ID: 154111
Cofanie hakowcem z przyczepą na scyzoryk
ID: 154111
ID: 154111
Standardowy wyjazd z bazy.
Standardowy wyjazd z bazy.
~etransport.pl
Posty (12)
Assad
| co tu takiego niezwykłego widzisz? | |||
ese
| Właśnie. Przecież każdy z polskim prawem jazdy zestawem z przyczepą z obrotnicą z marszu w prawo czy lewo cofnie bez poprawiania. Dlatego tak są poszukiwani jako kierowcy zestawów pod BDF-y | |||
~misiek | ogólnie nic trudnego. Po 3 miesiącach jazdy na takiej przyczepie i kilkunastu parkowaniach dziennie idzie wyczuć bez najmniejszego problemu. Swoją drogą to BDFy jest dla mnie najgorszym syfem - nie chodzi o jazdę ale o same bawienie się z kontenerem, problemami które mogą wystąpić itp | |||
zibi1906
| ~misiek (2014-10-21 19:37:59) ogólnie nic trudnego. Po 3 miesiącach jazdy na takiej przyczepie i kilkunastu parkowaniach dziennie idzie wyczuć bez najmniejszego problemu. Swoją drogą to BDFy jest dla mnie najgorszym syfem - nie chodzi o jazdę ale o same bawienie się z kontenerem, problemami które mogą wystąpić itp Problem pojawia się gdy brak jest trzech miesięcy, bo po rampę podstawić się trzeba już, teraz. Do jakiego momentu łamać dyszel tak aby go nie złamać całkowicie (coś musi pchać przyczepę pod rampę). ? | 3 | ||
Assad
| ese w czym widzisz problem? ? W braku własnych umiejętności? | |||
~kiero | ese wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Pierwsze dni to horror, a po miesiącu problem znika. Mój największy błąd kiedy zdobywałem doświadczenie, to zbyt krótka korekta i zbyt wiele kręcenia kierownicą. O dziwo niemiecki kierowca przekazał mi kilka rad i pomogło. | |||
ese
| Podgląd konta AssadAssad (2014-10-21 20:25:08) ese w czym widzisz problem? - A kto tu mówi o problemie?? Prawo jazdy kat C+E jest dokumentem, który mówi, że jego posiadacz zdał egzamin i świetnie sobie radzi z kierowaniem zestawem z przyczepę lub/ i naczepą. To gdzie tu może być problem?? | 2 | ||
~misiek | zibi - jak czujesz że "przełamałeś" dyszel to od razu stop i korekta. Owszem - na przełamanym dyszlu cofa się super ale wtedy znowu zasady zmieniają się o 360 stopni :) A ideą korekty jest aby na krótkim odcinku wyprostować koła przyczepy ( obserwujesz w lusterku) po czym na kolejnym 1 metrze korekty wykonać zdecydowany ruch kierownicą - w prawo lub w lewo. I jeśli pokręcisz w prawo to koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w lewo. Jeśli pokręciłeś w lewo do koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w prawo. Przed tym gwałtownym ruchem kierownicą w prawo lub lewo - kiedy koła przyczepy masz proste, warto wyjść z samochodu i zobaczyć jak ustawiona jest przyczepa względem rampy - i wyobrazić pod jakim kątem musisz złamać koła przyczepy aby podjechać pod rampę. Eh... skomplikowane, nie wytłumaczę, tylko praktyka - a sam miałem jej mało | |||
zibi1906
| Ja nie oczekiwałem odpowiedzi. Ale dzięki:) | 2 | ||
~Maciek | ciekawi mnie tylko po co aż tak mocno się łamał. Z przodu było sporo miejsca. | |||
ese
| ~misiek (2014-10-21 21:10:01) ".. I jeśli pokręcisz w prawo to koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w lewo. Jeśli pokręciłeś w lewo do koła przyczepy łamią ci się do jazdy tyłem w prawo- Na pewno? | |||
~ZAINTERESOWANY | CZY KTOS WIE COS O PRACY W AM TRANSPORT MINSK MAZ PODOBNO JEST NABOR |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.