Euro Finannce Sp. z o.o.
etransport.pl > Forum > polo market
Grupa tematyczna: Firmy - opinie
ID: 14517

polo market

  
~darek
*
Eurotrailer Sp. z o.o.
Posty (2943) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 1 z 99
~tuyfd
(2014-06-22 15:49:55)
treZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bogacz
(2014-06-23 19:35:04)
a jaka tam legalu urbana na kcku istnieje jeszcze ten system czy pozamiatane mobile?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~były mg
(2014-06-25 20:00:02)
Jak tam sobie radzi nowa ochrona w CL2? Słyszałem, że niezłe jaja. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kierowca
(2014-07-04 13:29:43)
Są przyjecia kierowców w Kłobucku?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bogacz
(2014-07-06 07:55:33)
jasne ze są najlepiej do cieploka idz tam taki przemiał że nie idzie nadążyćZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lala
(2014-07-07 21:22:54)
czy pracodwca musi powiadomić bhp o wypadku czy ja musze dopilnować żeby ten został powiadomionyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lala
(2014-07-07 21:24:09)
niech ktoś mi pomoże
odpiszcie
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kierrrr
(2014-07-07 23:33:45)
lala niestety nie pomogę, przykro mi, nie znam się : (
bogacz a dlaczego, aż taka rotacja u cieplińskiego? mało płaci, czy co?.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bagacz
(2014-07-08 19:25:32)
płaci od km obciążenia za wszystko z 10 poprawek w miesiącu może ze 2 niedziele wolne spróbuj zobaczyszZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mer
(2014-07-09 18:20:50)
Bez przesady, śmiać się chce, przecież ludzie sami tego chcą, żeby tyle jeździć, bo o kasę chodzi, nikt nikogo do niczego nie zmusza, mamy wolny kraj!!!. Jak ktoś ma w 4 literach rodzinę, to tak jest : (Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Esa
(2014-08-06 22:12:35)
A czy wie ktos o magazynie ktore buduja pod koninem o co chodziZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~knyr
(2014-08-08 11:00:03)
odchodza te sklepy czy nie? co bedzie z cl2? wie ktos cos?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~oppp
(2014-08-29 21:30:52)
Pojawiło się ogłszenie Polomarket zatrudni kierowce CE gotowośc do otwarcia działalności gospodarczej bezposrednio czyli zatrudnią. Ciekawe ile się wychodzi i czy wszystkpo na legalu?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Mgr. Parkingowy
(2014-08-29 21:34:50)
polomarket zatrudni - gdzie? a polo market ma chodź jedno swoje auto? bo do tej pory wszystko to podwykonawcy... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bogacz
(2014-08-29 22:05:38)
ciekawe gdzie to ogłoszenie??? tabor najętyyyy!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~sam on
(2014-09-02 15:43:13)
przeciez cl1 giebnia ma swoje autka naczepy, tandemy i solowki plus dodatkowo wynajmy.
to o czym mowicie ze nie posiadaja taboru
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bogacz
(2014-09-11 22:38:38)
połowa aut i kiero ponoć odpada z kck wi cos ktos?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kierowca bombowca
(2014-09-12 06:39:04)
czy prawda jest to, ze konin bedzie posiadal wlasny transport, tabor i URBANSKI nie ma tam co szukac a giebnie przejmnie CIEPLINSKI cyli morał z tego taki jak zwykle pan TOMASZ URB. znowu oszukuje swoich kierowcow, ze bedzie dobrze, zeby sobie pracy nie szukali na razie a jak przyjdzie co do czego to zostana na lodziei tyle. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~prawie kierownik
(2014-09-14 10:54:35)
tak samo jak polowa ludzi z klobucka czy giebni zostanie na lodzie! a oni sciemniaja ze bedzie dobrze, jak moze byc dobrze jak bedzie polowe mniej pracy. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kierowca bombowca
(2014-09-14 17:33:46)
TPU I WISNIEWSKI PRACUJA TYLKO DO KONCA STYCZNIA I WEK WEK WEK A KIEROWCY NA BRUK tylko nikt o tym nie chce pwiedziećZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier
(2014-09-15 08:39:35)
tpu moze sprzedac wszystkie samochody i bedzie do konca zycia mial kase tak sie dorobil na polo i wykorzystywanych kierowcach. jemu bida nic nie zrobi tylko kierowcy zostana z niczym na zimeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier
(2014-09-15 08:44:51)
a nikt jeszcze nie pisal o tych ktorzy trzymaja palec w... jezdza po 31 dni w miesiacu i spia wszedzie na kierownicy. tpu ma takich dziobakow :). Wiadomo nikt nie lubi inspekcji ale za nich to powinna sie ona wziasc. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bogacz
(2014-09-19 23:43:14)
TO TYLKO CIEPLUSZEK NA KCKU ZOSTAJE I BIOŁO ŻÓLTE POROZWALANE RENÓWKI???Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier urb
(2014-09-20 17:22:59)
nie biolo-żółe tylko BIało bialo kolego pisz ładnieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bogacz
(2014-09-22 19:13:32)
ładnia ładnie porozwalane o to się rozchodzi wiadomo kiero URB tez kiedyć byłe URB NA kckuZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Kier
(2014-10-19 20:58:07)
Rozlatuje sie tam transport, jest lipna, jeszcze troche i sam dyrektor będzie jeździł z biedronkiZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-10-19 21:08:07)
a ciecie w polo ale wariują - kiedyś było spoko teraz nawet na parkignu stać nie wolno - to po ch, ., j parking? raz specjalnie kupiłem całą dużą walizkę asortymentów spożywczych, cieć pyta czy mam cośdo oklejenia - a ja na to mam :) wysypałem z walizki i oklejali pół godziny (nie śpieszyło mi się bo mam stawkę godzinową 25 zeta w przeciwnieństwie do tych cieciów co za 1280zł udają bossów - jaja z nich robię za każdym razem jak tam jadę :) jest taka * niewyżyta w kłobucku (ta z kolczykami i pierścionkami) widać dawno ogona nie miała - wziełem tel i umawiam się z nią... umówiłem się w restauracji i nie przyjechałem - a ta mi pół nocy dzwoniła i smsy pisała ahahahaha normalnie laba w ujZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kierowca private
(2014-10-20 21:44:47)
Wszystko sie wali sypie zero logistyki same galgany zostaly kmn brak i na lepsze sie nie zanosi trzeba robic wypad zanim sam powie ze nie ma roboty takiej sytuacji nie pizwolimy dac co nie ktorym szefom i jeszcze na koniec parę groszy za ta dzika pracę za delegacje djety gofziny nocne koledzy brac ivrobic ksera kart tarcz i zaswiadczen weekendowych z waszymi podpisami czemu za tyle lat ciezkiej pracy i nabijaniu komus kasy na konta, za brak szacunku mamy zostac na lodzie nie dajmy sie sa organy porzadkowe ktore pomoga nam wszystkim odzyskac pare groszyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kierowca private
(2014-10-20 21:47:44)
Sory za błędy pisałem podczas jazdy poprawki 2 kurs i jeszcze jeden gs. A wogole jak żyje Władek i JelopZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~kier
(2014-10-21 17:49:29)
porażka totalna na polo, ten logistyk który przyszedł z biedronki to chyba na etacie w biedronce też jest bo tak planuje że w polo się robi kibel. niedługo sam prezes bedzie woził... nie mogli się dogadac to teraz kto mądrzejszy przetrwa a reszta kolesi którzy zalezy im na kasie niedługo tej kasy nie będzie miała.. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 1 z 99

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 50.16.165.62 = ec2-50-16-165-62.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 4+4 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



WOTRANT S.L. ( Wtransnet )
Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek forumFirmy z Zamościa - jakie są i jak placą (352) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymNiesprawnym autokarem na wycieczkę (1) »
Wątek forumDo kierowców narzękających na szefów (78) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymWITD: Śmiertelny wypadek (14) »
Wątek forumFRANCUSKA FIRMA Z OBORNIK (1) »
Wątek forumFRANCUSKA FIRMA Z OBORNIK (1) »
Wątek forumspedytor (13) »
Wątek forumkobieta szuka pracy jako kierowca B, C+E w trakc (47) »
Wątek forumFirma wycofała wniosek o zapłatę 19tys euro (22) »
Wątek forumMag Road (3) »
Wątek forumGABI TRANS z Lasek (8) »
Wątek forumElektronka na białoruś (37) »
Wątek forumOCRK (48) »
Wątek forum~ku-ku. Co to za pajac? (165) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymCiebie też dopadnie dyrektywa siarkowa (4) »
Wątek forumzapięcie celne dobusa (2) »
Wątek forumDirect Log. Woergel (11) »
Wątek forumVOS Logistic (1256) »
Wątek forumARONKAS-KATOWICE (2) »
Wątek forumSzczepan AGD (4) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymZatrzymani za kradzieże paliwa (2) »
Wątek forumvolvo fh 13 2008 hakowiec spalanie (1) »
Wątek powiązany z artykułem prasowym"Na gapę" przez granicę (1) »
Wątek forumPoszukujemy kierowców FER-TRANS - dolny śląsk (4) »
Wątek forumCzy jesteś za wprowadzeniem waluty euro do Polski??? (365) »
Wątek forumKIEROWCA DO ZABRANIA (938) »
Wątek forumFirmy Transportowe Włocławek i okolice gdzie iść (166) »
Wątek forumjazda bez karty (32) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontADR - Kurs w Błoniu woj. mazowieckie (8) »
Wątek powiązany z plikiem wideoTAG TRANSPORT (2) »
Wątek forumPrzewoźnik do magazynu crossdock na śłąsku (1) »
Wątek forumOmega Transport Osiny k. Częstochowy (74) »
Wątek forumMam wolna lawete z Wloch do Polski, Busik 3. 5T (39) »
Wątek forumJAK SIE JEZDZI U SMEETS FERRY I JAK PLACA?? (1560) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymRuszają prace przy budowie drogi S19 (2) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymRozwój Wielkopolski z Volkswagen Poznań (3) »
Wątek forumSzukam spedytora!!! (149) »
Wątek forumBiedronka Ruda ŚL (1148) »
Wątek forumSpalanie Renault Premium 450 dxi (29) »
Wątek forumKTO CHETNY NA SPRAWE PRZECIWKO FIRMIE ALEX Z RYN (22) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd