OPINIE MAN TGX
ID: 104846

Witam myśle nad kupnem 2 samochodu ciężarowego i jestem ciekawy jak spisuje sie taki man tgx xxl cab na ruchy zagraniczne tak zwane (dalekobieżne) bo wiem napewno że jest ładny i od zewnątrz i od środka ale jak tam z awaryjościom i z wygodom?

~franek
*.adsl.inetia.pl

PKS Gdańsk-Oliwa SA/ PROMY24.com 1

Posty (51)

~bosman
2012-11-15 12:17:01
doprecyzowanie-scani a r 380
~maly
2012-12-01 08:49:57
TO najgorsze badziewie jakie Niemcy stworzyli
~prezwoznik
2013-02-22 19:42:04
ludzie, o czym wy tu piszecie, jezdze na manach od 15 lat, w tej chwili mam, 15 tgx w xxl lataja po europie, spalanie 28, 30 litrow, place kierowca rozsadne pieniadze, to nie pala po 37 litrów, co do wygody, panowie wielka kabina, szerokie lozka, kabina na poduchach, po drodze płynie, a co do opini na tym forum, to sami sobie odpowiedzcie, jaka jest rzetelnosc tych wypowiedzi, wejdzcie na awaryjnosc dekry, man ma pierwsze miejsce jako bezawaryjna ciezarowka, ale coz racja jest jak d.. a kazdy ma swoja, ale opinie tutaj sa zalosne, i nic nie wnosza do tematy, kazdy chwali to czym jego tata jezdzi !! pozdrawiam. nie jestem kierowca, lecz wlascicielem, ktory jezdzila na wszyskich markach, oprocz iveca, volvo dobre auto, ale paliwozerne, a kabina, panowie, dla podwojnej obsady, tylko jak masz 160 cm, scania R, ladna wizualnie, wnetrze do zycia porazka, to dolne łóżko, awaryjnosc, ponadprzecietna, daf dobre auto, duza kabina, problemy z instalacja, actros, tez pozadne auta, ale co z tego jak zaraz jakis 18 latek napisze ze man to syf, bo tak słyszal, a ani razu kolo niego nie stal
~Jarek
2013-02-22 20:51:12
~prezwoznik
masz kolego racje to co tutaj pisza to osoby ktore mają zero pojęcia> ja mam 4 TGX od nowosci dzisiaj przebieg około 500-600 tys odpukac do tej pory zero powarznej awari. Własnie jestem w trakcie zakupu kolejneg TGX.
~volvo
2013-02-22 20:52:16
do bosmana, ty chyba faktycznie jestes osiolku na poziomie podstawówki, zanim napiszesz pomysl
pewnie wiozles 20 ton cytrusa, tylko jak znalazles sie za kierownica skoro buraki mialy byc w chlodni, scania, o mój boze
~szopenix
2013-04-04 11:58:08
hej o tgx nie wiele moge powiedziec jezdzilem tga 460 prawie rok silnik bajka nic sie nie dzialo skrzynia bardzo dobrze zsynchronizowana nie bylo gory na mana. wygoda i komfort jazdy poprostu niedoopisania. Scania r tez praktycznie bezawaryjna ale twarda i słaba. Renault Premium dxi450 automat szkoda opisywac omijac szerokim lukiem szrot szrot i jeszcze raz szrot.
~Asfalciarz
2013-04-10 22:23:11
jeżdżę TGX'em od 2010r ciągam cysternę po kraju i nie powiem na ten wóz ani jednego złego słowa! Spalanie 28-30 litrów, w kabinie miejsca pod dostatkiem autko miłe i wygodne. Prócz klocków, filtrów i jakiś drobnych rzeczy nie robione przy aucie nic tylko ON i AdBlue do pełna i ogień na tłoki dalej. U nas w firmie jest ich 6 sztuk z przebiegami 200-500 tyś i tak samo są bez awaryjne.
~Tomek
2013-07-25 20:13:00
wcale się nie dziwie że man się psuje skoro jeżdzą nimi nie odpowiedni ludzie. Wtryski padaja od złego paliwa wymiana turbiny przy 200 tysiącach to jest bzdura. jedyną słabą rzeczą man jest sprężarka
~kierowca
2013-08-10 14:42:41
Jeżdże Man-em TGA 2007 440 i czytajać niektóre komentarze stwierdzam że teoretycznie powinienem pod nim leżeć i naprawiać a tak na prawde nie robimy przy nim innych napraw jak wymiana wszystkich czynności eksploatacyjnych owszem zdarzają sie przysłowiowe "*ły" ale sporadycznie a ich naprawy to małe koszta jak np awaria tylnej lampy spowodowana uszkodzeniem wiązki elektrycznej ale czy to naprawy idące w tysiące raczej nie. Samochód wygodny z miejscem dla kierowcy a jeżdzę XXl tylko po kraju. Prędzej jeżdziłem Scania r 420 z 2011 i Daf XF 510 z 2007i praktycznie pomijając kabine scani która do mana i dafa nie ma porównania to wszystkie 3 auta nie są złe. pytanie skąd się biorą zatem takie opinie? ? niech każdy odpowie sobie sam. Pozdrawiam wszystkich kierowców - kierowca
~tata
2013-08-10 14:59:41
franek-nie rób tego błędu. Nie kupuj TGX !!!
~Marszałek Rokokowski
2013-09-02 21:37:26
MAN TO POTĘGA
~Trucker
2013-09-19 15:11:26
oj koledzy to nie wiem jak wy eksploatujecie te auta że tak narzekacie przykład jest prosty Gartner KG ma tyle tgx-ów i jakoś ie narzeka ; )
~klemens1
2014-01-29 20:17:50
MAN - 18. 440 4X2 LLS U EEV Intarder - Volumen-SZM
277 tkm, 11/2010, polautomat.

Czy warto sie w to pakowac? Dodam ze ma to byc moj lszy ciagnik do zestawu.

Ladunki w wiekszosci ok 24ton.
~klemens1
2014-01-29 20:20:30
Trasy po UE.
~klemens1
2014-01-29 20:21:15
Auto dealerskie z Niemiec.
~Gruby
2014-01-29 20:35:40
jak kupisz dobrego to bedziesz jeździł. Najprawdopodobniej jest to najmniej awaryjny samochód. Oprócz wymiany oleju i tankowania paliwa nic nie będziesz robił. Zakłądam ze olej weźmiesz z tabeli MAN. na 800000 sprzęgło i 900000 turbo do wymiany i to wszystko.
~klemens1
2014-01-29 20:50:12
Jak zrobic zeby dolozyc drugi zbiornik ale tak zeby sie szwaby czy inne gady nie czepialy?
~Pogromca.. tempaków
2014-05-22 13:27:33
Najpierw miałem same Scanie... Mam już ich po dziurki w nosie. Szroty... Teraz mam 3 Many TGX po 700tys przebiegu... MAN NAJLEPSZY
~Cała-prawda
2014-05-22 14:27:44
Jesli kupisz zadbane auto i przebieg oryginalny to ok ale pamiętaj że jak bedzie miało ponad 600 tys to każde sie zacznie sypac dlatego kazdy ucieka juz powoli z takim autem ja mam TGa i TGX i jestem zadowolony usterki jak w kazdym moga sie wtrafic ale to juz pech spalanie ponizej 30 litrów oczywiscie zalezne od kierowcy
~KIEROWCA
2015-02-04 19:19:00
MAN to wrak jak ich mało w zyciu nie kupie już MANA dwa razy w miesiącu gruntowne remonty więcej stoi jak jeździ faktem jest to ze jest wygodny ale to wszystko NIE POPELNIAJCIE MOICH BLEDOW ta bezawaryjność tych samochodow to LEGENDA
powerTr
2015-12-04 17:51:28
z Manami jest tak, jak dbasz tak masz :) mam 2 kupione za gotówkę (z niemiec używane, przy 200tkm) które nigdy nie były w autoryzowanym serwisie to jeżdzą, przebiegi już prawie 900tyś i nic, co 30tkm wymiana olejów i wszystkich filtrów, wtryski ok, turbo ok, kierowcy za soboty mają płacone to grzebią przy nich (czyt. dopieszczają). Ale jednego mam kupionego jako nowego w leasing i z nim jest problem, nic nie da że sam kierowca coś zrobi bo potrzebna jest dla Leasingodawcy pieczątka i tu się zaczęły schody !!! Serwis kasa no i niby git, ale szczeliło turbo przy 400tkm. Scholowano, naprawiono, kierownik pojechał po odbiór. Fajnie cacy kosmiczna faktura, ale że mam mądrego gościa mówi : panowie kabina w górę, jak poprosił tak zrobili, po czym panowie chcę zobaczyć filtr powietrza, wyciągli - A TAM, SZCZĄTKI ROZSYPANEJ TURBINY, jak ma to jeździć wiecznie? ?? jak serwis to fikcja !!!
~driver
2016-01-24 10:45:13
HEJKA. Jestem kiero już od ponad 20 lat i z mojej perspektywy, jako jego uzytkownika to najwiekszy szrot jaki nosiła ta ziemia. Mówię tutaj o życiu w tym aucie. To ciężarowy trabant!!!Ale kosztuje najmniej i po 3 latach go wymienią szefy, wiec teraz cala firma w MANach. Brońcie sie chłopaki rekami i nogami przed jazda tym autem.
~Yom
2016-01-24 13:41:25
Auto man to niech robi autobusy. Słaby samochód a lodówka to porażka. Zima zimno a latem za goraco kabina xxl. Mało schowków itd taki plastikowy badziew
~hmhhmhmh
2016-02-28 15:33:45
MAN TGX z 2008r EURO 5 Bardzo awaryjny codziennie wyswietlaja się bledy duże problemy z Ad Blue przebieg ponad 400 tys. km. wymiana turbiny i sprzegla a o urwanych linkach zmiany biegow nie wspomnę
~prowokator
2016-02-28 15:36:18
to wina kiermana, gdyz nie dbal nalezycie o powierzony sprzet.
~prowokator
2016-02-28 15:37:18
o powierzony sprzet cza dbac, jak o wlasna kochanka
~hmhhmhmh
2016-02-28 17:19:10
Raczej wina kierowcy odpada bo w mojej firmie jest 12 Manow TGX i wszystkie awaryjne
~michu
2016-02-28 18:12:02
bardzo dobre auta, dosc tanie czesci, duzo serwisow MANA!!! wkurzajace sa bledy od czasu do czasu wyskakuja ale same znikaja xD
~qlka
2016-02-28 18:27:32
~waciarz
(2012-06-05 16:47:03) trantuw musiałeś kupić jakiś nie udany model ja ma 2 TGX 480 km i 1 TGA 430 d20 (ponad 1 mld kilometrów) poza remontem zawieszenia kabiny nic a nic ciągają wanienki dosyć często po 30 i ponad ton ( 50 zestwa) i jestem zadowolny najlepsze są many F2000 nie ma co się zepsuc

miliard kilometrów szacun, na prawdę szacun...
~Kamil
2016-02-28 18:46:16
Czepiasz się jak pajac, szczegół z tym 'mld' i tyle.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.167.41.67

Dodaj
Anuluj
F.L. Polska Sp. z o.o.

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce