ID: 157894
zezwolenie na transport międezynarodowy
ID: 157894
ID: 157894
Witam
Może ktoś mi to wyjaśni-auto do 3, 5T Francja, kontrola drogowa. Proszę zezwolenie na transport międzynarodowy-pada pytanie. Ja oczy jak 5 zł ale dałem swoją umowę o pracę-pieczątki są, wszystko [po Polsku-jakoś przeszło-po prostu nie wiedzieli co to za papier. Kolega w Portugalii-identyczn a akcja i 500E kary i parking do wyjaśnienia. O co tu chodzi, jakie zezwolenie mam wozić? Ksero zezwolenia na działalność gospodarczą z wpisem -transport, właścicieli firmy?
Nie mogę nigdzie znaleźć takiego przepisu-może jest ktoś zorientowany? przypominam 3, 5T
Dziękuję z góry za odpowiedź
Jacek
Witam
Może ktoś mi to wyjaśni-auto do 3, 5T Francja, kontrola drogowa. Proszę zezwolenie na transport międzynarodowy-pada pytanie. Ja oczy jak 5 zł ale dałem swoją umowę o pracę-pieczątki są, wszystko [po Polsku-jakoś przeszło-po prostu nie wiedzieli co to za papier. Kolega w Portugalii-identyczn a akcja i 500E kary i parking do wyjaśnienia. O co tu chodzi, jakie zezwolenie mam wozić? Ksero zezwolenia na działalność gospodarczą z wpisem -transport, właścicieli firmy?
Nie mogę nigdzie znaleźć takiego przepisu-może jest ktoś zorientowany? przypominam 3, 5T
Dziękuję z góry za odpowiedź
Jacek
Posty (19)
jacek-kuba
| jak w temacie... | |||
~ktosik | moze chodzilo o kabotaz? | |||
jacek-kuba
| nie, żaden kabotaż nie wchodził w grę | |||
~karol | Skoro kolegę zatrzymali do wyjaśnienia to się od niego dowiesz o co im chodzi | |||
jacek-kuba
| Nie odbiera tel, po Świętach pewnie się dowiem | |||
Assad
| Myslę że chodziło o licencję. Przecież nie pojechałeś do Francji na potrzeby własne. | |||
jacek-kuba
| Może o licencję-skąd mam ją mieć-jaka licencja do 3, 5DMC? | |||
Assad
| Może dobrym pomysłem jest zapytać o to w ITD? Po Polsce nie potrzebna a w Francji wymagają. Lepsze to niż płacić karę. Nie znam przepisów na auta do 3, 5 t. | |||
~maly | Cos w tym moze byc to tak samo jak u Helmuta ostatnio kumpla drapneli sprinter max+laweta i doje. Bali mu 500 bo nie moze jechac na zakazie a gdyby sprinter byl zarejestrowany na 5 osob to moglby jechac | |||
~maly | Tak samo w PL ksiazka niepotrzebna a za granica juz tak | |||
jacek-kuba
| Assad we Francji wymagają? to jakieś jaja, że teraz się o tym dowiaduje. Kogokolwiek się pytałem-nie miał pojęcia o temacie. Zadzwonię do ITD w takim razie-to rozsądna rada | |||
~ktosik | maly - piepszysz jak potluczony bez sensu. jedno z drugim nie ma nic wspolnego Ass - tylko jak zdobyc taka licencje, skoro w polsce nie wydaja a we francji "wymagaja"? moze trzeba zalozyc firme we francji zeby dostac ich licencje? jakas totalna bzdura | |||
~Kiero | Kolejny cymbał zapłacił mandat i nawet nie wie za co, wiec wymyślił teorie licencji na auta do 3. 5t | 1 | ||
~maly | Ktosik zas rancu nie wiesz to sie nie wpier bo ja juz wiem dlaczego dostal ten mandat a ty jak chcesz byc troche madrzejszy to sobie poczytaj jaka jest roznica u niemca a z kontrollbuch moze tez nie ma problemow jak nie masz co?? | |||
~ktosik | maly - jestes za maly szczyl zeby do ciebie pisac. jeszcze sporo nauki przed toba | |||
~zbyszek | Nie kolego musisz mieć licencje. Tylko w krajach byłego bloku 3, 5 tony to nie ciężarówka. Na zachodzie wszystko co 2, 8 tony ma mieć tacho i licencje. Nikt tego nie kontrolował ale teraz jest ochrona własnego rynku pracy. | |||
~ktosik | zbyszek - a kto ma wydac ta licencje? no i gdzie moznaby poczytac o tacho w autach powyzej 2, 8T? | |||
~ktosik | idac twoim tokiem myslenia, to za chwile sie okaze ze na granicy bedzie stala policja skarbowa i beda sprawdzali czy zalozmy polski przedsiebiorca uregulowal wszystkie podaki w kraju do ktorego ma zamiar wjechac, bez wzgledu na to w jakim kraju ma zarejestrowana firme | |||
~zły | Ciiiicho, zaraz się zaczną bajki że siofery z aut do 3, 5 tony będą kręcić pauzy 45 godz na dodatek tylko w hotelach (a ilu się znajdzie co za to mandaty popłacili to lepiej nie myśleć). |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.