ROOS Spedition
ID: 15705

Czy może ktoś mi cos powie na temat tej firmy???
Jezdził tam lub jeżdzi, Funfle dawajcie szybciutko odpowiedzi. Pozdrawiam.

~ciekawski
*

Eurotrailer Sp. z o.o.

Posty (2297)

~tak sobie
2016-04-02 19:48:32
ha ha ha co taka cisza na forum tydzien, dwa, co jaja wam urwalo, zreszta zeby cos urwalo to trzeba to miec. zap... ierdalac, nie dyskutowac!!!, czemu sie nie zalicie? ? bo i tak wszyscy was w d... maja
~stefan
2016-04-03 08:53:52
czego nic nie piszeta
~Polak mały
2016-04-04 20:42:41
A ja pracowalem. Odszedłem i chyba wrócę. Bylo git

1

~maniek
2016-04-07 07:58:29
do polaka małego wracać to se możesz do baru a nie do roosa
~gośc
2016-04-07 15:17:48
czy były jakieś podwyżki
~fun
2016-04-08 21:13:03
ostatnio admin dostaje sporo wiadomosci do skasowania tutaj. Dlatego w nagrode pomysl na perpetum mobile ponizej:
~fun
2016-04-08 21:16:11
"2016-04-08 18:03:43 Uznano zgłoszenie postu do moderacji użytkownika John1313. Dziękuję!"

a teraz trzeba czekac az ten koment zglosi do moderacji, admin zmoderuje, potem zmoderuje swoj wlasny wpis moderacji, i tak w kolko.
~Polak mały
2016-04-13 17:24:50
Maniek to mówisz ze mnie nie przyjma
~Robinson crusoe
2016-04-13 17:32:12
W Anglii jest lepiej
~kolo
2016-04-13 21:55:04
bryja w talkim jeździ?
~Roos
2016-04-14 13:05:43
Podobno tam zamiata kabiny szoferow
~cala prawda o roos
2016-04-14 17:54:12
Pare slow co do firmy jak ktos mysli tu sie zatrudnic... Dojazd do niemiec busami z wynajetymi kierowcami, ok godz 14-15 w czwarki wyjazd z bielska i po trasie zbiera sie z paru miejsc kierowcow jeszcze. W niemczech jest sie ok godz 4-5 rano w piatek na 3 roznych miejscach gdzie sie przesiada do klamota. 1 to dzikus castrop na ktorym jest tylko wc i chmara pedalow w dzien i w nocy... przed deszczem schronienie w busie tylko w ktorym nie zawsze jest ogrzewanie tak jak i w innych... MASAKRA. 2miejsce to myjnia w muterstad, kobler, na ktorej jest za free prysznic, siedzenie w busie lub realu ok 50m od busa, cdn..
~cala prawda o roos
2016-04-14 18:03:59
3miejsce to wspaniala baza z super socjalem dla kierowcow... brak internetu brak tv, prysznic wc jest :-D i tu w busie nie posiedzimy bo jest zamkniety i mamy super drewniany domek typu dzialkowa altanka bez wody ale z pradem :-P lawka stol.. ogrzewanie typu cos podobnego do farelki i butla gazowa od ktorej sie mozna zaczadzic oto sicjal firmy z taborem ponad 200 aut. I bedac w tych 3miejscach ok 4-5 nad ranem to wsiasc mozemy do klamota nawet i o 20 i jechac do zmeczenia... gdzie w drodze jestesmy id czwartku ok 15... lub wczesniej.
~cala prawda o roos
2016-04-14 18:06:23
Stan techniczny taboru jest jaki jest sa nowe scanie cysterny stare nie ktore to sama rdza tak jak i podwozia i jest tak czesto gesto.. cdn
~cala prawda o roos
2016-04-14 18:07:17
Ze z lysymi oponami lub usterka ukladu hamulcowego mozna przejechac trase z niemiec do wloch->portugali->fr ancji->niemiec i moze w niemczech bedzie czas na naprawe gdzie pamietajmy ze wozimy adr. kierowca jest od trzymania kierownicy a nie od myslenia takie slowa mozna uslyszec od dispo itd. System od 3 do 6tyg pracy a wolny tydz rosowski to jest srednio 4, 5-5dni w zaleznosci skad kto jest i ile ma do miejsc zbiurki km. Kasa to 1400zl podstawa + ok 400zl do tego ryczalt za nadgodziny i prace w nocy czyli 1800zl na reke podstawy i ok 52eu za dzien diety i tak zwana PODWYRZKA ktora byla namieszaniem.. cdn...
~cala prawda o roos
2016-04-14 18:09:27
I obnizka defakto a to co w ogloszeniu to bzdury... raz na kwartal jest premia za system czyli im wiecej w robocie na kwartal a mniej w domu to mozna dostac ok 1800zl dodatkowo do 1 wyplaty jeslu w kwartale przerobi sie 10tyg w pracy. normalni kierowcy sa jeszcze w tej firmie ale to dinozaury na wymarciu :-P robia tu ci co splacaja prawojazdy, alkoholicy tumany i dno ktore niszczy dobre imie kierowcy.
~jacek
2016-04-15 21:20:13
ja chce do roosa
~zuziek
2016-04-15 21:27:14
do jacek idz se do roosa masz takie prawo i masz prawo nie mowic tylko wykonywac roskazy pani oli lub masz wyjatek zrobic jej dobrze
lub panu nowemu ktury nastal de*il jemu tez morzesz zrobic dobrze
~Roos
2016-04-16 11:54:33
A bryja?
~Roos
2016-04-16 11:57:58
Gdzie pauzuje?
~kosa
2016-04-16 13:09:58
do roos z tego co wiem to bryja jest na l 4 i nigdzie nie pracuje a co chcesz mu zrobic loda ze tak o niego dopytujesz
~kosa
2016-04-16 13:24:22
pewnie robisz wszystkim lody i w biuze roos wiec i o niego zabiegasz
~Roos
2016-04-16 20:58:01
Kosa dziękuję za info
~byly
2016-04-16 22:09:34
roos to porażka tam pracowałem i wiem co pisze a teraz jestem wolnym człowiekiem i wiem ze żyje
~...
2016-04-17 07:55:44
wiesz ze zyjesz... na zasiłku
~Byly z roosa
2016-04-17 09:45:04
Czyli to płyta zevBryjek ryjek śmiga w Alfred Talke
~juz byly
2016-04-23 18:46:43
nooi w koncu sie dostalem do tej firmy. dwa miechy to juz mi wystarczy. czytalem to forum, rozmawialem z kierowcami, i zaluje ze tu pracuje po tej trasie konczy mi sie umowa i sie zwalniam, ta firma jest tylko dla despoeratow. i... wlazow
~artek
2016-04-23 19:02:41
miałem do was isc rok temu ale całkiem przypadkowo poszedłem gdzie indziej iiiii na szmacie mam wiecej od was hahahahahaha
~Platini
2016-04-30 07:44:39
Nie narzekać na firmę Roos bardzo dobra firma i wyplacalna.
Ja wracam z powrotem do Roosa to był błąd iść do Kubuś.
Pozdrawiam kierowców z Roosa i biuro.
~byly
2016-05-01 09:37:21
PLATINI idź do rosa będziesz dupowłazem olimpi
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.159.42.234

Dodaj
Anuluj
F.L. Polska Sp. z o.o.

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce