ID: 144423
Problem podczas transportu
ID: 144423
ID: 144423
Witam nie wiem czy w dobrym dziale opisze moj problem ale mysle ze tutaj tez ktos udzieli mi odpowiedzi. Ostatnio przydazyla mi sie nie mila sytuacja. Podczas transportu przechylila mi sie paleta i uszkodzilo sie czesc towaru podczas przymusowego wykonania hamowania awaryjnego. Paleta byla zabezpieczona dwoma pasami na ukos pech chcial ze pas sie poluznil. Czy w 100% bede odpowiadal za towar i czy bede za to obciazony? Na dodatek szef nie wyplacil pieniedzy za kółko.
Witam nie wiem czy w dobrym dziale opisze moj problem ale mysle ze tutaj tez ktos udzieli mi odpowiedzi. Ostatnio przydazyla mi sie nie mila sytuacja. Podczas transportu przechylila mi sie paleta i uszkodzilo sie czesc towaru podczas przymusowego wykonania hamowania awaryjnego. Paleta byla zabezpieczona dwoma pasami na ukos pech chcial ze pas sie poluznil. Czy w 100% bede odpowiadal za towar i czy bede za to obciazony? Na dodatek szef nie wyplacil pieniedzy za kółko.
Posty (14)
kamil00456
| jak w temacie... | |||
visitors
| kto zabezpiecza ladunek? wg przepisow to kierujacy jest odpowiedzialny za zabiezpieczenie ladunku i takie jego zamocowanie, aby podczas hamowania ladunek nie mogl sie przemiescic. malo tego, urzadzenia do mocowania musza byc zabezpieczone przed samodzielnym poluzowaniem. wiec wystarczy udowodnic ze pracodawca nie zaopatrzyl cie w takie urzadzenia i sprawa wygrana | |||
kamil00456
| jedynie co to pasy z lebiotkami i na dodatek nie wszystkie nowe. Ale tez jak tu niby udowodnic firma nie robila zdjec jak to czasem bywa i ja tez nie mam dowodu jedynie moglyby potwierdzic moja wersje osoby ktory byly przy zaladunku. | |||
visitors
| ale jaka wersje? ze napinacze nie mialy blokady? no bo tylko tutaj nie widze twojej winy. reszta ( opisana w tytule ) wskazuje jednoznacznie na twoja wine: 1- zabezpieczenie ladunku, ktore umozliwilo przemieszczenie ladunku podczas hamowania 2 - takie zalozenie pasow, ze te mialy mozliwosc poluzowania oczyw iscie mozesz dochodzic swojej swoich spraw w sadzie. przewoznik nie moze jako tako obciazyc cie za uszkodzony towar ( to pokrywa OCP ) ale moze cie ociazyc zwiekszona skladka ubezpieczeniowa ale tylko poprzez note lub sadowo | |||
knightrider
| Visitors wyobraź sobie, że są takie ładunki, których nie da się całkowicie zabezpieczyć. Po drugie ładunki są ubezpieczone. | |||
visitors
| knight - kazdy ladunek da sie zapezpieczyc po drugie: visitors (2014-04-20 19:13:50) przewoznik nie moze jako tako obciazyc cie za uszkodzony towar ( to pokrywa OCP ) ale moze cie ociazyc zwiekszona skladka ubezpieczeniowa | |||
knightrider
| Visitors dam Ci przykład pierwszy z brzegu. Jak zabezpieczysz przed poskładaniem się jak domino w razie awaryjnego hamowania palety z wodą mineralną na naczepie typu chłodnia? | |||
visitors
| siatka zabezpieczajaca | |||
visitors
| jedna malo? zastosuj dwie. dwie malo? zaloz trzy trzy malo? zaloz 10 | |||
visitors
| nie siatka? no to poduszkami powietrznymi. w chlodni to akurat nie problem | |||
knightrider
| Już to widzę :) | |||
visitors
| kogo obchodzi co ty widzisz. uszkodzisz towar to placisz. i to tyle | |||
knightrider
| Jeżdżę 12 lat, kilka razy miałem towar uszkodzony i nie zapłaciłem za to złamanego grosika. To tyle :) | 1 | ||
visitors
| ok. zloz na tace za szefa. inny zaplaci. to tyle |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.