Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

WITD: Ukryty ADR

ID: 143161


W czwartek 27 marca br., Inspektorzy Wielkopolskiego WITD z Oddziału Terenowego w Koninie na DK nr 92 zatrzymali do kontroli zespół pojazdów polskiego przewoźnika.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (10)

~leo
legalizacji? co za de*il pisze tekst, jeżeli miał przegląd techniczny to już był zalegalizowany a za brak oznaczenia przewoźnikowi na maxa
~Artur
tu chyba chodziło o legalizacje tachografu, bo ADR pod plandeką to wymaga tylko 2 tablic i 2 sztuki gaśnic łącznie 12 kg oraz instrukcji pisemnej i listu przewozowego
~Wacek
Ukryty ADR, to Nikoś Dyzma dla niepoznaki zwany Donaldem...
PS
://www. youtube. com/watch?v=IuqirCK2 R3k
leon
.. Ciekawi mnie bardzo co z karą dla załadowcy?

3

ADR-ADVISER
Leon, słuszna uwaga. Odpowiedzialność spoczywa tu również na załadowcy, który nie dopełnił swoich podstawowych obowiązków i nie sprawdził wyposażenia pojazdu i kwalifikacji kierowcy. Niestety, kierowca (Przewoźnik) poniesie konsekwencje, że dał sobie załadować taki towar ale na szczęście w postępowaniu administracyjnym również do załadowcy ITD się dobierze. Od siebie dodam, że jeżeli w "procederze" uczestniczyła firma spedycyjna, też powinna ponieść konsekwencje finansowe, jeżeli mając wiedzę płynącą ze zlecenia skierowała pod załadunek Przewoźnika nie spełniającego podstawowych wymogów ADR.

3

~NONL
ADR-ADVISER wszystkie spedycje jak rabeny, schenkery i inne patologie o tym wiedzą... tylko mają to głęboko. Gro "przewoźników" to byli milicjanci z układami i ich pojazdów się nie kontroluje. Sam mieszkam "przy rabenie" i wiem z opowieści młodych, którzy tam "jeżdżą", co wożą i jak wyglądają kontrole. Widziałeś w tych kurierskich molochach solówkę lub busa z otwartymi tablicami, bo ja nie.
~Zygmunt
Legalizacja to może dotyczyć tachografu, potrzebne jest jeszcze świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów niebezpiecznych"tak zwany czerwony pasek"z TDT wystawiany po dodatkowym przeglądzie w stacji diagnostycznej

-1

~bolek
Zygmunt- co ty pitolisz za *ły, czerwony pasek to nie do naczep plandekowych tylko jak ciąga sie cysterny adr to ciągnik musi miec to dopuszczenie

1

~Artur
tak zgadza się czerwony pasek dotyczy tylko wszelkich cystern pod ADR oraz pojazdu który go ciągnie czyli CS lub solówka oraz przyczepa, plandeka lub kontener nie wymaga czerwonego paska
ese
~Artur
(2014-03-30 11:53:16) tak zgadza się czerwony pasek dotyczy tylko wszelkich cystern pod ADR oraz pojazdu który go ciągnie czyli CS lub solówka oraz przyczepa, plandeka lub kontener nie wymaga czerwonego paska-

Więcej.. Nie jest wymagane nic szczegóonego ponad to, co ma każdy inny pojazd.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.134.104.173

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels