ID: 143161
WITD: Ukryty ADR
ID: 143161
ID: 143161
W czwartek 27 marca br., Inspektorzy Wielkopolskiego WITD z Oddziału Terenowego w Koninie na DK nr 92 zatrzymali do kontroli zespół pojazdów polskiego przewoźnika.
W czwartek 27 marca br., Inspektorzy Wielkopolskiego WITD z Oddziału Terenowego w Koninie na DK nr 92 zatrzymali do kontroli zespół pojazdów polskiego przewoźnika.
~etransport.pl
Posty (10)
~leo | legalizacji? co za de*il pisze tekst, jeżeli miał przegląd techniczny to już był zalegalizowany a za brak oznaczenia przewoźnikowi na maxa | |||
~Artur | tu chyba chodziło o legalizacje tachografu, bo ADR pod plandeką to wymaga tylko 2 tablic i 2 sztuki gaśnic łącznie 12 kg oraz instrukcji pisemnej i listu przewozowego | |||
~Wacek | Ukryty ADR, to Nikoś Dyzma dla niepoznaki zwany Donaldem... PS ://www. youtube. com/watch?v=IuqirCK2 R3k | |||
leon
| .. Ciekawi mnie bardzo co z karą dla załadowcy? | 3 | ||
ADR-ADVISER
| Leon, słuszna uwaga. Odpowiedzialność spoczywa tu również na załadowcy, który nie dopełnił swoich podstawowych obowiązków i nie sprawdził wyposażenia pojazdu i kwalifikacji kierowcy. Niestety, kierowca (Przewoźnik) poniesie konsekwencje, że dał sobie załadować taki towar ale na szczęście w postępowaniu administracyjnym również do załadowcy ITD się dobierze. Od siebie dodam, że jeżeli w "procederze" uczestniczyła firma spedycyjna, też powinna ponieść konsekwencje finansowe, jeżeli mając wiedzę płynącą ze zlecenia skierowała pod załadunek Przewoźnika nie spełniającego podstawowych wymogów ADR. | 3 | ||
~NONL | ADR-ADVISER wszystkie spedycje jak rabeny, schenkery i inne patologie o tym wiedzą... tylko mają to głęboko. Gro "przewoźników" to byli milicjanci z układami i ich pojazdów się nie kontroluje. Sam mieszkam "przy rabenie" i wiem z opowieści młodych, którzy tam "jeżdżą", co wożą i jak wyglądają kontrole. Widziałeś w tych kurierskich molochach solówkę lub busa z otwartymi tablicami, bo ja nie. | |||
~Zygmunt | Legalizacja to może dotyczyć tachografu, potrzebne jest jeszcze świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów niebezpiecznych"tak zwany czerwony pasek"z TDT wystawiany po dodatkowym przeglądzie w stacji diagnostycznej | -1 | ||
~bolek | Zygmunt- co ty pitolisz za *ły, czerwony pasek to nie do naczep plandekowych tylko jak ciąga sie cysterny adr to ciągnik musi miec to dopuszczenie | 1 | ||
~Artur | tak zgadza się czerwony pasek dotyczy tylko wszelkich cystern pod ADR oraz pojazdu który go ciągnie czyli CS lub solówka oraz przyczepa, plandeka lub kontener nie wymaga czerwonego paska | |||
ese
| ~Artur (2014-03-30 11:53:16) tak zgadza się czerwony pasek dotyczy tylko wszelkich cystern pod ADR oraz pojazdu który go ciągnie czyli CS lub solówka oraz przyczepa, plandeka lub kontener nie wymaga czerwonego paska- Więcej.. Nie jest wymagane nic szczegóonego ponad to, co ma każdy inny pojazd. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.