REKLAMA

Mydło i powidło

WątekAutorPostów
Prezent dla żonki
Męczy mnie ta moja od jakiegoś czasu żebym wyciskarkę jej kupił, bo to teraz modne, soki będzie pić zdrowa się zrobiła. Panie i panowie, macie takie ustrojstwo w domu? Chyba będę musiał coś wybrać bo mnie zamęczy a focha mogę nie przeżyć
Roman758
Moja pierwsza trasa
w poniedzialek wyjezdzam w pierwsza trase moglby ktos mi podpowiedziec co ze soba zabrac jade busem w systemie 5/1 za 18 gr. co o tym myslicie??
~nauczyciel11
leasing kredyt dla nowej firmy
mam pytanie czy jest mozliwe uzyskanie leasingu lub kredytu dla nowo otwartej firmy??
RafałJ49
nieuczciwe spedycje
od 06, 2007 na jedno auto eksperymentalnie załatwiam frachty z giełd transportowych. Dwie spedycje do dzisiaj nie zapłaciły mi za jazdę aut. Straciłem 30 000 zł. proponuję (już kiedyś było na forum) ujawnienie nazw firm nieuczciwych. Tylko w ten sposób mozna wyeliminować ich z rynku. Podam nazwy tych firm ale po sprawie sądowej bo znajac nasze prawo moge być ukarany w tej chwili za ujawnienie ich danych osobowych. Po zakończeniu sprawy w sadzie i otrzymaniu wyroku napewno to zrobię
~olo215
Mecze na tym forum
Wytypuj wynik
Locio1.189
Hej NoxPole co to znaczy ze kalendarz na 2016
Ma miec 11 miesięcy, czyżby bez Lutego?
citak4
Jak ja sie ciesze ze wyjechalem.
Jak ja sie ciesze ze wyjechalem z tego chorego kraju zaraz po wygranej pis jak patrze co sie teraz dzieje to wiem ze zrobilem dobrze dla rodziny i siebie. Moja rada uciekajcie!!!
~adam41
UKRAIŃCY NA LEWYCH PRAWACH JAZDY.
Stałem wczoraj z kierowcą z Ukrainy. Facet twierdzi, że połowa Ukraińców ma lewe prawo jazdy. Może ktoś się orientuje jak można to sprawdzić i gdzie?
~Boss21
Uchodźcy!
już mnie zaczyna drażnic ta europa. każdy se kurna może tak wejść? plot 10 metrowy i co 100 m strażnik z bronią a tych dzikusów zawrocic do domów.
~Borubar541
Kredyt czy leasing?
Witam forumowiczów,
zajmujemy się obsługą finansową dla firm transportowych - to nie jest reklama :) - chcę spojrzeć świeżym okiem na Wasze problemy z finansami.

Mam pytanie: co wg Was bardziej się opłaca leasing czy kredyt samochodowy?

Pozd rawiam i czekam na Wasze opinie, Grzegorz.
motokredyt2414
pojade w trase po europie (dziewczyna lat22)
czesc; ) jestem chętna do wspólnej jazdy jako towarzysz podróży. trasa najlepiej minimum 6dni (im dłuższa tym lepiej, im dalej też lepiej). jestem 22letnią dziewczyną z dolnego śląska (możesz startowac z jakiegokolwiek miejsca w pl - nie ma to znaczenia wogóle). lubie motory, sport i ciężarówki (warunki zycia w tirze znam i sie na to pisze). musisz miec max 39lat i w sumie to tyle :D wiecej do uzgodnienia.. oczywiscie kase na zycie swoją mam wiec nei jest to ogłoszenie typu seks za jedzenie. ogłoszenia aktualne zawsze wiec piszcie!!
~Andżela278
zwiekszyc limit dopuszczalnego % na ile myslicie
dlaczego w cywilizowanych krajach np anglia wlochy francja niemcy irlandia moga spokojnie wypic piwo po poludniu i rano jechac bez stresu a my musimy sie bac bandy z alkomatami mamy pewnie inna budowe ciala rozum w ogole jestesmy innymi ludzmi kiedys zalozylem watek i dostalem minusy za wypowiedz moze na fejsie zrobic ogolnopolska akcje zeby zmienic przepisy ktore sa niezyciowe piszcie swoje zdanie
FIGO77756
Pilnie potrzebny transport osobówki UK-PL
Uwaga!
Potrzebuję kogoś kto bezpiecznie i możliwie tanio przewiezie z Wielkiej Brytanii - z Leicester, do Polski - do miejscowości Mirostowice Górne (ewentualnie do miasta Żary) w województwie Lubuskim, mój samochód.
Potrzebuję kogoś z lawetą, albo zgrabną paką w ciężarówce :) Do przewiezienia Skoda Fabia Sedan.
Może możecie kogoś polecić?
Dzięki!
T el: 507095683
~Celina1
Czy oplaca sie byc kierowca TIR-a w 21 wieku
papiery do prowadzenia ciezarowki
prawko C+E 5tys zl
kurs na przewoz rzeczy 5tys zl
badania - 300zl
karta kierowcy - 200zl

razem ok 12tys zl (liczac dojazdy itp sprawy)

minusy pracy

rozlaka z rodzina
spanie w budzie
jedzenie z miski
brak toalety

plusy

mozliwosc zwiedzenia swiata
nie pracujemy pod niczyim nadzorem (to juz mija bo gps-y sa wszedzie, a czasami i kamery w aucie)
pensja : krajowka ok 3tys zl (oczywiscie zarejestrowni jestesmy na 1380zl brutto)
miedzynarodowka ok 5000zl (zarejestrowani jestesmy na 1380zl brutto)
~Pan i Wladca174
WRESZCIE EUROKOŁCHOZ SIĘ ROZPADA, BREXIT juz pewny.
Nareszcie Brytyjczycy odetchną, nie będzie im Bruxela narzucać jaki kształt ma mieć ogórek, czy banan
~eurosceptyk481
Prośba o wypełnienie ankiety dotyczącej giełd transportowych
Zwracam się ogromną prośbą dotyczącą wypełnienia ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane do napisania mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest anonimowa natomiast tematem są elektroniczne giełdy transportowe.
Linka do ankiety:
s://docs. google. com/forms/d/e/1FAIpQ LSeIYhyD6RKW_uCKWWNH 1ellAhcEtDkXC30Kr9X4 ZzU00NeEWQ/viewform


Dziękuję za poświęcony czas
~Mca1
Zabiorę kieriwce
Witam Jadę na szkolenie 06. 06. 2017. do Frode Laursena na bazę w Dani DK- 8382 Hinnerup
Może ktoś jedzie w tym terminie w to samo miejsce.
~Jaro19821
To już jest KONIEC...
dzisiaj po 4, 5 roku włóczęgi po krajach europy południowej i zachodniej podjąłem decyzje że kończe z jazdą... mam pare groszy odłożone i biore sie za swój biznes, gdzie sam u siebie bede i pracownikiem, z pewnoscia nie bede zarabiał po 6tys/mc jak dotychczas za kierownica, ale bede w koncu w domu z rodzina i zaczne zyc jak inni... mam juz dosc siedzenia po 4 tygodnie w budzie, dosc słoików, premiumki, fałszywych i obłodnych "kolegów" z firmy czy parkingu...
~z premiumki159
Panama Papers
Cytuję; Wiki Likes to niewinne igraszki wobec tych informacji.
ŻĄDŁO13
"Żeby było tak jak było"
Nikt lepiej nie uzasadnił obrony demokracji niż Agnieszka Holland, która antypolskiej rebelii przemówiła tak: Kochani, walczymy o to, żeby było tak jak było.


Żeby było proszę państwa tak jak było



Wiersz ten powstał z inspiracji pani Holland
Której słowo całą prawdę nam odkryło
Że są po to te protesty w państwie Poland
Żeby było proszę państwa tak jak było

Brać garściami zamówienia i dotacje
Tu kontrakcik, tam zlecenie się trafiło
Ośmiorniczk i jeść i kawior na kolację
Żeby było proszę państwa tak jak było

Na posadach by państwowych się uwłaszczyć
Wziąć odprawę siedem baniek, że aż miło
Za granicą w pas się kłaniać oraz płaszczyć
Żeby było proszę państwa tak jak było

By ustawę można było kupić w Sejmie
Na cmentarzu żeby coś się załatwiło
Wiara prosi i domaga się uprzejmie
Żeby było proszę państwa tak jak było

Demokracji dzielnie broni Gross Jan Tomasz
On też pragnie, żeby nic się nie zmieniło
Gdy oczernić trzeba Polskę, zawsze go masz
Żeby było proszę państwa tak jak było

Jest, a jakże i przemawia Lis na żywo
Protestuje, żeby mu się nie skończyło
W telewizji wypasione sute żniwo
Żeby było proszę państwa tak jak było

Protestuje jak należy Urban Jerzy
Przyznam szczerze, że mnie wcale nie zdziwiło
Larum grają więc z pomocą i on biezy
Żeby było proszę państwa tak jak było

Ale naród jednak rozum ma nielichy
I w wyborach zdecydował głosów siłą
By odsunąć towarzystwo to od michy
I nie będzie proszę państwa tak jak było!!!

autor: Janusz Wojciechowski
ŻĄDŁO132
Wybrańcy Admina
1) Ł ysy 2) ese 3) zibi1906. Jest jeszcze kilku podobnych co mogą zawsze ubliżać innym, pisać co zechcą i ich posty nigdy nie znikają. Jeśli Wy spróbujecie ich oczernić to natychmiast znika post a i często cały wątek. Co myślicie o tym? Czy Admin ma jaja i nie usunie tego wątku?
~kieca67
Wybuch w Malmo
Marcin se i co Ty na to???Moze Gustav sie wypowie.
~marszalek2
Gdzie na wakacje? - planuję urlop...
Witam szanowne grono, mam pytanie planuję sobie urlop i pomyślałem sobie, ze w tym roku chcę się wybrać z moją panią gdzieś do ciepłych krajów, gdzieś gdzie woda ciepła i piękne plaże (kraje arabskie odpadają) na ten cel mam odłożone około +/- 30tyś zł. co byście mi polecili - Hiszpanię? Może jakieś wysepki na oceanie spokojnym?
~Mgr. Parkingowy145
Prezent dla chłopaka
Szukam pomysłu na prezent w cenie 80-120 zł. Mój chłopak (25 lat) kocha ciężarówki i wszystko co z nimi związane, nie jest zawodowym kierowcą, po prostu ma takie hobby. Macie może jakieś propozycje gadżetu który trafiłby w jego gust? Zestaw głośnomówiący i nawigację ma, papierosów nie pali, standardowe prezenty typu zegarek już ode mnie dostał. Ktoś poratuje? :)
~lenka9078
Ausbildung Niemcy LKW
Witam czy robil ktos ausbildung na lkw w niemczech? jakie maja wymagania i czy placa za to tak jak w innych zawodach? dzieki za info pozdrawiam :)
~Piotrek13
jak dbać o wzrok?
wiadomo ze kierowcy jest bardzo potrzebny wzrok, jakoś dbacie bardziej o niego typu okłady, ćwiczeia na wzrok, witaminy?? Po tych kilkunastu latach pracy za kółkiem widzę że coraz z nim gorzej, nigdy nie nosiłem okularów i chyba trzeba bedzie się wybrać, bo widzę że czasami się coś w oddali rozmazuje, oczy szybciej się męczą
~marekk8
Francja
Niech żyje Loi Macron i jego ustawy!!!
~brtyty6
Problemy ze "Spedytorem"
koledzy czy macie problemy ze spedytorami? mam wrażenie że 90% spedytorów jest aż tak złośliwych albo są totalnymi idiotami nie mającymi pojęcia o transporcie
~10220
Internet w Niemczech z Aldi
Witam>Pomocy! Kupiłem w Niemczrch karte do neta z Aldi. Nie działa! Podobno trzeba zarejestrować przez neta. Gdzie i jak?Pomóżcie. Mam polski modem ale też go trzeba skonfigurować. Jest tam do wpisania APN, numer dostępowy, nazwa użytkownika i hasło lub po angielsku user name i password. Co wpisać?Net jest z sieci eplus. Dzięki dobroczyńcom, ktorzy zechcą pomóc
~Jurek41
Tak dalej
"Zaproponowano nazwę staryapsik która została wcześniej zarezerwowana, zaproponuj inną nazwę np. z dodatkowyą cyfrą na końcu. "
Ciekawe...
Super portal okazuje się i super ludzie
~Nic już nic2
mandat na luksemburgu
dostałem mandat za wjazd do luksa 14. 04 250euro chociaz oficjalnie np. na etransport zakazu nie było, można sie odwoływać?
speed0926
To sobie Niemiec pojeździł...
Panowie, na nas jako Polaków wieszają wszystko co najgorsze, wmawiając, że zabieramy chleb na zachodzie w transporcie, a tu zobaczcie...
Niemiec płakał jak płacił... s://www. espedytor. pl/news/1618. php
~Fun2
Leon Zawodowiec
Jest dobra kasa do zrobienia na majówkę

Numer do mnie znasz
~Stary Apsik3
Pyrkosz
Pyrkosz i nie jedziesz
~Donn Diego9
Busiarze już z nas się śmieją!!!
Busiarze maja beke z kierowców TIRow, że jezdza za grosze. W sumie maja racje.
~Łysy z grzywą naplecach200
SYNEK KIEROWCY POTRZEBUJE PILNIE POMOCY
WITAM SERDECZNIE!!!
POTRZEBNA POMOC DLA MOJEGO DZIECKA,
ZBIERAM PIENIĄŻKI POTRZEBNE DO ZAKUPU SPRZĘTU DO CODZIENNEGO FNKCJONOWANIA NASZEGO DZIECKA, SĄ TO CEWNIKI NELATONA, LEWATYWY, ZASTAWY KROPLÓWKOWE, JAK RÓWNIEŻ NA REHABILITACJĘ MOJEGO SYNKA. KAŻDA ZŁOTÓWKA UZBIERANA TO KOLENY CEWNIK DZIĘKI KTÓREMU BARTUŚ JEST W STANIE WYDALIĆ ZE SWOJEGO ORGANIZMU TOKSYNY, MOCZ. MOJE DZIECKO URODZIŁO SIĘ Z ROZSZCZEPEM KRĘGOSŁUPA I WODOGŁOWIEM. TA CIĘŻKA WADA POWODUJE U NIEGO DODATKOWO DUŻO INNYCH BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANYCH Z WADĄ CHORÓB - PĘCHERZ NEURGENNY, OLBZYMIE SKRZYWIENIE KRĘGOSŁUPA, PRZYKURCZE KOLAN I STÓP, PADACZKĘ, ODLEŻNY I WIELE INNYCH...
DLATEGO TEŻ PODAJE LINK BARTUSIA http://www. dzieciom. pl/8528 PROSZĘ O PRZESŁANIE GO ZNAJOMYM I LUDZIOM DOBREJ WOLI.
W IMIENIU MOJEGO SYNKA I WŁASNYM BARDZO DZIEKUJEMY!!! TAK JAK WY JESTEM KIEROWCĄ I MAM NADZIEJĘ ŻE GDZIEŚ NA PARKINGU BĘDĘ MÓGL WAM OSOBIŚCIE PODZIĘKOWAĆ. SZEROKOŚCI I PRZYCZEPNOŚCI WAM ŻYCZĘ.
łysy3586
FRANCUSKA PŁACA MINIMALNA- OD RANA FIRMY PADAJĄ JAK MUCHY.
Wprowadzenie minimalnej płacy we Francji miało skutkować upadkiem tysięcy polskich firm transportowych. Miliony szoferów na kuroniówce. Wpisywać nazwy firm, które już dzisiaj padły.
~marcone688
Szopka
To nie ja!
~Stary Apsik2
Ale tych pośredników pracy (naciągaczy i oszustów) wyrosło
!!

Jak grzyby po deszczu !
~Maniek30
Apel do polskich kierowców
Panowie każdy się może wypowiedzieć dałoby się napisać apel do pani kanclerz w Niemczech niech wezmą przykład z Austrii jakie maja warunki o płacy minimalnej i jakie warunki trzeba spełnić żeby jezdzić po Austri i na rozładunek i załadunek oraz robienie kabotażu a z Belgi francji żeby nie można było robienie 45 godzin odpoczynku może w tedy byśmy byli szanowani i otrzymywali wynagrodzenie jakie nam się należy podstawa, diety ryczałty za noclegi.
andmag41
UKRAIŃCY ZOSTAWIĄ POLSKIEGO PANA
Znesenie viz dla Obywateli Ukrainy to spory problem dla polskich panów. Uż ne macie ludzi do pracy a teraz wienkszość Ukrainców pójdzie za duże pieniądze pracować na Zachód. Tragedia w polszy.
~Ivan47
szukam nowej zony:}
szukam nowej nie tgak bardzo denerwujacej kobiety
~bodzio796
Wojny kierowców w firmach
Atmosfera kierowców na firmach to nieustanne wojny między sobą, obgadywanie, wyzwiska, podkładanie świństw, wazelinowanie szefostwu, pobicia, i mam pytanie czy uważacie się za normalnych i zdrowych ludzi
~Janusz18
hej spicie moze sie pobawimy; )
jest tu kto
~mala mi157
benix mroczen
wszystko na temat pracy i nie tylko
~garaz18
freightliner - ile pali??
Potrzebuję informacji ile może palić freightliner z 2003 roku, manual, nie jeżdżący w na co dzień w transporcie, cały skład to 20 ton, jeżdżąc do 2000 km miesięcznie.
~buuzia3
jakie zarobki na busie 3, 5 miedzynarodowka?
jak w temacie
0, 20gr za kilometr + podstawa to dobra kwota?
~mack188
Pomoc Zielonemu
Witam. Jak nie ten dział to wybaczcie. Troszke o sobie. Jestem Marcin i mam 33 lata, Prawko na C od 5. Od 12 lat siedze w zawodzie spawacza. Szczeze powiedziawszy to chiałbym sobie odpoczać i spróbować czegoś innego. Dla zainteresowanych stawki czy w spawaniu czy transporcie sa na równym poziomie z tym że od spawacza wymaga się w obecnej chwili dózo więej niz kilka lat temu a i jeden certyfikat co 2 lata jak nie ma pieczatek (o które trzeba sie prosić) to koszt od 2 do 10tys zł w zależnosci co kto i gdzie spawa. Oraz konkurencjaz Wschodu czyli tania siła robocza z Ukrainy. Totyle o zawodzie spawacza w skrócie.
Idąc dalej swoją myslą by zostać kierowcą skłoniło mnie do tego przymus badań co 5 lat na C bo taki terminmiwpisali po wymianie prawka gdzie wcześniejmiałem bezterminowe. Postanowiłem temat dokaczyć definitywnie i pójść dalej o zrobienie Kwalifikacji. No i tu zaczynają się mojeschody. O transporcie wiem tyle co nic, nigdy przy tym nie robiłem ( jedynie co spawałem zabudowy typu wywrotki) czyli zero pojecia. W dodatku nadniach czekają mnie pierwsze w życiu psychotesty i aż się boje. A dalej wiadomo cały kurs. Idąc dalej to mam taki dylemat a w zasadzie kilka i mam nadzieje że ktoś mi pomoże bo tak na prawde nie mam nikogo kto by mi kilka kwestii wytłumaczył.
Pierwsza sprawa to Karta kierowcy. Zastanawiam się bo nie wiemczy mogę o nia wystąpić zaraz jak zacznę kurs czy lepiej poczekać na koniec??Chodzi o to czy bedzie problem zas kiedy zmienie prawko juz na kodzie 95 czy to bez znaczenia??
Następn a to taka czy warto mi wydać kolejne 2 tys zł nakurs ADR cysterny z napełniniem czy na razie sobie odpuscić i zrobić później.
I chyba najważniejsza to czy taki swierzak kompletnie zielony nigdy nie mający w jakiś sposób kontaktu z transportem w jakiejkolwiek formie ma szanse na znalezienie pracy?? A jak już to w jaki sposób takej pracy szukać??? W mojej oolicy jest kilka firm co z C samymby zatrudnili ale w kilkuprzypadkach no były problemy wiadomo czemu.
Poddać się też nie mamzamiaru na samym początku a jak w coś inwestuje kupe kasy ciężko zarobionej to te doswiadczenie mamzamiar zdobyć.
Jeśli mają bardziej doswiadczeni kierowcy jakies rady dla kompletnie zielonego i spotrzeżenia bądź chcieliby się podzielić swoją wiedzą z miłą checią poczytam. Dobre słowo czy porzadny op... ol nikomu nie zaszkodzi :-)
Tak czy siak decyzja podjęta.
Z góry dziekuje za uwage i czekam na komentarze
ModyKiero4
Hobby - czas wolny
Jak organizujecie sobie czas wolny, kiedy wracacie do domu z długiej trasy a wypada wam kilka dni wolnego?
Hossan1
SAN ESCOBAR jaka sytuacja?
Witam. Wybieram się turystycznie w lutym do San Escobar. Jaka na ta chwile jest sytuacja polityczna w tym kraju? Przy okazji, co warto zobaczyć, jakie miejsca odwiedzić? Planuje 10 dni poswiecic na wypoczynek i mala objazdowke. Ktos cos?
~ptaszek na uwiezi12