ID: 118992
tacho analogowe
ID: 118992
ID: 118992
Witam, niedługo zaczynam pracę w waszych szeregach i z tego tytułu mam wielką prosbę, czy mógłby mi ktoś podać szczegóły co do przełączania tych selekcjonerów na tachu, każdy mówi co innego... że jeździ się na łóżku inni że na młotkach, a co np jak czekam na załadunek? to samo z weekendem? z góry wielkie dzięki.
Witam, niedługo zaczynam pracę w waszych szeregach i z tego tytułu mam wielką prosbę, czy mógłby mi ktoś podać szczegóły co do przełączania tych selekcjonerów na tachu, każdy mówi co innego... że jeździ się na łóżku inni że na młotkach, a co np jak czekam na załadunek? to samo z weekendem? z góry wielkie dzięki.
~camion 24*.154.206.251
*.154.206.251
Posty (3)
~:-) | Bylem ostatnio w trasie w podwojnej obsadzie i kierowca z ktorym jechalem zamienial karty w tacho jak skonczylem moje 4. 30 to sie zatrzymalismy on zamienil karty z 2 na 1 i jechalismy dalej. pytanie jest takie czy jezeli np. ja jestem drugim kierowca i nadejdzie moj czas jazdy to czy trzeba zamieniac karty z kieszeni tacha 2 na1 i odwrotnie? | |||
~bus bez kół | Na łóżku się nie jeździ tylko się śpi. Jeździsz, na babie - musi pokazać się na wyświetlaczu baba i wtedy jedziesz. Byle nie szybko. | |||
barracuda
| ~:-) Trzeba zmieniać karty. Karta kierowcy aktualnie prowadzącego, musi być w pierwszym slocie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.