Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Czy embargo rosji wpłynie na wartość frachtów...

ID: 152041


Jak sądzicie czy rosyjskie embargo wpłynie na obniżenie cen za frachty po Europie? Z jednej strony frachtów na wschód będzie mniej (chociaż jadą owoce przez Białoruś) a z drugiej kończy się kryzys w Europie i frachtów powinno przybywać... Zauważyłem też spadek cen ciągników i naczep używanych. Oferty spedycji jeżdżących za zachód są nadal na stałym poziomie. Jak waszym zdaniem będą się kształtowały ceny frachtów na wiosnę?

Posty (47)

~TIR
Kolorowo to jest tylko na parkingach, zwłaszcza z piątku na sobotę.
jacek-kuba
Zgadza się -ale w godzinach wieczornych i tam kolory robią się wyblakłe. Często potem dominuje tylko czerń-taka lekka metafora.
~mowie jak jest
panowie wiadomo ze kolorowo nie jest i nigdy nie bylo dla takich przewoznikow jak "TIR/Ł YSY/ NOMAD/

typowe dziady ktore maja kilka samochodów nigdy nie beda mialy dobrej pracy bo z czym oni moga konkurowac? ze swoimi samochodami 3do 5zestawow o ile mozna to nazwac zestawem?

EURO 2-3 PLUS NACZEPA? za 15 tysiecy ze szrota?
~mowie jak jest
sa kolego jacek firmy co zmieniaja samochody gdy maja wiecej niz 2-3 lata dlatego jest ich duzo a nie wiem czy zaobserwowalem ze polski "przewoznik" typu lysy nawet takiego nie kupi bo woli wyjezdzana paryzanke z 15letnim exp.
bo mowi ze bardziej doswiadczone
~ciapowaty
Tak sobie z niego drwicie, a Łysy (w wątku : R-PREMIUM 450DXI AUTOMAT OPINIE ) ujawnił właśnie, że jego premiumki z pedałem w podłodze spalają średnio 27 litrów.
~scottie
Wyzywacie się tylko tutaj. Brakuje merytorycznych wypowiedzi. Banda wozaków.

1

~Ł ysy
ciapowaty. Skłamałem, na Premium 450 za ostatni miesiąc wyszło spalanie 25, 3l. Dane z infomaxu i gps.
Specjalnie sprawdziłem. Nie automat, a manual. Na drogach po których my jeździmy, automaty kupują tylko idioci.
~Ł ysy
bomba. Musisz być zajebiście inteligentnym gościem. Takie twórcze tezy?
~scottie
Frachty poszły w górę bo na rynku nie ma nielegalnie importowanego taniego paliwa z Rosji.
Kto miał zbankrutować to zbankrutował. Sprzęt transportowy nie tanieje bo żadna duża firma nie upadła tak jak to było po Ricoe.
Wszystkie trupy (kryzys finansowy i wojna) już wypadły z szafy. Wiadomo czego można się spodziewać.
Nadszedł czas na powolne trwałe odbicie.
Zapraszam do merytorycznej dyskusji nie odbiegającej od tematu wątku.

1

~Wielki Szu
Ł ysego kierowcy bez jedynek z przodka, nie dosyć że grosze zarabiają to jeszcze muszą paliwo ze swojej wypłaty kupować. Samochód zawsze musi palic 40 litrów. Przynajmniej w księgach szoferskich.
~scottie
d.. il chodzący, wspominałem o wozakach - to g... ny kierowca jakich jest 99%
Deposit
~scottie Więc frachty na wschód nie tanieją? pytam poważnie bo nie znam tematów wschodnich, a wszyscy mówią że będzie taniej...
~moze nastepca lysego
a czy to wazne niech tanieja niech padaja firmy ) mniejsza konkurecja to i sie swoj zestaw kupi )
~Seff
tak tak hołota kupi sobie zestawy i dopiero stawki pojda w dół
~ciapowaty
Jaka jest różnica pomiędzy hołotą która dopiero zamierza kupić sobie zastawy, a tymi którzy zrobili to wcześniej?
krzychu88
lysy to te twoje "auta" mniej od nowych manow e6 beda palily patrz kretonie ja PL-P-PL manem w automacie 23. 9 l/100 przy ladunkach 24. 700 i powrot 25. 600kg i co automat zatkalo mowilem ci zostaw ten komputer bo nie umiesz sie obslugiwac to nie sluchasz i pajaca z siebie ciagle robisz
~scottie
do Deposit - pisałem o całym rynku transportowym.
~egon
tez obserwuje, że jest coraz lepiej, roboty w bród, paliwo tanieje - juz poniżej 5zł /l
~Tołdi
egon, serio jest tak kolorowo???
~Tołdi
tanie paliwo na obecne czasy to poziom max. 4zł/1 litr. Ale póki co trwa chocholi taniec wokół 5 zeta i tak już od kilku lat a obniżki typu z 5, 20 na 5, 05 wnoszą tyle co nic...
~scottie
Niestety na ceny paliwa nie mamy wpływu. Od stycznia 2011 akcyza została zrównana z UE i na obniżkę nie ma szans. Poniżej 5 PLN tankować nie będziemy. Chodzi o to aby inni przewoźnicy nie jeździli na nielegalnym imporcie ze wschodu. Wtedy frachty powinny rosnąć.
~Tołdi
scottie - to tylko teoria. Co raz zepsuto do szczętu, nie będzie łatwo naprawić - niektórzy będą woleli powoli się wykańczać, niż podnieść ceny swoich usług skazując się tym samym na natychmiastowe zerwanie kontraktu. Tzw. gospodarka wolnorynkowa wcale tak fajnie nie działa, jakby można było tego oczekiwać, rzekłbym nawet, że działa czasem nielogicznie - świadczy o tym chociażby sytuacja z ostatnich kilku lat w transporcie, gdzie doszła cala masa nowych opłat, a te istniejące podrożały, przy jednoczesnym zniżaniu się frachtów do granicy absurdu. Nie widzę więc nie tyle powodu, co jakiegoś mechanizmu, który nagle i od teraz miałby sprawić, że fracht zaczną iśc nagle w górę.
~Tołdi
Bo samo zaprzestanie importu taniego paliwa z Rosji tutaj nie wystarczy.
~scottie
Niektóre koszty są wyższe (ZUS, płaca minimalna, MAUT na landówkach w D i F) część się nie zmienia (opłata za licencję, OCP) ale jest też szereg kosztów które spadły (opłaty za drogi w Polsce, części zamienne) albo spadną (legalne paliwo bo tanieje ropa a co za tym idzie bardzo ważne opony które są pochodną ropy).
Dużo obsrańców za 1 EUR już się wykończyło. Tak musiało być.
Sam fakt że wątek ma tak mało postów świadczy że właściciele firm mają teraz dużo pracy.
Pieniądze są tam gdzie jest cisza.
~misza
Ł ysy, ty od 2005r przepowiadasz ten zbliżający się kryzys. Nie jest to czasem objaw jakiejś paranoi? Skonsultuj się z lekarzem.
~Konar
Panowie a nie chciałby ktoś na powrocie do Polski wozić drzewo pocięte pospinane w kubiki z Białorusi? Płacę 400 euro za zestaw w okolice warszawy, zawsze to na paliwo się zwróci niż wracać na pusto. Interesuje mnie docelowo 4-5 zestawów tygodniowo
kartypaliwowe
Opłat drogowych za landówki w FR nie będzie. Stawki Toll Collect od 1. 01. 2015 ida w dół. Połowa "importerów" ON z BY i RUS juz zniknęła. Druga połowa sie pakuje. A cena hurtowa ON w PL na długo zakotwiczy ponizej 5 zł. Oficjalna sprzedaż 2 naszych rafinerii w hurcie spadła o blisko 20%. A ponieważ kto mial sie najeśc to juz sie najadł, to cena bedzie długo ciekawa.
A z kim nie rozmawiam kto jezdzi na Zachod to zarobiony po pachy - wiec chyba roboty jest sporo.
~qwerty
Nie bedzie niczego.
Deposit
Nie znam sytuacji z ładunkami na wschodzie ale słyszałem, że z Pl na wschód nie brakuje bo warzywa jadą przez Białoruś, bez polskich oznaczeń, ale ciężko jest o powroty do PL
BEDAM
lysy nie kompromituj się, kraczesz tak od 10lat i nic się nie sprawdzilo z twoich bredni.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.235.251.99

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels