ID: 156160
ND Polska - dojazdy do Francji
ID: 156160
ID: 156160
W świetle częstych wypadków polskich autobusów na europejskich drogach czy decydenci ND Polska zastanawiają się nad tym że decydując się na przetarg i wybierając najtańszą firme przewozową igrają z ludzkim życiem i zdrowiem?
Przecież jazda tych kierowców autobusów dowożących ludzi do Francji nie ma nic wspólnego z przepisami AETR. Kierowcy ci na pewnych odcinkach dróg udają zwykłych pasażerów – turystów a potem siadają za kierownicę przychodząc z wirtualnego hotelu. Każdy jeden z nich spędza grubo ponad 24 godziny w autobusie
Żaden z tych autobusów nie posiada tachografu cyfrowego, czyżby zwykły zbieg okoliczności?
Dużo kierowców rezygnuje z pracy właśnie z powodu uciążliwości związanych z przejazdami autobusowymi gdzie ludzi wozi się jak kartofle.
W świetle częstych wypadków polskich autobusów na europejskich drogach czy decydenci ND Polska zastanawiają się nad tym że decydując się na przetarg i wybierając najtańszą firme przewozową igrają z ludzkim życiem i zdrowiem?
Przecież jazda tych kierowców autobusów dowożących ludzi do Francji nie ma nic wspólnego z przepisami AETR. Kierowcy ci na pewnych odcinkach dróg udają zwykłych pasażerów – turystów a potem siadają za kierownicę przychodząc z wirtualnego hotelu. Każdy jeden z nich spędza grubo ponad 24 godziny w autobusie
Żaden z tych autobusów nie posiada tachografu cyfrowego, czyżby zwykły zbieg okoliczności?
Dużo kierowców rezygnuje z pracy właśnie z powodu uciążliwości związanych z przejazdami autobusowymi gdzie ludzi wozi się jak kartofle.
Posty (6)
josef1980
| jak w temacie... | |||
~pracownik | proste autobus jedzie z zielonej gory do aras/ metz / chalons i z powrotem z jedna zaloga kierowcow. 2 w podwojnej obsadzie i 1 zmiennik ktory siedzi razem z nami. kiedy pierwszej 2 konczy sie czas on wsiada i jedzie a pierwsza 2 kladzie sie na fotelach i spi. po tym jak temu 1 sie skonczy czas tamta 2 wsiada spowrotem i tak w kolko w okresach przed swietami kiedy cala firma zjezdza do domu jada zielona - metz - zielona- metz-zielona. ogolnie zero przestrzegania przepisow wieczne usterki i opoznienia dojazdow ktore trwaja od 12 - 18 godzin. fakt zazwyczaj w autobusie jedzie na raz 12-15 ludzi i po przyjezdzie do franci najpierw 9 h pauzy dopiero potem rozpoczynasz prace, a na czas spedzony w busie wpis manualny na dyzur. pewnie bedzie tak dalej dopoki ktorys autobus nie wyleci z drogi i ktos zginie. tak zawsze jest w tym kraju | |||
~ciapowaty | Podobno macie tam związki zawodowe. Rozumiem, że strach się zapisać i żal dać na składkę, ale tu na forum to raczej nic sobie nie wywalczycie. | 1 | ||
~Cezary_5 | Zwiazki zawodowe w prywatnych firmach nie maja racji bytu i tyle w tym temacie | |||
~Ł ysy | Chętnie odkupie od was renatki z pluskwami. Moi kierowcy żyją w symbiozie z tymi żyjątkami. | |||
~kuba | Przecie to pustaki nie zgłoszą do PIP, ITD, tylko biadolą. ND i podwykonawcy ich szczygą na maxa, mobbing jak cholera a oni na forum plączą pokarzcie ze macie jaja. Na strajkujacych zescie pluli to macie gówno. SZEROKOŚCI |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.