SCANIA 6x4
Wywrotka wykonana została na pojeździe SCANIA 6x4 o rozstawie osi 3700 mm. Długość samej wywrotki wynosi 5,5 metra, szerokość 2,55 metra, natomiast wysokość burt to 1 m. Rama pośrednia wykonana została ze stali S355 i pomalowana dwukrotnie podkładowo oraz nawierzchniowo w kolorze ramy pojazdu. Konstrukcja skrzyni wywrotki to podłoga wykonana ze stali HARDOX 450 o grubości 5 mm, ścianie przedniej podwyższonej do wysokości kabiny z krótkim daszkiem chroniącym, lewej burcie otwieranej do dołu całościowo za pomocą hydraulicznych siłowników. Dwie burty po prawej stronie otwierane są za pomocą zamka mechanicznego, burta tylna otwierana jest automatycznie. Wywrotkę wyposażono w markową instalację hydrauliczną oraz wyjście na hydrauliczne podłączenie przyczepy. Skrzynia wywrotki zabezpieczana jest plandeką zwijaną na ścianie bocznej. Całość skrzyni malowana jest podkładowo w dowolnym kolorze z palety RAL. Sterowanie główną hydrauliką wywrotu oraz lewą burtą znajduje się po lewej stronie siedzenia kierowcy. Dzięki czemu sterownie możliwe jest zarówno z wnętrza kabiny jak i z zewnątrz. Pod skrzynią wywrotki zamontowany został czujnik sygnalizujący podniesionie wywrotki. Zabudowa z tyłu doposażona została w drabinkę, krótką rynnę zsypową, pełne aluminiowe nadkola oraz belkę tylną o regulowanym położeniu.
KATEGORIE FILMÓW
Ciekawostki
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.