Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Cofanie hakowcem z przyczepą na scyzoryk

ID: 154111


Standardowy wyjazd z bazy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tego video

Posty (12)

Assad
co tu takiego niezwykłego widzisz?
ese
Właśnie. Przecież każdy z polskim prawem jazdy zestawem z przyczepą z obrotnicą z marszu w prawo czy lewo cofnie bez poprawiania. Dlatego tak są poszukiwani jako kierowcy zestawów pod BDF-y
~misiek
ogólnie nic trudnego. Po 3 miesiącach jazdy na takiej przyczepie i kilkunastu parkowaniach dziennie idzie wyczuć bez najmniejszego problemu. Swoją drogą to BDFy jest dla mnie najgorszym syfem - nie chodzi o jazdę ale o same bawienie się z kontenerem, problemami które mogą wystąpić itp
zibi1906
~misiek
(2014-10-21 19:37:59) ogólnie nic trudnego. Po 3 miesiącach jazdy na takiej przyczepie i kilkunastu parkowaniach dziennie idzie wyczuć bez najmniejszego problemu. Swoją drogą to BDFy jest dla mnie najgorszym syfem - nie chodzi o jazdę ale o same bawienie się z kontenerem, problemami które mogą wystąpić itp



Problem pojawia się gdy brak jest trzech miesięcy, bo po rampę podstawić się trzeba już, teraz.
Do jakiego momentu łamać dyszel tak aby go nie złamać całkowicie (coś musi pchać przyczepę pod rampę). ?

3

Assad
ese w czym widzisz problem? ? W braku własnych umiejętności?
~kiero
ese wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Pierwsze dni to horror, a po miesiącu problem znika. Mój największy błąd kiedy zdobywałem doświadczenie, to zbyt krótka korekta i zbyt wiele kręcenia kierownicą.
O dziwo niemiecki kierowca przekazał mi kilka rad i pomogło.
ese
Podgląd konta AssadAssad
(2014-10-21 20:25:08) ese w czym widzisz problem? -

A kto tu mówi o problemie?? Prawo jazdy kat C+E jest dokumentem, który mówi, że jego posiadacz zdał egzamin i świetnie sobie radzi z kierowaniem zestawem z przyczepę lub/ i naczepą. To gdzie tu może być problem??

2

~misiek
zibi - jak czujesz że "przełamałeś" dyszel to od razu stop i korekta. Owszem - na przełamanym dyszlu cofa się super ale wtedy znowu zasady zmieniają się o 360 stopni :) A ideą korekty jest aby na krótkim odcinku wyprostować koła przyczepy ( obserwujesz w lusterku) po czym na kolejnym 1 metrze korekty wykonać zdecydowany ruch kierownicą - w prawo lub w lewo. I jeśli pokręcisz w prawo to koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w lewo. Jeśli pokręciłeś w lewo do koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w prawo. Przed tym gwałtownym ruchem kierownicą w prawo lub lewo - kiedy koła przyczepy masz proste, warto wyjść z samochodu i zobaczyć jak ustawiona jest przyczepa względem rampy - i wyobrazić pod jakim kątem musisz złamać koła przyczepy aby podjechać pod rampę. Eh... skomplikowane, nie wytłumaczę, tylko praktyka - a sam miałem jej mało
zibi1906
Ja nie oczekiwałem odpowiedzi.
Ale dzięki:)

2

~Maciek
ciekawi mnie tylko po co aż tak mocno się łamał. Z przodu było sporo miejsca.
ese
~misiek
(2014-10-21 21:10:01) ".. I jeśli pokręcisz w prawo to koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w lewo. Jeśli pokręciłeś w lewo do koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w prawo-

Na pewno?
~ZAINTERESOWANY
CZY KTOS WIE COS O PRACY W AM TRANSPORT MINSK MAZ PODOBNO JEST NABOR
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.190.156.80

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels