Zatrudnienie w Niemczech
ID: 110715

Podczas wieczornego posiedzenia browarniczego na firmie rozgorzał spór, mianowicie chodzi o zatrudnienie u niemieckiego pracodawcy bez zameldowania na terytorium tego Państwa. Poszły zakłady o flaszki, żony i kochanki. Więc jak widać sprawa jest poważna. Czy ktoś może wypowiedzieć z pracujących dla takich jak Urlich czy też w innym obozie bez meldunku (jeżeli są tak owi)? Prosiłbym o wypowiedzi "wiedzących", bo tych "chyba i prawdopodobnie" było całe stado wczoraj. "myślę że" też było oporowo. za podstawę prawną jeżeli udało by się komuś wrzucić będę dozgonnie wdzięczny. pozdrawiam

Posty (49)

~Darek
2012-08-15 18:08:00
Pastor ale on juz nemec pelną gebą he i musi tu pisać takie bajki za dlugo mieszka w niemczech
~pastor
2012-08-15 18:10:10
~Darek - nie pisz głupot, jak przyjadą chłopaki nie odbiorą Ci pracy nie bój się, rynek sam ich zweryfikuje.
~sierota
2012-08-15 18:11:24
Pracuje u Niemca. Spie na lawce w parku i toalete mam w krzakach. Podatku nie place bo nie jestem nigdzie zameldowany.
~Darek
2012-08-15 18:12:28
Spedii tylko nasz fundusz zdrowia przysle Ci pismo czy byles ostatnio ubezpieczony w Polsce i czy dzieci maja byc w kasie polskiej czy niemieckiej
~pastor
2012-08-15 18:12:57
~Darek
(2012-08-15 18:08:00) Pastor ale on juz nemec pelną gebą he i musi tu pisać takie bajki za dlugo mieszka w niemczech

Niemcem pełną gębą jak piszesz mogłem być 23 lata temu, za to Ty się zapewne za takiego uważasz. Tu pracuję ale mieszkam w Polsce.
~marcopolo
2012-08-15 18:13:23
a jak jest z tym dodatkiem na dziecko bez meldunku?
~pastor
2012-08-15 18:14:42
~Darek
(2012-08-15 18:12:28) Spedii tylko nasz fundusz zdrowia przysle Ci pismo czy byles ostatnio ubezpieczony w Polsce i czy dzieci maja byc w kasie polskiej czy niemieckiej

To tak, ale nie pozwolenie o prace.
~pastor
2012-08-15 18:15:55
~marcopolo
(2012-08-15 18:13:23) a jak jest z tym dodatkiem na dziecko bez meldunku?

Powiem szczerze nie interesowałem się tym bo Mi nie potrzebne.
~Darek
2012-08-15 18:16:53
nawet z centrali kasy zdrowia z berlina przysylaja numer ubezpieczenia z listem po polsku troche sie zmienilo ale kolega Darek dalej tkwi w dawnych czasach
~bławatek
2012-08-15 18:26:43
marcopolo, u Niemca chcesz pracować na działalności i się boisz, czy Ci się uda wszystko załatwić. Jakoś dziwne podejście, w PL taka forma zatrudnienia to wyzysk, a w D może być? Chyba mają lepsze powietrze i mózg skłonny do akceptacji :)

1

~Darek
2012-08-15 18:27:29
Pastor nie czytasz uwaznie trojmiasto to jeszcze chyba nie nemcy pracuje u gebelsa ale jakos do zycia na stale mi sie nie usmiecha
~marcopolo
2012-08-15 19:33:57
bławatek na działalnosci to jeszcze jestem w Polsce i mi... wychodzi jestem, do Niemca jadę na na razie umowe i diety, może kiedyś przeskoczę na działalnośc jak ogarnę tamten system, tylko nie wiem jak z tym dodatkiem na dziecko bo nie mam tam meldunku a bede jezdzil w sytemie i zjazdy do PL.
~auslander
2014-10-23 18:09:44
Czy ktoś zna paragraf czy potrzebny jest w końcu ten meldunek w niemczech czy nie?
Ja pracuje w niemieckiej firmie i nie mam takiego meldunku
~tom
2014-11-30 21:43:04
Czyli nie potrzebny meldunek?
~sylwek
2014-11-30 22:32:08
koledzy ja pracuję już 8 miesięcy jak jesteś niezameldowany to masz 6 grupę podatkową i zabierają ci dużą kasę. Trzeba się zameldować to jak jesteś żonaty dostaniesz trzecią grupę podatkową a jak masz dzieci to jeszcze kindergeld. Na grupie podatkowej dużo zyskasz a jak jesteś singlem to dostaniesz 1 grupe też jest lepsza od 6 można kase odzyskać potem ale musisz znalez kogoś ktoci wypełniodpowiednie dokumenty pozdrawiam

-1

~pan
2015-03-01 12:44:03
to co kawaler ma lepiej
~Adam
2017-10-23 14:46:13
A jak jest później z rozliczeniem też nie miałem meldunku i teraz nie wiem gdzie poszły moje dokumenty z rozliczenia podobno do Berlina gdyż tam odprowadzany się podatek od osób zameldowanych tylko w Polsce. Zna ktoś jakieś szczegóły gdzie trzeba zadzwonić żeby odzyskać pieniążki bądź sprawdzić czy owe rozliczenie jest załatwione poprawnie
~Kiero
2017-10-23 15:12:34
Jest dokladnir tak jak napisal Sylwek mozna bez meldunku pracowac ale sie nie oplaca.
mleko
2017-10-23 18:34:36
Jak można pracować bez meldunku? Ta dyskusja jest o pracy na czarno? Jak taki frajer założył i obsługuje konto w banku, Urząd skarbowy jak się z kolesiem komunikuje? Korenspodecja gdzie przychodzi np: mandaty, reklamy, rachunki itd:?
Ta rozmowa jest o kolesiu widmo, który jest jak dziwka pzremycana z afryki do burdelu we Włoszech świadczy usługi, ale nie istnieje?
mleko
2017-10-23 18:37:40
Sorry dziwki mają meldunek. Tim jest koleś bez jakiegokolwiek meldunku?
~Kiero
2017-10-23 20:38:09
Ty glupku mozna pracowac w niemczech a byc zameldowanym w pl zaden problem tylko ze placisz wiekszy podatek a adres masz polski i tam przychodzi korespondencja.
~kiero w de
2017-10-23 20:56:17
nie jest wymagany meldunek w de jeżeli pracujesz jako kierowca
co do klasy podatkowej ty wybierasz, w zależności od sytuacji
koniec kropka.
~Kiero
2017-10-23 21:37:35
Nie no nie wierze kolejny specjalista. Sam wybierasz sobie klase podatkowa???

1

luk8127
2017-10-23 21:45:33
pracujac w Niemczech nie potrzeba miec zameldowania, nikt tego nie wymaga. a klasa podatkowa dla zameldowanych w PL jest z gory pierwsza, jednak po staraniach mozna zmienic na trzecia, ale to sie poprostu nie oplaca.
~remik
2017-10-24 05:19:13
co się nie opłaca? głupoty piszesz ! raz w roku możesz sobie zmienić i uwierz że się opłaci
~remik
2017-10-24 05:19:34
tu jest formularz jak ktoś chce
~remik
2017-10-24 05:19:44
s://www. formulare-bfinv. de/ffw/form/display. do?%24context=6C3DEF AC42444C62AB03
~remik
2017-10-24 05:20:54
a czy się opłaca można samemu sprawdzić
~remik
2017-10-24 05:21:02
://www. brutto-netto-rechner . info/
~Kiero
2017-10-24 08:46:59
Remik jemu chodzilo o to ze sie oplaca bez meldunku pracowac wiadomo ze trzecia jest lepsza niz pierwsza. Ale nikt nie da trzeciej kawalerowi to nie jest tak ze mozesz sobie zmienic sam klase mozesz wyslac wniosek o zmiane i jesli Ci sie nalezy to urzad zmieni.

1

REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.196.47.128

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce