nie powinna miec.

2

nika2
2017-11-22 12:04:01
Ok to już teraz wszystko wiem.
Tak podejrzewałam, że z nim jest coś nie tak.

3

~dobry kolega
2017-11-22 12:04:08
no nie wiem moze nie powinna to wasz problem w kraju ja mam to gdzies

-1

~dobry kolega
2017-11-22 12:06:05
Cześć ja jestem prawdziwy tamten to podróba i tak ci się nie uda
~dobry kolega
2017-11-22 12:06:53
nika zena jest wszystko ok zaprwniam cie ze 90% opinii o mnie na tym forum to zwykle brednie owszem czasem poprowokuje troche ale nie pisze klamstw ostatnio zalatwilem prace koledze volvo z tego forum tez mi nie wierzyl poki sie nie spotkalismy w niemczech gdzie mieszkam

-1

~dobry kolega
2017-11-22 12:08:14
post z 12. o6 nie jest moj sory juz sie ta szmata tu wpier... juz n8c dzis tu nie pisze
Nero
2017-11-22 12:08:26
~dobry kolega
2017-11-22 12:06:05 Cześć ja jestem prawdziwy tamten to podróba i tak ci się nie uda
Taki problem zalozyc konto? ?

2

~dobry kolega
2017-11-22 12:09:20
szmaciaz nawet nie rozroznia ze nie mam polskich liter widzisz to cymbale

-1

nika2
2017-11-22 12:09:20
dobry Ty naprawdę piszesz sam ze sobą.

Czy to przypadkiem nie jest choroba?

3

~dobry kolega
2017-11-22 12:11:56
sam ze soba nie pisze sorry mam tu trola forumowego ktory chce mnie zdezawuowac ale mu sie nie uda bo za tepy jest
nika2
2017-11-22 12:19:22
Nero, dobry nie założy konta, bo wtedy jak będzie pisał sam ze sobą.

2

~dobry kolega
2017-11-22 12:22:55
nika jako inteligentna kobieta przyjrzyj sie wpisom dokladnie jedne maja polskie znaki inne nie to je rozroznia
~dobry kolega
2017-11-22 12:26:22
zaloze konto i nie bede sam z soba pisal?

-1

Nero
2017-11-22 12:27:32
~dobry kolega
2017-11-22 12:26:22 zaloze konto i nie bede sam z soba pisal?

Bedzie wiadomo kto pisze. Ludzie, takie proste rzeczy trzeba Ci wyjasniac? ?

1

~dobry kolega
2017-11-22 12:28:34
nika to jak to bedzie?

-2

~wlacz myslenie
2017-11-22 12:30:29
trol soe zorientowal i zmienil strategie

1

~Łysy
2017-11-22 12:33:44
Rysiek czy ty to ty czy twój cień???
nika2
2017-11-22 12:36:36
dobry pomyśl trochę.

3

REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.82.81.154

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce