Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

PREMIUM RENAULT

ID: 158857


Witam.

PANOWIE POTRZEBNA POMOC !!!

Tyczy sie RENAULT PREMIUM cdi 420 km rok 2001

Od pewnego czasu dzieje mi sie taka rzecz a mianowicie:
Odstawi am Premiumke na fajrant na baze a rano nie moge odpalić... wiec szukam przyczyny, w odstojniku widze ze zamiast oleju napędowego jest takie mleko zielono-niebieskie, przy czym stwierdziłem brak płynu chłodniczego w zbiorniczku.
Moje pytanie jest takie: Czy jest możliwość przedostania sie płynu chłodniczego do układu paliwowego?? Co moze być przyczyna lub gdzie jej szukać??

Proszę o pomoc POZDRAWIAM SZEROKOŚĆI

~Maciej
*.23.110.130

Posty (10)

~Maciej
jak w temacie...
~4 osiowy
a rano kreci rozrusznik czy silnik blokuje. Jak odpali to dymi
~Maciej
Kreci rano i to ladnie ale sadzi białym dymem i nie odpala
R2D2
Nie chcę cię zniechęcać, ale wtryskiwacze mogą być do regeneracji - być może wbiło ci miedziany płaszcz od wtrysku - i stąd masz płyn w układzie. Pewnie ci zaraz będzie gotować z uwagi na brak płynu.
R2D2
Sprawdź jeszcze czy nie masz już mleka w zbiorniku paliwa?
~4 osiowy
rano przy odpalaniu powachaj dym czy nieczuc go takim slodkim smakiem. Mialem podobny przypadek okazalo sie ze glowica byla peknieta. jak auto stalo przez noc plyn dostawal sie na tloki i niemozna bylo rano odpalic walilo takim dymem ala parą. A tak odpalilo i zlapalo temperature to chodzilo dobrze. Niemoglem zdiagnozowac tego ale po ubywającym plynie doszlem. Niewiem co tam uCiebie moze byc czy cos z ukladem paliwowym moze wymien filtry i zaworek zwrotny
~Maciej
Jak wyczyszcze filtry i odstojnik i wymienie paliwo na nowe to odpali i pojedzie ale jak wroce zostawie na noc to rano ropa wyglada jak mleko takie zielono-niebieskie :/
~Maciej
i brakuje plynu chlodniczego
~4 osiowy
na stowe ktoras glowica peknieta bo wtrysk jest osadzony w glowicy a nadmiar paliwa tzw. powrut wraca przez glowice do baku i musi sie wtedy mieszac i pcha do baku. Czy na wtryskach masz rurki od powrotu? Czy od glowicy do glowicy takie ciekie przewodziki powrotowe. najszybciej to odpalic odkrecic rurke powrotu i zobaczyc co wraca do baku
~Maciej
4osiowy spradze jutro bo mam premium na warsztacie i chce to zrobic w ten sposob ze wykrece smoka wsadze do banki z czysta ropa, odpale i chce zobaczyc co sie dzieje dokladnie... kiedy ten plyn dostaje sie do zbiornika paliwa czy podczas pracy czy dopiero jak sie zgasi silni ( slyszlem ze cisnienie ktore jest w ukladzie chlodzenia moze pchac plyn do ropy )
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.58.247.31

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels