Wątki przeterminowane, do usunięcia

WątekAutorPostów
chce pojechac w trase z jakms fajnym driverem
wtam mam 24 lata chcalabym pojechac w traske do wloch lub hszpani, jestem milo i fajna blondynka, jesli jest jakis normalny drver prosze o namiary
~kasia129
ADR-testy
Potszebuje odpowiedzi na testy ADR podstawowe
~xxl106
Gdzie jest praca kierowca / Wrocław i okolicach?
gdzie sie zarobi...
~kmWr1314
ceny palet w skupie
ceny palet w skupie
~jjkjj11
TransLis Wieszowa OPINIE
co sądzicie o niej i pracownikach?? ?, firma w 80% nastawiona na transport węgla
~SOŁTYS14
DAM PRACE NA BUSY CHŁODNIE
Poszukuje przewoźników z terenu dolnegoślaska opolskiego lubuskiego. Posiadających busy od 1-8 palet wyposażone w agregat chłodniczy. Oraz solówek z agregatami. Trasy po dolnymślasku opoliskim lubuskim możliwość długoterminowej współpracy. Oferty pisemne wraz ze stawka za km proszę przesyłać na gog1234@wp. pl
POLAKOO47
JAK I GDZIE ZŁOŻYĆ SKARGĘ DO -ITD
CHODZI MI O TO ŻE CZY TO MUSI BYĆ W FORMIE PISEMNEJ I GDZIE TO SIĘ WYSYŁA -TRZEBA ZROBIĆ PORZĄDEK Z OSZUSTAMI W PIP JUŻ MAM ZAŁATWIONE I SĄD PRACY JESZCZE POTRZEBUJE JAKIEŚ PORADY W SPRAWIE ITD
~ROBIN187
Dirk Schröder, Gorzów Wielkopolski
Czy ktoś zna tę tajemniczą firmę z Gorzowa?
~FGW17
praca w Norwegii - jak płacą?
mam oferte pracy w Norwegii. Nie wiem jak jest naprawdę? Jakie koszty utrzymania i warunki?
~Marat143
tirowcy
tak naprawdę to wszyscy jeżdżicie za marne grosze-tyle godzin w tych złomach za marne 3000 tyśące WSTYD!!!
~dodo68
Szukam pracy w Spalding uk
Moze ma ktos namiary na dobra firme
z gory dzieki
~VADER27
czy żony kierowców zdradzają?
czy żony kierowców zdradzają?
~kamill54
Jest praca. Kazachstan-Hiszpania.
system 8/2
~północ48
Czy można w Tirze przewozić dzieci???
prosze o rzetelne informacje na temat przewozu dzieci w tirze. czy jest taka mżliwośc?? czy są jakies ograniczenia wiekowe, od którego roku życia dziecko moze jechac w ciężarówce?? czy potrzebny jest do tego fotelik dla dziecka?? bardzo prosze o informacje
~zainteresowana23
mcdoit holandia
napiszcie cos otej firmie i o warunkach pracy
komandor4663
STUDIA LOGISTYKA PROSZE O POMOC.
Witam! Wszystkich! Z racji tego ze zdalem mature musze podjac decyzje o studiach. W rodzinie ojciec i jego brat sa kierowcami na miedzynarodówce. Zawsze wiec bylem zwiazany z transportem. Mysle tez o zrobieniu C+E ale mam wade wzroku i najpierw chce studiowac. Pomyslalem wiec o LOGISTYCE. Prosze o jakies informacje, rady itp. Gdzie i czy warto studiowac ten kierunek. Praca mysle ze jest w duzych firmach przewozowych, moze sie myle. Pozdrawiam.
~abiturient25
pomocy usterka tgx 440 automat
czy ktos ma podobny problem nowy man i tak od czasu do czasu zapala mi sie info usterka sterowania hamulca i usterka sterowania przekladni wtedy mi nie dziala zwalniacz... po jakims czasie np nastepny dzien wszystko jest ok.. na serwisie stalo 2 dni i znowu to samo sie dzieje...
~KRIS TGX2
Czy ktos zna firme LITWIŃSKI?
chce sie tam przyjac?jakie trasy?zarobki?czy wekendy wolne?
pawis7748
Jaka wywrotka? Jaką mam kupić?
Koledzy mam pytanie jaką wywrotke mam kupić do transportu węgla?
Kurczak8227
FTSH MIELCZAREK ZD-WOLA
Firma FTSH Mielczarek Andrzej to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, które działa w sektorze transportowym nieprzerwanie od 1986 roku. Zdobyte doświadczenie w przewozach krajowych zachęciło nas do podjęcia wyzwania samodzielnego działania na rynku międzynarodowym. Od 1992 roku przewozy międzynarodowe stały się podstawą działalności naszej firmy.
Po wielu latach działalności transportowej, możemy śmiało stwierdzić, że wyspecjalizowaliśmy się w transporcie międzynarodowym.

Obecnie zatrudniamy niemal 200 pracowników. Są to eksperci najwyższej klasy z dużym doświadczeniem, którzy potrafią odnaleźć się w każdej sytuacji.
~Driver31
praca CE bez doswiadczenia
witam
mam pytanie natury dosc ciezkiej jak na to forum mianowicie zrobilem prawko CE, kurs na przewoz, psychotesty i chcialbym zaczac kariere kierowcy dodam jeszcze tylko ze studiuje dziennie przez co normalne podjecie pracy nie wchodzi w gre tymczasowo. czy jest dla mnie jakas opcja? wiadomo jak to student potrzebuje kasy. moglbym jezdzic w weekendy + np pon albo piatek czyli 3 czasem 4 dni da sie zrobic jakas trase spokojnie. nie jezdzilem nigdy zestawem, tyle co na kursie, ale jestem "kumaty" i szybko zalapuje sporo podrozowalem autem po europie a po pl jeszcze wiecej. bede wdzieczny za jakies pomocne rady pozdro
~las palmas123
TOROTRANS CHOJNICE
Czy firma TOROTRANS przyjmuje kierowców...
POZDRAWIAM
~hmm17
DOBRE FIRMY Z SOCHACZEWA I OKOLIC
WYPISUJCIE FIRMY GODNE POLECENIA
~EDWARDO69
Wywrotki warszawa
szukam pracy na wywrotke warszawa lub okolice, jak ktos ma namiary na jakas uczciwa firme to prosze pisac, pozdrawiam wszystkich kierowcow
~kierowca26
Cemex Warszawa
Czy to prawda że dużo kierowców będących na działalności odeszło
~Pitek16
volvo fh12, swiatla postojowe
Witam. Mam problem ze swiatlami w volvo 420km, rok 2004. Nie swieci prawe swiatlo postojowe i po przekatnej obrysowka na gorze auta. Zarowki ok. Co moze byc przyczyna? Pozdrawiam.
lech127
szukam pracy - opolskie
Szukam pracy jako kierowca, najlepiej na wywrotkach. Mam praktyke. Gdzie są przyjecia?
~mark14
gdzie z własna solówka
witam pracuje jako dostawca w hurtowni (wrocław) na busach ale mam tez kat C za 2 miesiace koncze 21 lat i moge wsiadac na wieksze auto. ale najchetniej poszedlbym gdzies na podwykonawce z wlasna solowka (starszy sie dorzuci i 50 kola bym na autko mial) i z zalozona firma. kto cos moze wiedziec gdzie mozna sie dostac i jakie sianko z gory dzieki
~dostawca3
firmy transportrowe z okolic Krzeszowic
czy sa jakies?
~skladak13
VAN HUET
NIE DAJCIE SIE NAMOWIC DO TEJ FIRMY!!!
~KIEROWCA11
ADR cysterny
Czy coś oprócz kursu ADR jest potrzebne do prowadzenia cystern?
~edek24
Transport Anglia (UK, GB)
Witajcie, szukam driverów jeżdzących lorami do Anglii właśnie, tych co wracają na pusto i są w stanie wziąść osobówkę z okolic Londynu. Sprawa jest dość PILNA! Proszę o poadnie ew. warunków przywozu. E-mail: monterey@tlen. pl lub tel kom. 693 85 86 38

Pozdrawiam
~Marcin21
ile powinna płacić spedycja za 1 km. ładowny.
proszę o poważne odpoeiedzi. Według moich obliczeń każdy km. powinien wynosić okolo 3. 50 liczyłem amortyzacja 20%od sumy 140000 zł kierowca 2500zł netto ubrzpieczenia oc ac oc przewożnika paliwo 35l na 100km. wineta m-c telefon księgowa parking (zysk według uznania )obecnie zawiesiłem działalność zastanawiam się co dalej robić bo przy obecnych stawkach ja to widzę czarno.
~przewożnik69
firmy transport ponadnormatywny Poznan
witam koledzy proszę o namiary na firmy zajmujące się transportem ponadnormatywnym z góry dziękuje.
~TOMI7
Zatrudnie kierowców - 6-7 tyś. zł
Zatrudnie kierowców (jestem z warmińsko-mazurskiego) jazda do 1, 5 miesią ca po UE, ale daje co miesiac na ręke od 6 do 7 tysięcy, wzamian :jazda na maksa, nie na tarczki. Mozliwość zatrudnienia od marca. Prosze chętnych o namiary (telefon i skad jesteście)
~Rook43
remondis ktokolwiek tam jezdzil ktokolwiek wie
prosze o jakie kolwiek informacje na ten temat dzieki wielkie za odpowiedzi
~smieciarz14
Pierwszy raz Rumunia
Jadę pierwszy raz do Rumuni na co zwracać tam uwagę są tam jakieś parkingi gdzie można wykręcić pauzę spokojnie. Ile kosztuje tam winieta i czy można taką winietę kupić na stacji CPN z góry dzięki za info.
~andrzej15
dobra navigacja do tira
Chciałabym kupić mężowi na prezent nawigacje. Mąż jeżdzi tirem, może znajdzie sie ktoś kto pomoże i doradzi mi jaka kupić, która jest w miarę dobra na tiry. z góry dziękuję
~żona12
System 3/1 lub 4/1
Poprosze o namiary firm co jezdza w systemie jak wyzej i zeby byly wyplacalne, np. okolice warszawy
~poszukujacy53
Jakie sa duze spedycje z cysternami
Witam, znacie jakies duze spedycje ktore specjalizuja sie w przewozie cieklej chemii (na cysterny), nie koniecznie z Polski, interesuja mnie rowniez Niemcy. Znam ROOS spedition, znacie jeszcze jakies ktore maja cysterny?
Dzieki za odpowiedz, pozdr
~Olek11
najlepsz program do prowadzenia transportu
szukam takiego czy ktoś mógłby mi polecic??
~nowy18
przewóz zwierząt
szukam firm które przewożą żywe zwierzęta z okolic świetokrzyskiego
~szakal6
Pilot gabaryty
Szukam pracy jako pilot ładunków ponadgabarytowych. Koledzy podrzućcie jakąs ciekawą firmę. Pozdrawiam
~Lopez33
Co znacza skrót DPD
Jak w temacie proszę o odpowiedzi i czy to jest dobra firma??
~Berni72
Poszukuję transportu/kuriera - stałe współpraca
Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy z firmą która będzie w stanie przewozić przesyłki paletowe, odbiorcami są osoby prywatne.

Zajmuję się sprzedażą mebli przez internet (meble tapicerowane, twarde)

Jednym ze sprzedawanych przeze mnie mebli jest narożnik który składa się z dwóch elementów o wymiarach:
- 190cm x 80cm x 110cm (dł. x szer. x wys. ) - waga 50kg
- 172cm x 90cm x 110cm (dł. x szer. x wys. ) - waga 60kg
- więc jedna taka przesyłka ważyła by 110kg (na 2 paletach niestandardowych) - myślę o transportowaniu tych 2 elementów w pionie na paletach niestandardowych o wymiarach 120cm x 100cm (oczywiści przy odpowiednim zabezpieczeniu elementów)

- ile kosztowała by przesyłka takiego narożnika na terenie Polski (ilość około 1-2szt tygodniowo, miesięcznie około 25przesyłek paletowych)


NAROŻNIK: ://www. allegro. pl/item572583572_nar oznik_danusia_od_pro ducenta. html
~lee30733
kierowce ADR + cysterny poszukuje
praca w systemie Zachod- Polska co tydzien koło.
Szukam kierowcy z okolic od krakowa przez wroclaw do legnicy lub centrum polski z okolic konina- płocka. .
... dlaczego? dlatego ze tam najczesciej sa zaladunki lub rozladunki.
Zainteresowanych zapraszam pod nr tel 660042542
wtedy udziele wiecej szczegołow.
kierowcy bez stazu (min rok ) na cysternie prosze o nietelefonowanie
~Poszukujesooaria6
ZETTRANSPORT NOWY SĄCZ-Wszystko co wiecie!!!
Interesuje mnie wszystko o tej firmie transportowej gdzie pomykaja ile placa i czy warto jezdzic u nich czy przyjma nie doświadczonego kierowce po kursie i w dodotaku w wieku 19lat???
~marek1928
Jestem karany - chcę pracować !!!
Witam !
Jestem kierowcą kat. C+E. Pracowałem w dwóch firmach jako kierowca i nikt nie wymagał ode mnie zaświadczenia o niekaralności. Przyjąłem się do nowej firmy i byłem zadowolony z pracy ale... pracodawca upomniał się o świadectwo niekaralności i jak oświadczyłem że jestem karany wywalił mnie z pracy. Wyrok jaki mam nie ma nic wspólnego z transportem, więc proszę bez docinek... że pewnie kradłem paliwo... każdemu może się przydarzyć taki pasztet.

Czy może ktoś się orientuje, czy jest jakiś sposób, żeby legalnie pracować jako kierowca mając wyrok?
Proszę o profesjonalne podejście do tematu.
~Kierowca66
Poczta Polska - Praca kierowcy C+E Zabrze
Orientuję się ktoś jak wygląda tam praca i płaca? Za wszelakie informację na temat pracy w nowej bazie logistycznej w Zabrzu z góry dziękuję i pozdrawiam.
~Przemek34
FIRMY OSZUSCI
CZYTAJAC POSTY NA FORUM DOCHODZE DO WNIOSKU ZE W POLSCE NIE MA UCZCIWYCH FIRM TRANSPORTOWYCH. ZASTRANAWIAM SIE CZY W ROSJI LUB NA UKRAINIE JEST LEPIEJ BO NA ZACHDZIE PEWNIE TAK SAMO.
kristof78685