VAT POLSKA Sp. z o.o.

Jak płacić kierowcy.. Pilne.
ID: 118803

Chcę zatrudnić kierowcę jako swojego zmiennika. System pracy 4 na 4. Pracuję (jeżdżę) cztery tygodnie. Następnie on wsiada i tak w kółko.
To, że nowo zatrudnionemu kierowcy przysługuje odzież robocza, środki higieny, urlopy oraz herbata i kawa-wiem..
Jak z wynagrodzeniem kierowcy. Zaproponować podstawę i diety, czy podstawę i z kilometra. Może wszystko w jednym..

AutoWelt GmbH

Posty (29)

wesolek
2013-01-30 16:05:03
jak w temacie...
wesolek
2013-01-30 16:06:36
Czy może pracę na umowe zlecenie lub umowę o działo..
wesolek
2013-01-30 16:07:21
Przepraszam-powinno być umowa o dzieło..
antyŁysy
2013-01-30 16:09:11
zapytaj Łysego on jest specjalistą, wytłumaczy Ci jak zaszczuć czŁowieka, okraśc z ryczałtów żeby dymał jak zwierze za frajer
Psikuta
2013-01-30 16:09:38
Wesołek widać od razu że zaczynasz. Najpierw daj frajerowi procent od frachtu. Jak mało błyskotliwy to dopiero po trzech miechach zajarzy, że jest dymany.
stike
2013-01-30 16:14:13
co za po*e forum, pisze konkretne prpozycje dla z j e b a ne g o wesolka a admin je usuwa,

s
p
i
e
r
d
a
l
a
j
admin

1

antyŁysy
2013-01-30 16:14:44
zaproś na rozmowę swiezaka, zacznij rozmowę z takim kierowca od zaproponowania najniżej krajowej na podstawie umowy o prace, plus należne diety i ryczałty. Nikt Cię wówczas nie bedzie Cię wywzywał na ET od dziadów transportowych. Możesz oczywiscie zatrudnić doswiadczonego kierowce i docenić go wyższą podstawą jak Cię stać :)
stike
2013-01-30 16:15:05
podstawa 3 000 zl brutto i 45 € za dzien
bedzie zadowolony
wesolek
2013-01-30 16:22:02
Styki nadpalone..
A tobie cosik sie kużwa stało
Mamusia dopuściła w nagrodę że zjadłeś na śniadanko zupkę burakową do komputera..
Troszku kultury.. nie jesteś tu sam.. Młodzież też to czyta.. Mam tylko nadzieję że nie weżmie z ciebie przykładu.. Oszołomie wirtalny..
A to jest poważna dyskusja...

1

wesolek
2013-01-30 16:28:20
anty

to wiem Co do podstawy Wiadomo Najniższa krajowa..
Wiadomo Jak mu dam powiedzmy podstawy np. 4000 netto to mnie po roku wykręci jak chłopka
Pójdzie na zwołnienie lekarskie i przez pierwszy miesiąc zwolnienia to ja mu płacę..
A on dostaje chyba około 75% podstawy chorobowego.. :)
wesolek
2013-01-30 16:30:53
stike
Tak powinno być..
Ale przy stanie naszej gospodarki i transportu to na dzień dzisiejszy raczej marzenia.. :)
antyŁysy
2013-01-30 16:34:05
a dywagacja dotyczy transportu lokalnego, krajowgo czy międzynarodowego?
wesolek
2013-01-30 16:35:44
ant
tedo i tego
Z tym że na zagranicy masz diete w euro a tu w złotówkach.
LeonLw
2013-01-30 16:39:06
Nic mu się nie należy. Żadna odzież, herbata itp. Daj mu 20gr od kilometra. KRYZYS JEST PRZECIEŻ!!! A wiadomo, w kryzysie h*j z pieniędzmi, aby robota była :)
Kierowca5
2013-01-30 16:40:15
Jako kierowca napiszę. Płacić uczciwie, dać umowę o pracę na minimalną plus diety np. lub procent od frachtu (ale jak masz mało roboty to trochę nie fair) bo g.. koleś zarobi. Wkurzy się i rzuci robotę albo będzie kradł paliwo. Więc 1 zasada uczciwie go traktować ale bezwględnie tego samego oczekiwać. Kontrolować normę spalania. Nie żadne sondy i gpsy szkoda kasy. Lista, kilometry i tankowania. I czasami kontrola baków czy pełne wyrywkowo. Jak nie pełne albo przy tankowaniu przy tobie wyjdzie 55/100 znaczy że kombinuje.
stike
2013-01-30 16:41:19
ale *licie jak potluczeni, powaznie wesolek sie pyta to powaznie odpowiedzcie cfaniaki
antyŁysy
2013-01-30 16:41:46
w koncu w POlskim transporcie kryzys:) mysle ze jak zapłacisz wszystkie wskazane przezemnie składniki wynagrodzenia z należnymi składnikami na najniższej podstawie, dołożysz bonus w postaci dodatkowego ubezpieczenia od kosztów leczenia za granicą, który wrzucisz w koszta i za wzorowe obchodzenie się z kotłem bonus w kopercie 500zł to kierowca nie powinien Cię łoić :)
Przecież juz cie wóczas kosztuje Cię 7, 5 z plusami.. a jak zaczniesz szlaec z podstawą i robic potem obciązenia, które już weszly w krew polskim "dziadom" - bez urazy, po kilku latach scignie Cię w sadzie za ryczał i sam wylądujesz na kuroniu :)
wesolek
2013-01-30 16:44:41
anty
Czemu nikt nie mówi kiero, jakie są obciążenia dla szefa na rzecz ZUS ( fundusze emer. zdrowotne, wynagrodzenia itp. ), skarbówki i inne ustrojstwa..
Przy podstawie powiedzmy 4000 tysięcy to około trzydziestu pięciu procent..
Aby tyle kiero zarobił z zyskiem dla szefa to ten ostatni musi sie sporom nagimnastykować.
A jak wiesz największym złodziejem naszego transportu są nie uczciwe spedycje.. :)
wesolek
2013-01-30 16:46:01
Dlaczego nikt na forum tematu spedycji nie porusza.. :)
antyŁysy
2013-01-30 16:48:46
płacisz minimum +diety + ryczłty, dorzucasz bonus za uczciwośc i nikt normalny Ci złego słowa nie powie. Ale po co? za połowe tego przyjdzie jakiś frajer i bedzie robił to samo. POlska
antyŁysy
2013-01-30 16:50:27
najlepiej to wez takiego chama żywcem od pługa oderwanego, z rejonu najwiekszego bezorbocia on nawet nie pierdnie, a do sadu nie trafi :)
wesolek
2013-01-30 17:03:17
anty
Niby masz rację.
Tylko weż pod uwagę, że w tych niby chamach może znaleść sie kiero, który ma bardzo trudną sytację rodzinną i finansową Co wtedy. Też mam żrować na jego kłopotach..
Nie każdy rodzi się orłem Są i ludzie nie zaradni życiowo..
I takim trzeba rękę podać... My też możemy się nagle znaleść pod wozem i co wtedy.. :)
antyŁysy
2013-01-30 17:15:18
OPCJA NR 1
chcesz mieć spokój za uszami, mozesz przebierac w kandydatach, warto w świeżaka zainwestowac, pozatym opcja nr 1 przy niskich nakladach kontrolnych po własciwej weryfikacji drivera gwarantuje Ci w miarę spokojny sen
OPCJA NR 2
jesteś transportową menda wybieraj opcję nr 2, straty pokryjesz z wynagrodzenia chama i tyle w temacie

p. s
od jutra jestem w podobnej sytuacji ale nie mam wolnego.. sam zatrudniam za siebie na zastępstwo bo ma dobrą fuchę na boku za granica. W tydzien przyuczyłem młodego operatora, ktory dostanie 12 zeta na zleceniu. Praca zmianowa, czasowa ok 300h. Mogłem wziac "łysego konia" za 9-10zeta, ale dziękuję..
wesolek
2013-01-30 17:17:31
Anty
To jest rozwiązanie.. :) Masz rację..
antyŁysy
2013-01-30 17:30:39
1 CZY 2
damiandka2
2013-01-30 17:33:55
Jeśli w umowie o pracę wpiszesz miejsce wykonywania pracy teren całej unii europejskiej to nie musisz bawić się w wyliczanie diet i ryczałtów za noclegi...
wesolek
2013-01-30 17:36:52
ant- Jestem za opcją Nr. 1..
A druga tylko jak by mnie walił w rogi.. Wet za wet.. Zadnych zgłoszeń na policje..
antyŁysy
2013-01-30 18:05:51
nie ma znaczenia co jest wpisane w umowie kierowca bedacy w delegacji ma automatycznie prawo do diet i ryczałtu, odsyłam do orzeczenia SN
mlodyzly
2013-01-30 18:15:03
3000 podstawy i dieta w euro skandynawska lub chinska. plac tyle zeby czlowieka nie upodlic i dac system motywacyjny. jak dasz uczciwie to do kotla nei zajrzy a jak bedziesz go od razu dymal to samochod ci zostawi 700km od bazy z pustym kotlem.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce