ID: 152975
Cel: satysfakcja Klienta
ID: 152975
ID: 152975
Wskaźnik satysfakcji (CSI – od Customer Satisfaction Index) uzyskany w ostatnim badaniu satysfakcji Klientów przez spółkę Raben Polska wyniósł 79%.
Wskaźnik satysfakcji (CSI – od Customer Satisfaction Index) uzyskany w ostatnim badaniu satysfakcji Klientów przez spółkę Raben Polska wyniósł 79%.
~etransport.pl
Posty (3)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.