ID: 134004
Czas jazdy po pauzie 45 min
ID: 134004
ID: 134004
Siemano, mam mały dylemat jako, że od nie dawna śmigam jeszcze nie wszystko jest dla mnie jasne, chciałbym aby ktoś mi wyjasnił jak to jest: Zaczynam pracę np. o 10:00 przejeżdzan czas 1h, 19 min. stojąc na rozładunku wychodzi mi pauza 45 min czy po tej pauzie mogę jechać już tylko "drugie" 4, 5 godziny i robić odpoczynek dobowy czy mogę jeszcze przejechać to 3h 11 min które zostało mi z pierwszej części?? help
Siemano, mam mały dylemat jako, że od nie dawna śmigam jeszcze nie wszystko jest dla mnie jasne, chciałbym aby ktoś mi wyjasnił jak to jest: Zaczynam pracę np. o 10:00 przejeżdzan czas 1h, 19 min. stojąc na rozładunku wychodzi mi pauza 45 min czy po tej pauzie mogę jechać już tylko "drugie" 4, 5 godziny i robić odpoczynek dobowy czy mogę jeszcze przejechać to 3h 11 min które zostało mi z pierwszej części?? help
~Dav*.215.42.102
*.215.42.102
Posty (13)
~Mario | Witam. czy ktoś byłby uprzejmy wyjaśnić mi dlaczego dyspozycja nie może być uznana jako przerwa w jeździe ciągłej? | |||
~magneto | w podwójnej obsadzie dyspozycja jest traktowana jako przerwa | 1 | ||
~Mario | a jeżeli plyne promem powiedzmy 2 godziny to jest to uznane jako przerwa, po której mogę jechać 4, 5 h? i jak ustawić tacho na promie koperta czy lozko? | |||
~ktosik | lozko. | |||
~Mario | czas przeprawy promowej jest to czas dyspozycji. wiec dlaczego ustawia się na lozeczko? | |||
~ktosik | dlaczego przeprawa promem to dyspozycja? | |||
jack1975
| , Pauza'' 45min na kopercie, wyplata tez w kopercie normalnie pocztowy system pracy :) :) | |||
~Mario | ustawa o czasie pracy kierowcow z 16 kwietnia 2006 roku, artykuł 10. | |||
~Mario | z 2004 roku | |||
jack1975
| wlasnie wytlumacz Mario dlaczego przeprawa promowa to czas dyspozycji?jestes w wielkim bledzie kolego | |||
~Mario | art. 10 Okresy pozostawania do dyspozycji obejmują w szczególności czas, w którym kierowca towarzyszy pojazdowi transportowanemu promem lub pociągiem, czas oczekiwania na przejściach granicznych oraz w związku z ograniczeniami w ruchu drogowym. | |||
jack1975
| ja ustawiam tacho na prom i ogien 4. 3 po zjezdzie czy to prom Helsingborg-helsingo r czy eurotunel (pociag) kierowca ma jechac a nie kombinowac bo inaczej nikt nie zarabia. Nie wspomne tu o tych dluzszych rejsach gdzie mam kajute | |||
~Mario | jack1975 wydaje mi się, ze dobrze robisz. tez bym tak zrobil, żeby nie mieć problemów. chodzilo mi tylko o wyjaśnienie dlaczego skoro jest to okres dyspozycji, zaznaczamy lozko (no i oczywiście prom). |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.