etransport.pl > Forum > Kierowców wcale nie brakuje!!!
ID: 100224

Kierowców wcale nie brakuje!!!

  
~rad79
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Eurotrailer Sp. z o.o.
Posty (323) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 2 z 11 następny »
~peter
(2014-12-02 13:41:15)
kiedys nie bylo komorek i tez ludzie jezdzili w trasy jakos dawali rade nie bylo gps i tez bossowie musieli przezyc ale swiat sie zmienia dlaczego ludzie maja nie korzystac z nowinek technicznych kiedys sie jezdzilo jelczem czy starem dzis manem mercedesem itdZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-12-02 13:47:58)
ale kiedyś jakie były miasta? był PGR i był skład GS-u i to wszystko a dziś? Zobacz na Poznań 40 lat temu i zobacz dziś!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-12-02 13:49:02)
Nie było takiego ruchu, nie było tylu zakazów a dziś na wszystko trzeba uważać!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-12-02 13:49:59)
jak by takiego kierowce z tamtej epoki przenieś do czasów dzisiejszych to on by prędzej w wariatkowie wylądował niż dojechał na miejsce :) taka prawda! i nie gadacie że nie!
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 13:51:03)
tez o tym pisze ze nie wazne czy ktos uzywa nawigacji czy mapy uwazam ze trzeba korzystac z nowinek.
dzis za byle krzaakiem chowa sie byle ci. l bo chce zarobic
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 13:52:46)
Panowie, raczej Pany Kierofce, skończcie brednie o totalnym braku kierowców.
Ten problem istnieje od kilkunastu lat. Pojawił się po upadku Transbudów, PKSów i innych ochronek dla pokomunistycznych sierot.
Dawniej przyjmując kierowcę do pracy człowiek zastanawiał się nad jednym, ile ten koleś chce ukraść. Dzisiaj trzeba postawić inne pytanie, czy koleś potrafi jeździć, jakie ma pojęcie o zawodie, o pojeździe, o zasadach eksploatacji.?
Takie miernoty chcą nazywać się kierowcami. Trzeba być szaleńcem, aby takiego pajaca zatrudnić. Mniej się traci stawiając furę pod płotem.
Sam szukam kierowcy, płacę dobrze i to co przychodzi nadaje się tylko do klozetu.
Bez praktyki, bez pojęcia ale wie, min 25 zł na godzinę, takie sidy.
Synu, ty się do zamiatania garażu nie nadajesz.
Kończę występ, wy dalej onanizujcie się myślą bycia The Beściakami na babcinej emeryturze.

1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 13:54:51)
Zapomniałem dodać, problem braku kierowców istnieje od lat, ale jakoś firmy dawały sobie radę i dają nadal. Zawsze było do oporu idiotów podających się za kierowców.
Tego tałatajstwa nigdy nie brakowało.

1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 13:54:56)
łysy nie mozliwe ze ty wielki boss szukasz kierowcy. jak to sie stalo ze ten jeden odszedl?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-12-02 13:55:53)
uważasz, że dobrze płacisz czyli ile? o ile to nie tajemnica Poliszynera :) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 14:00:56)
peter. Proste. zawód przekraczał jego możliwości intelektualne. Zawsze w tyle za innymi, pretensje do całego swiata, tylko nie do siebie.
Jednym słowem standard.
Nie prowadzę ochronki dla sierot. Prowadzę firmę, która musi przynosić pokaźny zysk z każdego auta.
Inni mogą zadowolić się zyskiem 3-4 klocki z fury, ja nie.
Kończę, muszę popracować.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-12-02 14:01:43)
łysego firma schodzi na psy już nawet strona internetowa mu padła :) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 14:02:44)
Ile płacę? Tyle ile większośc z Was dostaje za siedzenie miesiąc czasu w budzie, a u nas weekend wolny. Po je bów nie zatrudniam, poczty nie czytam - info dla Panuf Kierofcuf.
Muszę kończyć.

1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 14:03:55)
Parkingowy pajacu. Strona nie padła, dalej istnieje. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~woytek
(2014-12-02 14:04:00)
Lysy, czy zrzeszenie przewoznikow wyznacza dyzury do pisania bredni na et. Pic polegl ty go zastepujesz. Mam mature od 1973 roku i nie jestem polonista wykonujacym zawod prosty, pisze z tabletu. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 14:04:59)
No tak, firma bez strony i bez trzech masztów z flagami to nie firma.
Gratuluję, kolejny przygłup dał znać o sobie.
Żegnam
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 14:06:58)
woytek. Podaj chociaż jeden argument związku mojej osoby z picem i innymi.
Wyobraź sobie, jerst wielu ludzi myślących podobnie.
Q /rwa, kończę.
" Cza " poracować.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Pan magister Parkingowy
(2014-12-02 14:08:21)
ł ysy powodzenie w szukaniu kierowcy w końcu sam się przekonałeś, że ciężko poszukać kierowcę :) bo zawsze pisałeś że kierowców jest jak psów a tu się okazało co innegoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta Ł ysyŁ ysy
(2014-12-02 14:09:53)
Z etransport każdy cwok jest kierowcą? Jestem innego zdania, zawsze byłem.
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~gram
(2014-12-02 14:14:51)
Łysy ty musisz pracować? Przecież tobie biznes się sam prowadzi, stałe zlecenia, prosta poukładana robota, Zusy same zapłacone, koszty ogarniete, ubezpieczenia, serwisy, zlecenia, faktury, sprzęt biurowy i cała reszta zrobiona.. Aha zapomniałem masz rzesze pracowników które to wszystko za Ciebie robia, zlecenia w banku z automatu same płyna szeroką rzeką a ty siedzisz tu co dzień i wciskasz bajkę gimbusom o królu wirtualnego transportu...
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Kudłaty
(2014-12-02 14:20:51)
Panie Łysy przyznaje, masz Pan racje, kierowcy są na rynku, tylko tyle że już zaczynają mądrzeć, nie chcą wydawać po 10 000 na uprawnienia, spać w budzie i sikać na kolo, pracować za najniższą krajową na każde zawołanie za 10 zł, być wyzywanymi od złodziei, z góry wyczuwam pracodawce co traktuje kierowce jak idiotę, bez szacunku, i mówię mu dziękuję, i takim pozostaje rozpacz na forum, i zaklinanie rzeczywistości... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~woytek
(2014-12-02 14:22:53)
Lysy w czasie w czasie rozmowy o prace widze niema prosbe w oczach-podejmij prace, prosze. Wczoraj powiedzialem -szukaj kierowcy bo mnie coraz ciezej, dzis telefon -jak samopoczucie, ide negocjowac stawke ! Ja na to -idz i walcz bo to tez pieniadze dla mnie. Lysy mysl tczezwo ! W pitek laduje i w sobote ruszam, do tego czasu bede dostepny na et. Pozdrawiam p. LysyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~woytek
(2014-12-02 14:24:24)
Oba jestescie bossy transportowe. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 15:04:10)
po takim bossie moj dziadek na konia wsiadalZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 15:10:45)
łyys piszesz ze dawniej przyjmujac kierowca zastanwaiales sie ile ukradnie a teraz czy umie jedzic.
dawniej ktos zacyznal prace jak mial 20 lat i wiedzial ze przez nastepne 20 bedzie ja mial a ty nikomu czegos tekigo nie zagwarantujesz bo sam nie wiesz co bedziesz robil za 20 lat moze firma padnie. jak widzisz kazdy moze sie pomylic nawet taki as transportu jak ty w doborze odpowiedniej kadry
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 15:14:41)
dawniej tez jak ktos zaczynal prace to mial wszystko godziwie odprowadzane a dzis smieszne frachty kilometrowki czasem w ogloszeniach widac atrakcjne wynagrodzenie podstawa plus dieta przeciez to jest oczywiste ze musisz dac podstawe i diate jaka to atrakcja. dawniej tez ludzie nie wiedzieli co to norma czy przepal ja wlasnie z takich ludzi sie wywodze i jakos nikt tutaj nie moze mi wytlumaczyc co to takiego. bo mnie uczyli ze jak bede jezdzil oszczednie to auto spali mniej a jak bede deptal to autospali wiecejZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 15:18:38)
ja dziwie sie mlodym chlopakom ze garna sie do tego zawodu. dawniej to byl lajt a teraz uzeraj sie na zaladunkach rozladunkach z bossem ktory ci dzwoni bo powinienes byc tu a jestes jeszcze tu bo za dlugo sra. le. s bo za krotko jechales jeszcze za krzekiem byle c. i. u. l czeka zeby zarobic poloicja itd jakies fotoradary. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta eseese
(2014-12-02 15:21:08)
~peter
(2014-12-02 15:14:41) dawniej tez jak ktos zaczynal prace to mial wszystko godziwie odprowadzane. . "-
A moze by tak parę przykładów w świetle konkretnych przedziałów czasowych? Będzie można wywnioskować kiedy zaczęło się psuć
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~peter
(2014-12-02 15:24:06)
w czasach kiedy upadly pgr i byle dziad mogl sobie otworzyc firme.
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mlody zly
(2014-12-02 15:26:23)
peter; dzisiaj kierowca jest smieciem doslownie psem na lancuchu. nie wiem jak bylo kiedyc bo jezdze od niedawna jakies 7-8 lat i na poczatku bylo straznie ciezko z zarobkami bo bez doswiadczenia laske robili, ze placili. Pozniej zarabialem elagancko a teraz juz totalna lipa i zarobki znowu spadaja. Ostatnio mialem propozycje za 2000 w kolo komina to podziekowalem od razu. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ku-ku
(2014-12-02 15:28:28)
Robili łaske czy laske?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 2 z 11 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.166.14.218 = ec2-54-166-14-218.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania treści bez podania przyczyny..


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 5+3 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek forumA może tak do kościoła? (4061) »
Wątek forumGdzie się podział pan Ku-KU, może ktoś wie? (245) »
Wątek forumNowe regulacje dotyczące płacy min. w Niemczech (17) »
Wątek forum0. 30 stawka za km to dobre zarobki? (16) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymWITD: Wylądował w rowie (14) »
Wątek forumRyczałty po " nowemu ", czyli jak poseł z PISu.. (1) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymVolvo FH z kabiną z obniżonym dachem (14) »
Wątek forumzrobiłem 7 okresów prowadzenia pojazdu... (39) »
Wątek forumlipinski transport spedycja sierpc (291) »
Wątek forumHiszpania-firmy (49) »
Wątek forumszukam spedycji na busa 3, 5t (1) »
Wątek forumBiedronka Ruda ŚL (1660) »
Wątek forumfermy drobiu borkowski (393) »
Wątek forumProfit Fresh z Alwernii (25) »
Wątek forumscania ściąga w prawo (9) »
Wątek forumDAW-TRANS Rogowko (56) »
Wątek forumbiedronka wojnicz... (3936) »
Wątek forumUszkodzona naczepa podczas rozladunku w PL (20) »
Wątek forumDEBE LIpno (18) »
Wątek forumRETRANS-Regulice (337) »
Wątek forumNano Trans Katarzyna Swoboda (5) »
Wątek forumwynajmę peugeota boxera 3, 0 plandeka 8ep (11) »
Wątek forumprzejmę leasing lub wynajmę w zamian za ratę (7) »
Wątek forumOpinie na temat firmy AQUILLA (667) »
Wątek forumgeoline logistics sp. z. o. o wroclaw (17) »
Wątek powiązany z plikiem wideo10 tonowa ciężarówka rozbija na skrzyżowaniu 9 pojazdów (1) »
Wątek powiązany z plikiem wideoWojskowy transportowiec C-17 (1) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontkącik na kawę (190398) »
Wątek powiązany z plikiem wideoPokazuje jak się wyjeżdża z garażu (1) »
Wątek forumprime transport sp. zo. o mazowieckie (7) »
Wątek forumbaltic trans (555) »
Wątek forumŁadunki na auta do 3, 5dmc (14) »
Wątek forumi to sie nazywa driverka! (3) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontCLUB... SENIORA... ! ! ! ! 1 (3339) »
Wątek forumCos na temat firmy SILVA z Mielca (466) »
Wątek forumCd. klacska co się stało. (5) »
Wątek forumKuznia Trans - opinie (392) »
Wątek forumHSF Logistics Polska - staż (126) »
Wątek forumDobry żart, tynfa wart (5141) »
Wątek forumEMIL ŁOWCA Fotoradarów (106) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd