Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Problem podczas transportu

ID: 144423


Witam nie wiem czy w dobrym dziale opisze moj problem ale mysle ze tutaj tez ktos udzieli mi odpowiedzi. Ostatnio przydazyla mi sie nie mila sytuacja. Podczas transportu przechylila mi sie paleta i uszkodzilo sie czesc towaru podczas przymusowego wykonania hamowania awaryjnego. Paleta byla zabezpieczona dwoma pasami na ukos pech chcial ze pas sie poluznil. Czy w 100% bede odpowiadal za towar i czy bede za to obciazony? Na dodatek szef nie wyplacil pieniedzy za kółko.

Posty (14)

kamil00456
jak w temacie...
visitors
kto zabezpiecza ladunek?
wg przepisow to kierujacy jest odpowiedzialny za zabiezpieczenie ladunku i takie jego zamocowanie, aby podczas hamowania ladunek nie mogl sie przemiescic.
malo tego, urzadzenia do mocowania musza byc zabezpieczone przed samodzielnym poluzowaniem.

wiec wystarczy udowodnic ze pracodawca nie zaopatrzyl cie w takie urzadzenia i sprawa wygrana
kamil00456
jedynie co to pasy z lebiotkami i na dodatek nie wszystkie nowe. Ale tez jak tu niby udowodnic firma nie robila zdjec jak to czasem bywa i ja tez nie mam dowodu jedynie moglyby potwierdzic moja wersje osoby ktory byly przy zaladunku.
visitors
ale jaka wersje?
ze napinacze nie mialy blokady?
no bo tylko tutaj nie widze twojej winy.
reszta ( opisana w tytule ) wskazuje jednoznacznie na twoja wine:

1- zabezpieczenie ladunku, ktore umozliwilo przemieszczenie ladunku podczas hamowania
2 - takie zalozenie pasow, ze te mialy mozliwosc poluzowania

oczyw iscie mozesz dochodzic swojej swoich spraw w sadzie.
przewoznik nie moze jako tako obciazyc cie za uszkodzony towar ( to pokrywa OCP ) ale moze cie ociazyc zwiekszona skladka ubezpieczeniowa
ale tylko poprzez note lub sadowo
knightrider
Visitors wyobraź sobie, że są takie ładunki, których nie da się całkowicie zabezpieczyć.
Po drugie ładunki są ubezpieczone.
visitors
knight - kazdy ladunek da sie zapezpieczyc
po drugie:
visitors
(2014-04-20 19:13:50)
przewoznik nie moze jako tako obciazyc cie za uszkodzony towar ( to pokrywa OCP ) ale moze cie ociazyc zwiekszona skladka ubezpieczeniowa
knightrider
Visitors dam Ci przykład pierwszy z brzegu. Jak zabezpieczysz przed poskładaniem się jak domino w razie awaryjnego hamowania palety z wodą mineralną na naczepie typu chłodnia?
visitors
siatka zabezpieczajaca
visitors
jedna malo?
zastosuj dwie.
dwie malo? zaloz trzy
trzy malo? zaloz 10
visitors
nie siatka?
no to poduszkami powietrznymi.
w chlodni to akurat nie problem
knightrider
Już to widzę :)
visitors
kogo obchodzi co ty widzisz.
uszkodzisz towar to placisz.
i to tyle
knightrider
Jeżdżę 12 lat, kilka razy miałem towar uszkodzony i nie zapłaciłem za to złamanego grosika.
To tyle :)

1

visitors
ok.
zloz na tace za szefa.
inny zaplaci.
to tyle
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels