VAT POLSKA Sp. z o.o.

VOS LOGISTICS POLSKA
ID: 14139

Hej! Chcialbymsie dowiedziec czegos o firme VOS lOGISTICS bo dostalem tam oferte pracy jako spedytor miedzynardowoy i nie wiem jak tam ejst... Moze kierowcy cos wiedza albo byli pracownicy VOS-a Pozdrawiam

~Adam K.
*

PKS Gdańsk-Oliwa SA/ PROMY24.com 1

Posty (180)

~J-24
2014-10-12 19:32:13
to vos jeszcze istnieje tj ma polskich kierowcow -jak tak bardzo dziwne
~J-24
2014-10-12 19:34:56
a Ukrainców to juz dawno przyjmuje-rotacja jak na Dworcu Centralny-na 10 przyjetych 12 odchodzi

1

~kupiec
2015-02-04 11:24:08
Jeździłem jako podwykonawca Vos. Jedno trzeba im przyznać że jeśli chodzi i pieniądze to jak przychodzi termin to pieniądze na koncie. Każde auto ma zamontowaną satelitę z terminalem do komunikacji za które płaci podwykonawca. Za casco naczepy też płaci podwykonawca. Zwracają za opłaty za myto ale jest jeden haczyk ze Niemcy płaci się samemu i potem refakturuje. Czyli czekamy fizycznie 45 dni. Za paliwo faktury co 2 tygodnie. . Fakturowanie brutto zarówno usługi jak i paliwo. Pan sikora który werbuje do współpracy jest ok i robi dobrą robotę. Co do Fleetów w Warszawie to ogólnie uważają że są czymś lepszym i nie mają szacunku do podwykonawców i kierowców. Zazwyczaj to młodzi chłoptasie którzy uważają że wiedzą wszystko o transporcie bo byli na szkoleniu a auto widzieli na plakacie albo jako kropka na ekranie. Nie znają rzeczywistości w trasie. Ja trafiłem na Mikołaja Klejnę. Kłamczuch i gbur jakich mało. Ciągle pytania czemu tak wolno? czemu pauza? czemu tak długo spinanie naczepy a naczepy stare bez drzwi tylko plandeka. Dał tylko dyspozycję żeby zgłosić się do portu w Callais po tcket na prom ale już nie powiedział do którego biura. Szukanie na piechotę trwało godzinę i akurat prom odpływał więc pretensje do podwykonawcy. Ale fleet oczywiście winy swojej nie widział. Dyspozycje co do parkingów dał ale tylko nazwę miejscowości a już adresu nie. 30 minut szukaliśmy parkingu, za to też pretensje że z towarem się kręciliśmy po mieście. Potem jak dostał ochrzan jak robił problemy ze zjazdem to powiedział że zrobi wszystko żeby nas wyrzucić. Faktycznie tydzień później skargi do przełożonego były że niby my zawiniliśmy i jego błędy obracał jako Nasze. A przełożony wierzył tylko jemu bo to jego pracownik. Klejna robił po złości specjalnie nie układał tak pracy zeby zdążyć na zjazd autokarem w pobliże domu. Tylko po złości. Chamskie odzywki jak do gówniarzy. Po złości jak coś nie pasowało to ładowanie 3 naczep dziennie po placu 5 km każdy po 0, 80eurcent. To tak za karę. Ogólnie fleety wszystko psują Vos i nie zdziwię sie jak za kilka lat rozwalą tą frmę. Bo wystarczyło by podejście partnerskie i wiadomo że pracować trzeba ale bez podrzucania świństw i złośliwości. Często niby Klejnie nie dochodziły CMR za niektóre frachty a inne z tej samej koperty doszły. W jednej kopercie wysłałem np 10 CMR to 7 niby doszło a 3 nie? Czy to nie kpina i złośliwość fleeta żeby dać nauczkę i fakturę opóźnić? Vos ten sprzed 10 lat w Breukelen a ten obecnie z Warszawy to dwie różne firmy i to prawda ze tam gdzie patyki się wezmą za robotę to firmę rozwalą. Tyczy się to fleetów z Warszawy. Pracowaliśmy z Vos w Breukelen a ten patyk Klejna gadał do ludzi że w to nie wierzy bo nie ma w komputerze. Mamy faktury z tamtego okresu a ten gamoń uwaza że czego nie ma w komputerze to tego nie było. On zestaw widzi tylko w komputerze. Vos była dobrą firmą a teraz to atmosfera nerwów i kłamstwa Fleetów i chamstwa. A szkoda Zagłosuj
~kupiec
2015-02-04 11:26:56
Po niedawnej uchwale siedmiu sędziów Sądu Najwyższego rząd chce wprowadzić specjalny dodatek za rozłąkę lub specjalne diety dla kierowców wykonujących transport międzynarodowy. Przygotował dwa projekty zmian w ustawie o czasie pracy kierowców, czytamy w Serwisie Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych.
~kupiec
2015-02-04 11:27:46
W reakcji na uchwałę SN Ministerstwo Infrastruktury przygotowało dwa różne projekty zmian w ustawie o czasie pracy kierowców. Pierwszy przewiduje przyznanie kierowcom dodatku za rozłąkę w czasie podróży służbowej. Świadczenie byłoby wypłacane według zasad i stawek uzgodnionych między przewoźnikami i kierowcami w układach zbiorowych pracy lub regulaminach pracy. Jeśli firma nie miałaby takich przepisów, zasady musiałyby być zawarte w umowie o pracę.

Drugi projekt jest bardziej rozbudowany. Przewiduje przyznawanie kierowcom ryczałtów za noclegi i diety za podróże służbowe na terytorium Polski i poza jego granicami. Resort zostawił przewoźnikom i związkowcom wynegocjowanie wysokości tych świadczeń.
~ref
2015-02-24 18:38:32
Szukam osoby o nicku, byly nievolnik, Jesli to czytasz odezwij sie tutaj jesli mozesz mam wazne pytanie. Pozdro Ref...
~byly nievolnik
2015-02-24 18:43:45
:) jestem
~znawca
2015-07-18 22:43:42
Czesc. daj namiary to sie odezwie
~rafael
2015-08-07 13:43:25
A ja wlasnie zastanawiam sie co jaka firma byla by najlepszym rozwiazaniem dla kierowcy z dwu letnim doswiadczeniem
~ocet
2015-08-08 23:02:45
zapraszamy na docieranie
~Benny
2015-08-09 09:39:26
Robic wam sie nie chce i tyle w vos nie ma zle tylko kasa smieszna 44 e i 1350 podstawy na przerzutach to smiech na sali gdy wszyscy placa juz po 46 47 50 e nawet ukraincy zaczynaja marudzic haha kiedy warszawka sie obudzi ze zarobki sa za male jak zostanie 5 kierowcow z tego 4 mentorow? ?
~beny
2015-08-09 12:18:02
to nie batim nie jedziesz na pol roku tylko na 21 dni wiec daje sie rade narazie osmieszamy sie tylko i wylacznie z dieta i podstawa
~majkel
2015-11-19 11:48:09
koledzy chcialbym sie przyjac do vosa na silosy zastanawiam sie caly czas czy moglibyscie mi podpowiedziec jak tam jest
~649
2015-11-30 13:12:58
Powiem krótko w Vos Silo nie ma wielkiej rotacji z tego co widzę to praktycznie śladowe ilości rotacyjne nie to co na plandece... ogólnie kiedyś bulki to byli tacy lepsi kierowcy z vos lepiej traktowani lepsza kasa lepsza robota niektórzy myślą że nadal tak jest a prawda jest taka że nie chciał bym nawet za dopłatą przenieść się na silo jak dla mnie gówniana robota bynajmniej ta w vos niby szczycą się tym że nie muszą zapinać pasów na ładunek ale jak by zobaczyli ile ja razy w miesiącu zakładam te pasy w porównaniu do ich skakania na zał rozł po beczce myjkach zmienili by zdanie
Chłopaki z bulek sobie chwalą bo ciągle te same mo*dy w autobusie więc jak by było tak źle...
~zaczynałem jazdę w tym sy
2015-11-30 16:09:28
Nie masz na papierosa to idź do Vosa w Vosie zapalisz jak cie ktoś poczestuje.
~649
2015-12-01 21:40:38
Czyli pracując w vosie mile wspominasz to że nie miałeś problemu z fajkami MIŁO niema to jak żulić o szluga
~kos
2016-01-25 20:12:36
kolego kpiny a możesz opisać fakty przebiegające które przyczyniły się do Twojego omal przypłacenia zdrowia? jestem ciekaw co mogło się dziać że aż tak, pozdrawiam
chohlik
2016-01-25 21:47:34
Kolega, kpiny '' ma racje: pracowałem w vos wiele lat, ale jednak musiałem odejść : nie można cały czas być pijanym- żadna wątroba tego nie wytrzyma... 128512;
~649
2016-01-27 17:24:49
Oj Tomuś Tomuś szkoda twoich nerw... Każdy niech robi swoje i do przodu nie ma się co przejmować!
A jak ktoś sobie pozwoli na takie ekscesy to już jego interes...
~kpiny
2016-01-27 22:42:20
Kolego ktoś napiszę w skrócie. bo nie mam czasu.
~kpiny
2016-01-27 22:43:49
A wcześniej mnie wywaliło.
Jechałem z oponami, po prostu gabaryt, temat znany w wosie.
Następna naczepa przeładowana.
~kpiny
2016-01-27 22:45:58
W Anglii zaczął dach przeciekać i nie chcieli mnie załadować.
Sedytor do mnie z pretensjami jakby to była moja wina.
~:) :) :)
2016-01-28 01:17:05
spokojnie kolego opony w vos że gabaryt to standart im dobrze placa w razie czego oni placa mandat to jest wielkie nic przynajmniej przewąznie chca by stawać na płatnych parkingach wykąpiesz się za free internet za free :) w ludzkich warunkach, żeby były tylko takie tematy jak piszesz to by była złota firma wierz mi wiem co pisze
ps stary nie przejmuj się tym to jest nic, wszędzie jest to to jest transport, jest tyle firm w europie i każda się bije o dobry ładunek nie dziw się że większe firmy robia dużo by zdobyć kontrachenta więcej pojazdów w firmie to i potrzebna jest większa praca na te auta, prawda jest taka że transport w dzisiejszych czasach jest mega trudnym zawodem tak jak dla kierowców tak samo dla firm i tak samo dla spedytorów itp. każdy ciśnie bo konkurencja jest duża i nie śpi trzeba się nastawić i robić swoje by było dobrze a że ktos ma jakies pretensje stary to jest nic duże napięcie duże ciśnienie, walka to i każdy gdzieś upuszcza nerwy zlewaj tym bardziej jeżeli czujesz i widzisz że zrobiłes wiele by było dobrze i nie twoja wina, włącz sobie dobrą muze wtedy zapal faje pij dobra kawe i jedż miej w dd... ie :) ważne że dni lecą dietka wpływa z podstawa jest do przodu viva :) :) :) pozdrawiam
były VOS :)
~:) :) :)
2016-01-28 02:09:59
A jeżeli lubisz pracę kierowcy w czystym tego słowa znaczeniu w transporcie międzynarodowym i na końcu dnai lubisz czuć spełnienie które daje w tym zawodzie zmęcznie po którym czujesz kurcze dziś przejechałem ponad 600km i jestem już tutaj, przemierzać duże odległości na całej szerokości mapy europy i to nie palcem po mapie:) skandynawię i co niektórzy afrykę to szczerze z ręka na sercu polecam tą firmę a ci co narzekają przesadzają sam troche narzekałem ale to tylko narzekanie bo jak sami wiecie ten zawód nie nalezy do łatwych ale bywa i tak że daje sporo frajdy i wynagradza te niedogodności tymi dobrymi choć nie za częstymi chwilami i kasą jaką można zarobić fakt nie zwala z nóg ale w pl za 8 h zarobić podobną to kilka zawodów takich w naszym kraju jest wymieniłbym je na palcach moich rąk
~:) :) :)
2016-01-28 02:16:56
ok teraz krótko podobno teraz płaca 50 euro diety i podstawa jak wszędzie albo najniższa lub trochę wieksza no ale jeżeli ktoś nie zna dobrze języka angielskiego lub niemeickiego albo norweskiego lub innego inniejszego to nie oszukujmy się bez dobrego znajomego który zdarza się bardzo żadko zalezy kto i kogo zna i ten znany gdzie sie znajduje i co może i przede wszystkim co chce pomóc:) a jeżeli nie to zagraniczne firmy z oddziałami w pl typu vos nd/xpo, heisterkamp, alfredy talkemy i inne rossy, to stawiałbym na vos mi się tam dobrze pracowało nie jest łatwo bo tacho gorące na maxx ale przeważnie nie przeginane chyba że trzeba czasem ale to jak wszedzie sami wiecie o co chodzi to warsaw becelenguje choć czasem próbuje na swoją szale ale wtedy nie i koniec i przeważnie bastują bo wiedza że ich dyspozycja była i na ich korzyśc a skoro na ich korzyśc to dla czego ma być korzyścią firmy na niekorzyść tego co dla nich zarobil więcej niż standardowo pozdrawiam wszystkich hejjjjjjjjjjjjjjjj hejjjjjjjjjjjj hejjjjjjjj góroleeeeeeeeeeeeee :) :) :0
~TWSU
2016-02-11 14:57:49
Poproszę jakieś konkretne odpowiedzi. Jaka stawka diet ile podstawy. Dodam że na silo mam 5 lat doświadczenia. Nie pisać jak kiedyś było tylko jak jest teraz.
~ciupaska ciupaska hey
2016-03-16 23:29:32
100 dukatów diety za 4 doby i 18745 tys junaungów grenlandzko-równikow ych podstawy za miesiąc kirkucki i 8 batów za nie dostosoawanie się do reprymendy tacho do końca hehhehheh ; )
~ojojojojojjjjjjj
2016-03-19 01:10:17
5 lat doświadczenia to 5 dukatów dajoooooooooooooo i 5 beczek do deptania kapuchy ; )
~I, M a robot ; )
2016-03-31 23:48:59
TWSU kolego napiszę Tobie szczerą prawdę i nie słuchaj i nie czytaj opinii tych ktorzy tutaj mankoltentują; ) / narzekają fakt jest taki że nie jest to idealna firma jak z bajki ale jest to dośc dobra firma holenderska jak pewnie wiesz z oddziałem w pl mam kulki znajomych z którymi wracałem i miałem okazję porozmawiać szczerze i oni także byli szczerzy po jakimś czasie wychodzi, i byli w sumie zadowoleni a ci co piszą ze jak żle to albo się boją konkurencjii albo komuś coś nie przypasowało lub coś go ukoąsiło nie wiem różnie z ludżmi bywa wszyscy to wiemy, życzę powodzenia i pozdrawiam :) hejjjjjjjj

1

~I, M a robot ; )
2016-03-31 23:52:09
ps. malkontentują sorry za błędy lecz mało ważne są błędy liczy się przekaz i prawidłowo odebrany przekaz jeszcze raz pozdro a cwaniaków i kr*yn... -ów z docinkami z góry bardzo serdecznie pozdrawiam :) :) :) ; ) hehhe hejjjjjjjjj

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.167.102.98

Dodaj
Anuluj
F.L. Polska Sp. z o.o.

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce