ID: 111998
Jaki agregat do chlodni??
ID: 111998
ID: 111998
Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )
Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )
~Juri Bojka*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (62)
~grabol | Stary carrier i parkuj zawsze tam gdzie najwiecej polaków | 1 | ||
~malyRafal | Dziewięć obys czasami kredytu nie musiał brac jak komuś sie produkt popsuje a bedzie w stanie udowodnic twoje hamstwo. Pamiętaj wszyscy jedziemy na podobnym wózku. Kiedyś mozna sie spotkac ale w zupelnie innych okolicznościach. | 1 | ||
~Kamil | Dokładnie @malyRafal. Poza tym między bajki włożyć, te opowieści bohatera parkingowego.. | 2 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | stajesz gdzie ci sie podoba i goowno komus do tego a jak mu za glosno to zawsze moze zmienic parking | 1 | ||
~egon | carrier 1300 cichy i oszczedny tak samo tk 200 | 2 | ||
~abc | EGON - to sa ulubione agregaty polskich driverów, do czasu gdy właściciel zaplombuje ndrzwiczki. A wtedy niestety nie da sie odłaczyc cięgła i spuscic go na wolne obroty. | 1 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | waldkowy cicho bo sie wyda. | 1 | ||
~dawid | A co myślicie o kruzerach bo mam zamiar jeden kupić. Znajomy mi poleca bo sam ma jakiś model. Z tego co do tej pory czytałem podobno ma niełzy stosunek ceny do jakości. Ale może ktoś ma i powie co sądzi o nich? | 1 | ||
~tom | Kruzery dobry wybór jesli chodzi o klase średnią | 1 | ||
~Dawid | Mam kruzera i jestem zadowolony. Jest nie drogi a dobry. Ładnie odpala nawet nie kopci. | 1 | ||
~kiero | Stary wątek, dziś Schmitz zakłada swoje agregaty, są bardzo ciche. | 1 | ||
~Paweł | Witam, planuję kupić naczepę multitemp. Zastanawiam się na agregatem TK Spectrum czy też Carrier 1950MT. Ma ktoś może doświadczenie z tymi modelami agregatów? Będę wdzięczny za rzeczowe informacje. | 1 | ||
~Elektryk | Dysponuję bączkami do podkrecania motogodzin w agregatach TK i Curier. 200PLN za sztukę. Zwrot inwestycji już po tygodniu. Satysfakcją gwarantowana. | 2 | ||
~Elektryk | Zwłasnym zasilaniem 50 PLN drożej. Wpinki połączone wszystko na jednym kablu. | 1 | ||
~Wielki Szu | Ja kolego od Rzymianina kupiłem za 30 euro bączka. Troche ta cena wygórowana. | 2 | ||
~Leo | Polecam thermostat kong spectrum. Mamy u siebie 6 agregatów tego typu. Cztery agregaty 1000mth, a kolejne dwa około 6000-7000 motogodzin. Do tej pory zero problemów. W trybie start stop pali 2, 3-2, 6 litrów na motogodzine. Naczepy schmitz 2012-2014 | 2 | ||
~Leo | Sorry za literówki oczywiście therm king spectrum | 2 | ||
~Paweł | Leo dziękuje za rzeczowe info. Na chwile obecną TK jest agregatem, który najprawdopodobniej zamontuję. Carrier też ma swoje plusy, ale TK ma ich chyba trochę więcej. | 2 | ||
~Luis | Zdecydowanie Thermo King. Cichszy, mniej awaryjny i tańszy w utrzymaniu. Vector od Carriera dobry do czasu, ale jak siądzie generator to koszt wymiany (a nie mozna naprawic) wynosi 15 tys. zl. Juz przerabiałem temat | 2 | ||
~SU27 | TK jest dobry dla kierowcy dlatego że zmniejszysz obroty, zdejmiesz cięgło i są oszczędności. W np. maximie 1200-1300 sprzęgło jest delikatniejsze i przy zdjęciu obrotów no niestety sprzęgła padają, ale jak chodzi na swoich obrotach to chodzi i chodzi zero problemów. Carrier maxima jest dość prostym agregatem i jeśli gaz nie ucieknie a kierowca ma chociaż podstawowe wiadomości jak trzymać klucz płaski w ręce to sam wiele problemów rozwiąże na drodze. | 2 | ||
~Marek | "TK jest dobry dla kierowcy dlatego że zmniejszysz obroty, zdejmiesz cięgło i są oszczędności" I to jest mentalność s. k. u. r. w. y. s. y. n. a z Koziej Wólki, złodzieja j. e. b. a. n. e. g. o... Ty j. e. b. a. n. c. u masz 10 litrów "oszczędności" na jakiejś trasie (czyli kradniesz 10 litrów paliwa), a po iluś takich trasach, kolega zapina taką naczepę i szlag trafia sprężarkę akurat, jak naczepa jest załadowana i pod plombą celną... Żeby ci ręka uschła jak następnym razem będziesz zmieniał obroty w agregacie! | 3 | ||
~to ja Wiesiek | A dlaczego do chodni Schmitz nie ich firmowy agregat którego prawie nie słychać? | 2 | ||
~Pan Ordynator | Właśnie dlatego że go prawie nie słychać. | 2 | ||
~Marek | Agregat Schmitza jest niemiłosiernie awaryjny (nie mogą opanować nadmiernego przegrzewania się podzespołów) i żłopie paliwo jak Kamaz... Wpływa to na wyniki sprzedaży - do tej pory nie zawojował rynku i jest daleko w ogonie, generalnie nikt nie widzi jego udziału w rynku | 2 | ||
~Kamikadze | Kuku na muniu zna się na agregat ach. Podobno u dziada nie robi, ale w dwa dni dojeżdża z Krakowa do Hiszpanii. Oczywiście palcem po mapie. | 2 | ||
~Pan Ordynator | Palcem po mapie czy z palcem w doopie, ale ważne że nie u dziada. | 2 | ||
gigi
| carrier vector 1350 też daje rade i mało pali, to jest odpowiednik maximy 1300 | 1 | ||
~Kierowca | Tylko i wylacznie thermo king. jest cichy, malo awaryjny a na trybie ciaglym pali 2, 2 diesla na 1h. | 2 | ||
~agregat | TK 200 bez elektryki 100 box wchodzi do niego na GB | 1 | ||
~Marek | Cześć. Potrzebuję opinii na temat nowych agregatów Thermo-King SLX i 300, oraz Carrier Vector 1550. Zastanawiam się jaki wybrać do nowej naczepy. Do tej pory jeżdżę na Thermo-King i większych problemów nie ma. Różnica między nowym TK a C jest spora. Powiedzcie mi coś na ten temat. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.