Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Praca w systemie 2/1 lub 2/2?

ID: 146677


Witam was mobile szukam pracy w jakiejś firmie max 40 km od wrocławia interesuje mnie system pracy 2/1 lub 2/2 moje doświadczenie zawodowe to 11 lat pracy na tandemach i zestawch zwykłych polecajcie jakieś firmy PROSZĘ o pomoc

~robko1212
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (197)

~iiii!!!
~ sid a ile tych nadgodzin będziesz miał po 10-11 dniach pracy, jeszcze w systemie równoważnym.
~iiii!!!
~ bywalec problem polega ze znalezieniem 3 kierowców, którzy będą tak ułożeni jak Ty opowiadasz. Niestety praktyka pokazuje inaczej, bo każdy kierowca ma swoją historie co do zgłoszenia uszkodzeń, inna wrażliwość na porządek w kabinie i naczepie. W praktyce wygląda to tak, że nie ma winnego uszkodzeń i nie zapakuje się do takiego syfu. Nawet nie zgłoszono uszkodzenia, bo może nie zauważą i następną turą nie wrócę na ten sam skład. W poniedziałek, gdy kierowca spędza z rodzina czas i przy zimnym piwie do czego ma prawo, przed wyjazdem dowiaduje się spedytor, że auto nie sprawne lub w wtorek w trasie dowiaduje się szef, że opona rozcięta i trzeba ja zmienić w BE za 800eu lub ogrzewanie (webasto) nie działa lub klima itp.
~polskiniemiec
iiii!!!- myślę, że to kwestia doboru załogi. Jeżeli pieniądze będą motywować ludzi, to zadbają.
~bywalec
-iii!!! - a czy przy systemie 3/1 albo 4/1 nie ma rotacji na autach? wierzysz, że kierowca jeździ autem 3-4 tyg a później auto tydzień stoi na firmie?
Kwestia doboru 3 zgranych kierowców nie powinna być wielkim problemem, oni sami nawzajem zadbają o porządek. Proste, auto zjeżdża w piątek na bazę, kierowca wypakowuje graty i sprząta w kabinie. Zgłasza jakieś usterki, bo co mu zależy przecież on nie jest za nie odpowiedzialny, a jak uszkodził gdzieś auto i tego nie zgłosi to co za problem skontrolować takie auto po przyjeździe? obejść w koło i posprawdzać to przecież mniej jak 5-10 min zajmuje.
A jak robota jest ułożona to auto wróci już nawet w czwartek, bo kierowca wyjeździ te 90h do czwartku spokojnie i jest czas do poniedziałku na ewentualne naprawy.
A kierowca w takim systemie będzie szanował taką pracę.
~iiii!!!
~bywalec jeśli robota jest ułożona to nowy kierowca wsiada w czwartek i jedzie dalej auto, bo robota jest ułożona i to kierowca wyjechał swoje godziny a nie auto.. Przez obejście auta nie wszystko się skontroluje. Rozumiem, ze gdy kierowca zjedzie w czwartek lub piątek w nocy to 2 kierowca przyjedzie przejąć auto, skontroluje pasy, otwieranie dachu, klimę, ogrzewanie.
W takim systemie auto ma nie stygnąc, bo 2 auta musza zarobić na 3 kierowców. Mało jest firm, które jeżdżą w tym systemie ze zjazdami składu na bazę. Raczej to kierowców dowozi się do auta. U mnie jest system 2tyg i 4-5dni w domu auto bez rotacji kierowców ale to tez nie wychodzi zbyt dobrze. Taki kompromis miedzy rotacja kierowców a postojem składu.
Racja, ze to kwestia doboru 3 kierowców ale próbowałem i to nie jest proste.
Ten smaży w kabinie, drugi pali fajki, trzeci myje się raz w tygodniu i materac śmierdzi uwierz mi, że to trudniejsze niż znaleźć kandydatów na obsadę podwójną.
~bywalec
iii!!!- to jest na prawdę kwestia doboru ludzi. Zawsze się sami mogą do siebie dopasować jak się np. znają. Wszystko jest kwestią kasy. Bo ile Ciebie kosztują 2 kierowcy jeżdżący non stop i co drugi weekend wolny? Do tego dochodzą zwroty wolnych dni za nadgodziny, urlop, jakieś sytuacje losowe typu choroba czy coś innego i auto stoi. Przy 3 kiero na 2 auta zawsze można pomanewrować, że np jeden zaniemógł to drugi nie ma tyg wolnego tylko rusza w trase po weekendzie a ten co go zastępuje pojedzie za niego tak samo w kolejnym wyjeździe, czyli takie płynne przejście z 2/1 na 4/2. Wszystkie nadgodziny i urlopy wykorzystane są w cyklu, oprócz bodajże urlopu 2tyg co musi wg prawa trwać nieprzerwanie przez 2 tyg, ale to jak już wspomniałem można pod koniec roku wykorzystać jak i tak większość aut stoi.
Powiedzmy na 52tyg w roku auto jeździ 50tyg przy 3 kiero na 2 auta, a u Ciebie z przypisanym kierowcą do auta ile? Przy dobrych wiatrach to pewnie 44 - 45 tyg?
~iiii!!!
~bywalec pełna zgoda. Nie tak łatwo znaleźć 3 zgranych kierowców. Taki system tez prowadzi do niższych zarobków ale nie każdemu kierowcy trzeba 6 na miesiąc. Jeśli jutro Niemcy klepną zakaz 45h w kabinie to namnoży się firm z takim systemem, bo to będzie najprostsze i najtańsze rozwiązanie.
~MARECKI
DEN HARTOGH HOLANDIA NA ADR KWESTIA DOGADANIA SYSTEM 2/2 4/4 W TYM 4/4 JEST TAK ŻE MASZ 1200 EUR CO MIESIĄC POZDRAWIAM
~iiii!!!
~MARECKI rozumiem, że na umowę o prace w Holandii i kierowca musi sobie dojechać do Holandii.
~Justyna
Witam, oferujemy pracę w systemie 2/1 na plandekach i cysternach spożywczych. Cargo Expert Nowy Tomyśl ul. Długa 6/5. Tel. 607-801-905.
~kolega zza kółka
Jedno miejsce na tygodniowe kołka na firankę PL-UE-PL i 3-4 dni przerwy przed następnym Bełchatów-Radomsko-C zęstochowa. Tel. 691 021 582
~Kierowca
Szukam pracy na chłodnie, system 2/1 lub 2/2 trasy tylko po UE bez BG. Może byc podwójna obsada. tel. 502-999-345
~start
2/1 w ujeciu rocznym to 17 tygodni wolnych, 3/1 to 12, ale o czym tu pisać mało który z was przepracował cały rok w jednej firmie
InvestTransport
Jeżeli szukacie systemu pracy 2/1 to zapraszam firma z Koszalina oferujemy dobre warunki i system
AUran
Podaj namiary na tą firme w Lipsku z systemem 2/1.
~Marek34
Jezdze 2/2 od poczatku tego roku i jestem mega zadowolony, start i meta na bazie, pelen etat, 4000 zl stalej pensji.. nigdy wiecej innych systemów.. jezdzilem pare lat 3/1.. Polecam, pracuje sie zupelnie inaczej.
~Rysiek777
2/2 to jedyny system z którego nie ma nadgodzin i nie ma napięć
~Rysiek777
junior nie można iść do seminarium jak małżeństwo zawarłeś wiec nie wszyscy możemy pójść za tobą :)
~kierowca de
A ja wa wszystkim proponuje system 1/3 tzn. tydzien w pracy i 3 tygodnie w domu. zarobki 2000 euro na rękę. Praca bez znajomości języka na Niemieckim kontrakcie. Pasuje?
~Rumbi
MAREK no to żeś zrobil interes życia 4 tyś zł za 2 tygodnie
~sdsd
4 tyś za2 tygodnie pracy jest ok dla kogoś kto nie ma tuzina kredytów i kilku dzieciaków oraz bezrobotnej żony ; )
~Nowy
Witam, My z dziewczyną od czerwca jeździmy w podwójnej obsadzie w systemie 2/2 i za tą pracę bierzemy 4700, Uważam że za taki system są to dosyć rozsądne pieniądze.
~Nowy
Oczywiście każde z nas bierze po 4700
lukas1987
witam jaka firme polecicie w systemie 2na1 z okolic zgorzelca wroclawia
~janek
Polecam wszystkim powiedzieć że to Ty jak tam u Ciebie ja przerwa Spokój jak tam u Ciebie ja przerwa Spokój jak by co nie można zrobić
~janek
Oni tak nie umieją
~mmm
Witam.
Od stycznia ruszamy z systemem 2/2. Okolice Zgorzelca.
Wynagrodzenie od 4500 do 5500 zł.
Praca na plandece - podstawowy adr.
Trasy it-de.
Proszę sms 507630755
~zainteresowany
A jak wyglada sprawa urlopów? w systemie 2/1 3 kierowców 2 auta
~Lysy
Czesc koledzy szukam pracy kierowca doswiadczenie niemiecki dobry tylko praca u niemaca i najwarzniesze system 2/1
~Blubrak
Około 4 euro za godzinę pracy. Nie winięzachodnich związkowców za niechęć do menelodrajwerów z PL. Szmaty!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.14.85.76

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels