ID: 167200
szarpniecie przy dodaniu i puszczeniu gazu
ID: 167200
ID: 167200
Witam, mam taki problem, co prawda nie jest to ciężarówka tylko autokar ale układ napędowy podobny więc: w czasie jazdy przy każdym zdjęciu nogi z gazu i położeniu jej z powrotem czuć szarpniecie, tak samo zmiana bbiegów, trzeba to robić bardzo powoli i bardzo delikatnie dodawać gazu bo inaczej szarpnie, czasem raz, czasem dwa ale zawsze. Wszystko to dzieje się na średnich i wysokich obrotach, jeśli zmieniam biegi na niskich obrotach to szarpnięcia nie ma. Auto to neoplan 316shd euroliner silnik mercedes V8, skrzynia 8 biegów, może ktoś coś podpowie gdzie szukać
Witam, mam taki problem, co prawda nie jest to ciężarówka tylko autokar ale układ napędowy podobny więc: w czasie jazdy przy każdym zdjęciu nogi z gazu i położeniu jej z powrotem czuć szarpniecie, tak samo zmiana bbiegów, trzeba to robić bardzo powoli i bardzo delikatnie dodawać gazu bo inaczej szarpnie, czasem raz, czasem dwa ale zawsze. Wszystko to dzieje się na średnich i wysokich obrotach, jeśli zmieniam biegi na niskich obrotach to szarpnięcia nie ma. Auto to neoplan 316shd euroliner silnik mercedes V8, skrzynia 8 biegów, może ktoś coś podpowie gdzie szukać
~konrad*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (14)
~konrad | jak w temacie... | |||
~ktosik | luz na wale ( krzyzaki )? luz w moscie? sprzeglo? | |||
~Matematyk | luz na siodle itp. | 1 | ||
~ktosik | ta. w autobusie. no kuzwa, grunt to wiedziec co sie pisze i umiec czytac :D:D | 2 | ||
~Matematyk | sorry wycofuję | |||
~Matematyk | przeczytałem tylko nagłówek | |||
qtaphone
| dwu masowe koło | |||
~konrad | Dzięki, jutro auto stoi jeden dzień to sprawdzę chociaż te krzyżaki bo nic innego na oko pewnie nie zobaczę, strasznie wku***a taka jazda, zwłaszcza w mieście, na autostradzie jeszcze ujdzie ale częsta zmiana biegów to tragedia | |||
~pomagam | Zaklinowac koła napędowe i przy pomocy fachowca metoda na słuch próbować zlokalizować usterkę. Stawiam na luz walka atakujacego ale inne możliwe lokalizację podał wyżej ktosik. | |||
~lesio mazowsze | a kto zmienia biegi na wysokich obrotach hahahaha. na wysokich obrotach to tylko polowki mozna zmieniac. jak bedziesz zmienial biegi na wysokich obrotach to sprzeglo za pol roku do wymiany gdyz przy puszczeniu pedalu bedzie na wysokich obrotach poslizg | |||
~ktosik | lesio mazowsze (2015-06-21 13:53:39) prosze, przekonajcie mnie jakos ze polscy kierowcy nie sa idiotami | |||
~koltun | Jest to luz w fachowości kierującego ! | |||
~leo | sprawdz czy niema luzu na tulejach łoczących most z ramą auta, /łapa z wachaczem, szczególnie to odczuwa się jak jest pełne zawieszenie pneumatyczne pojazdu, przynajmnej ja tak miałem w scani na pełnym zawieszeniu. | |||
~pomagam | Ktosik przekonuje Cię. Dziewczyny na traktory, traktorzysci na TIRy! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.