sertrans. es
ID: 120980

Witam wszystkich. Czy ktos slyszal ze w Poznaniu jest filia firmy hiszpanskej Sertrans? Moze ktos mial przyjemosci z ta firma??

Eurotrailer Sp. z o.o.

Posty (52)

dorfetur
2013-03-04 09:29:44
jak w temacie...
~witek
2013-10-08 11:31:01
wlasnie sie oglosili ze jeleni szukaja bo romki i bulgary juz z tamtad pouciekali
~zwaan
2013-10-08 11:33:47
Czyli co? Nie ma już głupszych driverów niż Polacy?
~witek
2013-10-08 11:34:41
nie ma
~zwaan
2013-10-08 11:38:04
Czyli jak za I Rzeczypospolitej Szlacheckiej, wtedy szlachta była władzą i basta, dziś polski kierowca jest... i basta.
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
2013-10-08 11:43:14
widziel ktos ich auta na wschodzie?
~zwaan
2013-10-08 11:45:16
Tak, biało-czerwone teściowe.
~MDW 001
2013-12-24 10:26:27
Witam nie warto tracić pieniędzy na telefon do tej firmy oni szukają jeleni. Zjazd do domu po 3 miesiącach a płaca około 6 tys zł za miesiąc pracy, tyle to w dobrej polskiej firmie można zarobić.
DNM
2013-12-25 14:11:41
witam, czy naprawde jest tam zle, szukam pracy i dostalem od nich e-maila zeby do chrzanowa jechac na rozmowe, co robic?
~czesio
2013-12-25 14:36:34
Odpuść sobie kolego będziesz zdrowszy.
~...
2013-12-25 15:16:23
Nawet o tej firmie nie myslcie. Rumunia im w glowie poprzewracala i teraz chca, zeby 3 miesiace w budzie siedziec. Jeszcze obciazenia za wszystko i za nic. Lepiej grzebac po smietnikach.
SERTRANS
2013-12-31 15:05:39
Kto z was glaszacych te opinie pracowal w SERTRANS??? Rozumiem, ze w Polsce macie manie narzekania i negowania wszystkiego. Chetnych zapraszam aby sprobowali, a tych ktorzy nadal chca siac ferment aby na chwile sie wstrzymali. Pozdrawiam i Szczesliwego Nowego Roku zycze!!!

1

dorfetur
2014-01-01 16:40:49
Pracowalym JA!!!
~PAN Kierowca
2014-01-03 14:02:27
oferta do kitu. 3mce w budzie za 6tys? to jakis zart. SER-TRANSIE czy masz nas polskich doswiadczonych kierowcow za idiotów? takie warunki to minimum 2500e na miesiąc. i niech piorun strzeli kazdego idiote, ktory tam pojdzie do niewoli za te 6tys. szanujcie sie ludzie!
DNM
2014-01-07 11:28:10
witam "SER-TRANS" czy możesz wyjaśnić jaki system pracy macie
pozdrawiam
~mietek
2014-01-07 11:33:27
kolego ja dzwonilem do nich i system to 3miesiace w budzie na 1tydzien wolnego, jazda po calej europie
~...
2014-01-07 12:57:56
SERTRANS. A Ty pracowales na takich warunkach, jakie proponujecie? Siadac za przeproszeniem cw. oku za kierownice, przepracuj ze dwa lata w Sertrans-ie i pozniej pisz takie komentarze. Na tym forum sa kierowcy, co znaj hiszpanskie firmy i nie tylko. Takie warunki pracy dawajcie Hiszpanom, ktorzy sie prosza o prace w swoim kraju.
uczciwy30
2014-01-07 12:58:28
to kicha, lepiej w Pl firmie jezdzic
~...
2014-01-07 13:03:36
uczciwy30. Lepiej w ogole nie jezdzic.
~TOMASZ
2014-01-07 13:26:00
JAK TE 3 M-CE W BUDZIE TO ILE NA M-C WYCHODZI. PYTAM POWAZNIE, I CZY TO NA PL UMOWIE?
~mietek
2014-01-07 13:52:58
zarobki do 6tys pln, umowa polska bo filie po to otwieraja w PL, szkoda dzwonic do nich.
~...
2014-01-07 14:01:46
Jeszcze zarobki DO 6000zl. Nie 6000zl, tylko ´´do 6tys. zl. ´´!!!Nie dawajcie gnojom mozliwosci pracy, bo gnoj Was zniszczy fizycznie i psychicznie. Dzieki Wam pracownicy oddzialu polskiego beda mieli prace i beda Wam sciemniac, zeby Was do nich sciagnac. To sa warunki pracy dla kierowcow z Pakistanu, czy Indii, a nie dla kierowcow w UE!!!

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.224.214.251

Dodaj
Anuluj
Bresland sp. z o.o.

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce