Hymn na Euro... porażka...
ID: 106342

Słyszeliście hymn polskich pilkarzy na euro 2012... jesli nie to polecam spiewaja go starsze panie a leci on mniej wiecej tak... "koko koko euro spoko... itp itd... jezeli beda to spiewac na pelnym stadionie narodowym przy gosciach z innych panstw to ja dziekuje... oby gra pilkarzy nie byla taka jak ten ich hymn...

~xyz
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (113)

~chris45100
2012-05-05 23:11:18
zenada i wstyd
~Nomad
2012-05-05 23:13:56
Oj dana, dana Polska będzie skopana... sorry... poniosło mnie. . troszkę !
~spedii
2012-05-06 00:26:22
wstyd to kraść, a muzyka to kwestia gustu. Dramatyzujecie jak stare baby (nie mylić z kobietami) to dramat, tamto dramat! nie zdążą na euro, zdążą ale byle jak... i tak w kółko. wstyd panowei-baby

2

~spedii
2012-05-06 00:30:02
://www. smog. pl/wideo/17522/oficj alny_hymn_euro_2008/

marudom proponuje obejrzeć hymn Euro 2008 gdzie Austria i Szwajcaria błysnęły światowym obejściem w muzyce
~spedii
2012-05-06 00:30:33
drętwe techno na pewno jest cooooool
piechocka_milena
2012-05-06 00:31:04
A mi teraz cały czas chdzi ten ref. po głowie...
~spedii
2012-05-06 00:32:39
dobra reklama w podstawie ma "chwytliwość", skoro "biega" po głowie to daje marketingowo daje rady
piechocka_milena
2012-05-06 00:39:35
Ciekawe czy polska drużyna wogóle wyjdzie z grupy.
~dziewczyna_mobilka
2012-05-06 11:20:26
Jak Polska wyjdzie z grupy, będzie sukces :D
Ja głosowałam na Libera, ale no cóż - komuś musiały się babeczki podobać, skoro wygraly. Można mowić, że to chała, ale ile osób oficjalnie się z tego wyśmiewa, a pod nosem to podśpiewuje.

No i pozdawiam KierMaćka! :D Dla poznańskiego Lecha "na Mistrza przyszedł czas", albo choć na Puchary. :D

1

~nina
2012-05-07 18:18:13
Ludzie kurcze przestańcie sami wybralismy polska głosowała a że "Koko Koko euro spoko" wygrało to już jest tylko nasza wina. . w sumie to to takie złe nie jest skoro wcześniej sie podobało to teraz czemu nie :)

1

~kawiarenka
2012-05-07 18:25:15
A tak naprawdę hymnem będzie... NIC SIĘ NIE STAŁO POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO... ITD
kawiarenka
2012-05-07 18:27:37
Tak tylko informacyjnie - powyższy wpis nie wyszedł ode mnie. Jako "kawiarenka" piszę zawsze z logowanego konta. Pozdrawiam "kawiarenkę na tyldzie".
~hans
2012-05-07 18:58:26
Ci, którym się nie podoba, zawsze mogą się pocieszyć tym, że i tak ten cały hymn zagrają trzy razy...
~andrzej
2012-05-07 19:00:02
*kawiarenka*Witam, dlaczego oddałaś w ajencję swój temat, jest teraz to zupełnie co innego i brak tych ludzi co byli od początku prowadzi to p. Kinia ale to nie to. Pozdrawiam, co do KOKO SPOKO to zwyczajny gniot, pasujący do tych Pań artystek.
~kiero
2012-05-07 19:37:18
albo ełro jak kto woli
EXTRIM
2012-05-07 19:41:50
dobrze, że tu przy nickach nie widac ilosci postów napisanych, bo takie akcje widywane byłyby częsciej...
~kierowca
2012-05-07 19:46:04
jak autostrady porazki itp, to trzeba choc poronionym tekstem, typu " spoko spoko" sie moralnie podbudowac hihihi, napewno bedzie sie o nas mówic:) i czy nie o to chodzi?
~kierowca
2012-05-07 19:48:22
KAMIONISTA... jesli chodzi o korzenie, to może cóś z Dziadów? np... " Cicho wszędzie, głócho wszędzie... co to bedzie... ", może to bardziej adekwatne?:)
EXTRIM
2012-05-07 19:48:55
chyba jednak wolałbym, żeby nic nie mówili, niż żeby nas nadal kojarzono z zaściankiem...
~kierowca
2012-05-07 19:53:55
spoko spoko... nie liczy sie wynik, liczy sie styl w jakim przegramy:)
~zebi lorginal
2012-05-08 17:30:26
Proponuje inna wersje: SRUTU TUTU GACIE Z DRUTU, NASZE CHOPY PILKE KOPIA, PO CO PYTA POLSKA CALA, I TAK DOSTANIETA WPIERDUTU SRUTU TUTU.
Alex:-}
2012-05-08 17:43:51
koko koko euro spoko.. raz kop w du/pę raz klaps w oko...

i tego się będę trzymał ; -}

2

Blond
2012-05-08 17:47:48
Alex hahaha :D
Alex:-}
2012-05-08 22:30:01
tak mi się nasunęło czy czasem po usłyszeniu 'hymnu'... jak będę stał za miedzą na parkingu i ktoś łypnie na blachy, to czy nie usłyszę gdakania.. ? ; -}
... i będziemy mieli ksywę ; czikeny ; -}
zajebśicie ; -}

1

Yeti
2012-05-14 16:52:20
Alex, przeżyliśmy "kaczki" przeżyjemy i "chickens". Osobiście ( nie narzucam nic nikomu) uważam, że głównym sponsorem Jarzębiny powinno zostać KFC...
~...
2012-05-14 18:29:25
jarzebina sie sypie tak to jest jak wie-sniaki lykna troche slawy... wiecej info na wp. pl

-1

~nbcvbcvbv
2012-05-14 19:11:17
lepszy numer z tym objazdem dla kibicow przez blonie tam juz jest korek
~zbyszek
2012-05-14 19:42:27
naród tak zdecydował myśle że dobrze

1

~...
2012-05-14 20:40:04
jaki narod koles... wioska od jarzebiny sie zmotywowala i przeglosowala normalnie myslacych ludzi... co po jarzebinie moze pieja kury pieja nie maja koguta??
~...
2012-05-14 20:41:33
minusy daja pewnie szofery co ursusa zamienili na tyyyra i teraz wielki pan kierowca a pole odlogiem lezy
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.198.143.210

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2017
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce