ID: 158857
PREMIUM RENAULT
ID: 158857
ID: 158857
Witam.
PANOWIE POTRZEBNA POMOC !!!
Tyczy sie RENAULT PREMIUM cdi 420 km rok 2001
Od pewnego czasu dzieje mi sie taka rzecz a mianowicie:
Odstawi am Premiumke na fajrant na baze a rano nie moge odpalić... wiec szukam przyczyny, w odstojniku widze ze zamiast oleju napędowego jest takie mleko zielono-niebieskie, przy czym stwierdziłem brak płynu chłodniczego w zbiorniczku.
Moje pytanie jest takie: Czy jest możliwość przedostania sie płynu chłodniczego do układu paliwowego?? Co moze być przyczyna lub gdzie jej szukać??
Proszę o pomoc POZDRAWIAM SZEROKOŚĆI
Witam.
PANOWIE POTRZEBNA POMOC !!!
Tyczy sie RENAULT PREMIUM cdi 420 km rok 2001
Od pewnego czasu dzieje mi sie taka rzecz a mianowicie:
Odstawi am Premiumke na fajrant na baze a rano nie moge odpalić... wiec szukam przyczyny, w odstojniku widze ze zamiast oleju napędowego jest takie mleko zielono-niebieskie, przy czym stwierdziłem brak płynu chłodniczego w zbiorniczku.
Moje pytanie jest takie: Czy jest możliwość przedostania sie płynu chłodniczego do układu paliwowego?? Co moze być przyczyna lub gdzie jej szukać??
Proszę o pomoc POZDRAWIAM SZEROKOŚĆI
~Maciej*.23.110.130
*.23.110.130
Posty (10)
~Maciej | jak w temacie... | |||
~4 osiowy | a rano kreci rozrusznik czy silnik blokuje. Jak odpali to dymi | |||
~Maciej | Kreci rano i to ladnie ale sadzi białym dymem i nie odpala | |||
R2D2
| Nie chcę cię zniechęcać, ale wtryskiwacze mogą być do regeneracji - być może wbiło ci miedziany płaszcz od wtrysku - i stąd masz płyn w układzie. Pewnie ci zaraz będzie gotować z uwagi na brak płynu. | |||
R2D2
| Sprawdź jeszcze czy nie masz już mleka w zbiorniku paliwa? | |||
~4 osiowy | rano przy odpalaniu powachaj dym czy nieczuc go takim slodkim smakiem. Mialem podobny przypadek okazalo sie ze glowica byla peknieta. jak auto stalo przez noc plyn dostawal sie na tloki i niemozna bylo rano odpalic walilo takim dymem ala parą. A tak odpalilo i zlapalo temperature to chodzilo dobrze. Niemoglem zdiagnozowac tego ale po ubywającym plynie doszlem. Niewiem co tam uCiebie moze byc czy cos z ukladem paliwowym moze wymien filtry i zaworek zwrotny | |||
~Maciej | Jak wyczyszcze filtry i odstojnik i wymienie paliwo na nowe to odpali i pojedzie ale jak wroce zostawie na noc to rano ropa wyglada jak mleko takie zielono-niebieskie :/ | |||
~Maciej | i brakuje plynu chlodniczego | |||
~4 osiowy | na stowe ktoras glowica peknieta bo wtrysk jest osadzony w glowicy a nadmiar paliwa tzw. powrut wraca przez glowice do baku i musi sie wtedy mieszac i pcha do baku. Czy na wtryskach masz rurki od powrotu? Czy od glowicy do glowicy takie ciekie przewodziki powrotowe. najszybciej to odpalic odkrecic rurke powrotu i zobaczyc co wraca do baku | |||
~Maciej | 4osiowy spradze jutro bo mam premium na warsztacie i chce to zrobic w ten sposob ze wykrece smoka wsadze do banki z czysta ropa, odpale i chce zobaczyc co sie dzieje dokladnie... kiedy ten plyn dostaje sie do zbiornika paliwa czy podczas pracy czy dopiero jak sie zgasi silni ( slyszlem ze cisnienie ktore jest w ukladzie chlodzenia moze pchac plyn do ropy ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.